Hoe contacteer ik Orange/Mobistar klantendienst?

Hoe contacteer ik de Orange klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Orange (het vroegere’Mobistar’) dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Orange/Mobistar wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon

  • Als je belt met een Orange nummer in België: Bel 5000
  • Als je niet belt met een Orange nummer in België: Bel 02 745 95 00
  • Als je belt vanuit het buitenland: Bel 0032 2 745 95 00

Dit zijn de telefoonnummers van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar:
– maandag tot en met zaterdag: 8u00 tot 20u00:
– zondag: 10u00 tot 18u30

OPEN HIER DE WEBSITE

2. Via e-mail formulier

Open de website www.orange.be of via onderstaande button en kies “Contacteer ons” helemaal onderaan de pagina links. Dan kom je meteen terecht op het e-mail contactformulier.

OPEN HIER DE WEBSITE

3. Via Facebook

Tegenwoordig kan je de klantenservice ook contacteren via de Orange.be Facebook pagina. Als je daar een vraag stelt, krijg je doorgaans een snel antwoord indien je dit doet tijdens de kantooruren.

Met dank aan: Orange.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

16 reacties

  • Neeckx Leonie schreef:

    graag had ik mijn contract in het nederlands gekregen maar dat gaat blijkbaar niet . waar ik hem heb aangekocht bij Carrefour . ook om de gratis 1Gb op mijn telefoon te krijgen lukt niet. graag hier een oplossing vr bedankt en de groetjes

  • callebaut francine schreef:

    ik ben heel ontevreden over orange ze leggen gewoon de tv af op 8/05/2019 ofwel zitten we zonder wifi of kom er altijd iets op tv dat we dan de tv moeten uit stellen dan kom je op een zaterdagavond thuis en ligt alles uit dit us echt geen service en als je bel krijgt je niemand aan de lijn

  • Ameys Jean-Paul schreef:

    Ik ben heel teleurgesteld wat betreft de afhandeling van de tour quiz. Ik was 946ste en had normaal een t-shirt gewonnen. Dat er valsspelers waren had ik al begrepen, maar dat iedereen, ook de valsspelers, want daar vond ik niets over gespecificeerd, opieuw mag deelnemen bij de nieuwe qiuz, vind ik een slag in het gezicht van de eerlijke deelnemer. Ik ben klant sinds 1997 en zwaar ontgoocheld. De nieuwe quiz is een geluksquoz, geen kennis quiz. Vertrouwen in orange is zoek.

  • alptekin schreef:

    Beste,
    AANKOOPDATUM 15/06/2019
    Ik weet, op elk toestel dat in België wordt aangekocht in één van jullie Orange-shops of online via jullie website, geniet je van twee jaar wettelijke garantie.
    Tijdens de wettelijke garantieperiode is de herstelling gratis.

    Spijtig genoeg kreeg ik van al het begin een warme baterij tijdens het opladen en meerdere keren tijdens gebruik van mijn toestel.
    Daarop is vandaag mijn gespreksluidspreker ineens defect gegaan en hoor ik bijna niets meer van wat de persoon aan de andere lijn mij verteld.
    Dit gaat over een Samsung galaxy S10+.
    Ik koop al jaren met mijn abonement een toestel van het merk samsung bij Orange met het bedrag tussen 750 en 900 euro, dan verwacht ik ook wat veel van deze toestellen.
    Maar spijtig genoeg heb ik geen vertrouwen meer in dit merk Samsung en service Orange.
    Ik ben vandaag naar Orange Wijnegem shoppingcenter geweest mijn s10+ binnen gegeven, met een klein uitleg erbij
    Ik vertrek 13 julie al op vakantie en zou daarom graag mijn toestel voor 13 Jullie terug of in plaats van dit toestel te herstellen graag een nieuw.
    Men heeft het toestel naar reperatie gestuurd en ze hadden geen reserve toestel voor mij en hoe lang het gaat duren weten ze ook niet.
    Ik zit op veiling en beurs elke minnuut verlies ik omdat ik niet op mijn app kan en niemand kan mij bereiken, ik kan ook niemand bellen.
    Ik als klant heb ik toch recht als ik mijn nieuwe gsm toestel die nog niet eens 1 maand gebruikt heb.
    die defect is binnen geef voor reperatie een vervang toestel te vragen of niet ?
    Gelieve een oplossing te vinden.

    Bien à vous,
    Met vriendelijke groeten,
    Mit freundlichen Grüßen,

  • A Minderhout schreef:

    Mijn vraag is hoe het kan dat ik 30 GB in 2 dagen kan verbruiken ? En hoe kan het zo zijn dat ik over de 150 GB heb verbruikt in 1 maand terwijl er maar heel weinig word verbruikt op 1 dag of week ????. Wat een belazerij dat Orange .!!!!

  • T. Heesterbeek schreef:

    Als het werkt is Orange super en goedkoop, van zodra je problemen ondervind geven ze niet thuis. Je kan hun “help” desk bellen, maar echt geholpen wordt je niet, ze hebben niet bepaald kennis van de apparaten.
    Beloftes maken zijn ze ook heel goed in, maar deze nakomen, vergeet het maar.
    Werken er eigenlijk ook mensen bij Orange die geen verstandelijke beperking hebben? Zo ja, waarom moeten die dan samen werken met deze mensen en hun “stront” opruimen?

  • Ruth C. schreef:

    Mijn handtas is gestolen en telefoon zit er in. Ik heb al allerlei oplossingen gezocht om Orange zelf via mail te contacteren. Ik heb geen boodschap aan hun Tribe (via Orange klanten). Ik wil toestel blokkeren in gebruik en nieuwe Simkaart aanvragen. Het eerste moet telefonisch (grappig dat ze dit voorstellen als je geen telefoon meer hebt) en voor het tweede heb je ook je telefoon nodig. Worden ze dan echt niet wijzer bij Orange dat er personen zijn die een mailadres nodig hebben!!!!
    Hopelijk hebben ze iets aan mijn boodschap als dit bij hen terecht komt.

  • van der crussen R schreef:

    Orange bedankt voor de goede service bij het vernieuwen van mijn SIM kaart, zeer tevreden MVGRTJ

  • marcel vleminckx schreef:

    Wil online op een betaalkaart geld bij plaatsen , tot mijn verwondering als ik de betaling wil uitvoeren staat alles in het frans aangegeven .
    is dit normaal volgens jullie.

  • Gwendy hemelinckx schreef:

    Beste,
    Heb een abonnement van 20€ onbeperkt bellen, smsen en surfen op het internet dacht ik.
    Nu zijn mij 2 laatste facturen meer als 20€ dacht ik, kunnen jullie dit probleem even bekijken voor mij. Zou naar de winkel kunnen komen maar in tijden van corona liever niet.
    Mvg gwendy

  • Guido Neirynck schreef:

    Ben sinds woensdag 03 mei 2020 15 h. zonder internet via flybox. Heb gedurende 2 dagen meerdere malen contact genomen via tel: 5000 klantendienst Orange, niemand die mij een concrete oplossing kan aanbieden. Medewerkers op het arrogante af wimpelden mij af “er word aan gewerkt”. Einde raad naar de winkel in Oudenaarde geweest en ben daar op 5 min. geholpen geweest door Gill.
    Kan nergens een mail adres “Orange” vinden om mijn klacht ten gronde toe te lichten. Frustraties ten top. Stof om dit via radio 2 door te lichten? Beste groeten

  • Jacques Horré schreef:

    op 05/06 heb ik mijn cadeau “gratis 4gb” aanvaard en bevestiging gekregen dat het binnen de 24 uur zou geactveerd zijn. Ondertussen heb ik al 2 maal telefonisch kontakt genomen op nummer 5000 en telkens afgescheept met “er is vertraging” !!!! vandaag 11/06 ontving ik een sms met tevredenheidstest over mijn contact. Ik hoop dat dit vandaag nog opgelost wordt want vanaf morgen ben ik verplicht om 4G tegebruiken iipv wifi en heb slecht 38mb surfvolume over tot 24/06 !!!! Het is de eerste maal als platinumklient dat ik ontevreden ben over orange !!!!!!!

  • dirk roelants schreef:

    Mijn gsm nummer 0486945901 heb op 27 juni 5 euro gestort en tot nu toe nog geen bevestiging gekregen

  • koen schreef:

    hallo
    ik ben al 18jaar klant kunnen wij ook voetbal kijken binnen kort?

  • Erik schreef:

    Als je problemen hebt bij Orange, met de Flybox, verwacht dan zeker geen hulp.
    Ze houden je gewoon aan het lijntje, en er gebeurt niets.
    Voor mij eindigt hier de relatie met Orange.
    Als ik iedereen een goede raad kan meegeven, koop hier nooit niks, en sluit hier zeker geen abonnement af.
    Je voorkomt op deze manier een hoop frustratie !!!

Leave a Comment