Hoe contacteer ik Orange/Mobistar klantendienst?

Laatst aangepast op

Hoe contacteer ik de Orange klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Orange (het vroegere’Mobistar’) dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Orange/Mobistar wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon

  • Als je belt met een Orange nummer in België: Bel 5000
  • Als je niet belt met een Orange nummer in België: Bel 02 745 95 00
  • Als je belt vanuit het buitenland: Bel 0032 2 745 95 00

Dit zijn de telefoonnummers van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar:
– maandag tot en met zaterdag: 8u00 tot 20u00:
– zondag: 10u00 tot 18u30

OPEN HIER DE WEBSITE

2. Via e-mail formulier

Open de website www.orange.be of via onderstaande button en kies “Contacteer ons” helemaal onderaan de pagina links. Dan kom je meteen terecht op het e-mail contactformulier.

OPEN HIER DE WEBSITE

3. Via Facebook

Tegenwoordig kan je de klantenservice ook contacteren via de Orange.be Facebook pagina. Als je daar een vraag stelt, krijg je doorgaans een snel antwoord indien je dit doet tijdens de kantooruren.

Met dank aan: Orange.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

4 reacties

  • Neeckx Leonie schreef:

    graag had ik mijn contract in het nederlands gekregen maar dat gaat blijkbaar niet . waar ik hem heb aangekocht bij Carrefour . ook om de gratis 1Gb op mijn telefoon te krijgen lukt niet. graag hier een oplossing vr bedankt en de groetjes

  • callebaut francine schreef:

    ik ben heel ontevreden over orange ze leggen gewoon de tv af op 8/05/2019 ofwel zitten we zonder wifi of kom er altijd iets op tv dat we dan de tv moeten uit stellen dan kom je op een zaterdagavond thuis en ligt alles uit dit us echt geen service en als je bel krijgt je niemand aan de lijn

  • Ameys Jean-Paul schreef:

    Ik ben heel teleurgesteld wat betreft de afhandeling van de tour quiz. Ik was 946ste en had normaal een t-shirt gewonnen. Dat er valsspelers waren had ik al begrepen, maar dat iedereen, ook de valsspelers, want daar vond ik niets over gespecificeerd, opieuw mag deelnemen bij de nieuwe qiuz, vind ik een slag in het gezicht van de eerlijke deelnemer. Ik ben klant sinds 1997 en zwaar ontgoocheld. De nieuwe quiz is een geluksquoz, geen kennis quiz. Vertrouwen in orange is zoek.

  • alptekin schreef:

    Beste,
    AANKOOPDATUM 15/06/2019
    Ik weet, op elk toestel dat in België wordt aangekocht in één van jullie Orange-shops of online via jullie website, geniet je van twee jaar wettelijke garantie.
    Tijdens de wettelijke garantieperiode is de herstelling gratis.

    Spijtig genoeg kreeg ik van al het begin een warme baterij tijdens het opladen en meerdere keren tijdens gebruik van mijn toestel.
    Daarop is vandaag mijn gespreksluidspreker ineens defect gegaan en hoor ik bijna niets meer van wat de persoon aan de andere lijn mij verteld.
    Dit gaat over een Samsung galaxy S10+.
    Ik koop al jaren met mijn abonement een toestel van het merk samsung bij Orange met het bedrag tussen 750 en 900 euro, dan verwacht ik ook wat veel van deze toestellen.
    Maar spijtig genoeg heb ik geen vertrouwen meer in dit merk Samsung en service Orange.
    Ik ben vandaag naar Orange Wijnegem shoppingcenter geweest mijn s10+ binnen gegeven, met een klein uitleg erbij
    Ik vertrek 13 julie al op vakantie en zou daarom graag mijn toestel voor 13 Jullie terug of in plaats van dit toestel te herstellen graag een nieuw.
    Men heeft het toestel naar reperatie gestuurd en ze hadden geen reserve toestel voor mij en hoe lang het gaat duren weten ze ook niet.
    Ik zit op veiling en beurs elke minnuut verlies ik omdat ik niet op mijn app kan en niemand kan mij bereiken, ik kan ook niemand bellen.
    Ik als klant heb ik toch recht als ik mijn nieuwe gsm toestel die nog niet eens 1 maand gebruikt heb.
    die defect is binnen geef voor reperatie een vervang toestel te vragen of niet ?
    Gelieve een oplossing te vinden.

    Bien à vous,
    Met vriendelijke groeten,
    Mit freundlichen Grüßen,

Leave a Comment