Hoe contacteer ik Scarlet klantendienst?

Hoe Scarlet klantendienst contacteren? Iedereen die klant is van Scarlet.be (of het in de toekomst overweegt te worden) heeft zich dit al wel eens afgevraagd. Scarlet is één van de aanbieders inzake vaste telefonie, internet en digitale TV en heeft bijgevolg een groot aanbod.

Als je de klantenservice van Scarlet wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 02/275.27.27

Dit is het telefoonnummer aan een zonaal tarief voor alle vragen rond facturatie, storingen, enz.


Zij zijn telefonisch bereikbaar op:
– maandag tot en met vrijdag: 9u00-21u00.
– zaterdag: 8u00-18u00
– Gesloten op zon- en feestdagen.

Om een bestelling te plaatsen kan je gratis bellen naar 0800 84 000. Of nog makkelijker: Je kan op Scarlet.be ook steeds het beste aanbod van Scarlet bekijken en je eigen samengesteld pakket bestellen.

OPEN HIER DE WEBSITE >

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook per e-mail sturen. Daarvoor heeft Scarlet een online formulier gecreëerd waarop je je vraag makkelijk kan invullen. Makkelijker kan dat niet zijn 🙂

CONTACTFORMULIER >

3. Via website

Wil je gewoon meer te weten komen over het aanbod of snuisteren door de veelgestelde vragen, dan vind je heel veel antwoorden gewoon al terug op de website van Scarlet.

4. Via Facebook

Uiteraard heeft een internetprovider ook zelf een heleboel sociale media. De meest gangbare is Facebook en ook hiermee kan je de Scarlet klantenservice contacteren. Simpelweg door een chatbericht te sturen. En volgens Facebook antwoordt Scarlet “onmiddellijk”. Gedaan met het wachtdeuntje aan je telefoon 😉

Nog geen Scarlet klant?

Uit een vergelijking van pakket TV, internet en vaste telefoon, blijkt dat de tarieven van Scarlet de beste zijn met zijn Scarlet Trio als goedkoopste oplossing. Het loont dus zeker de moeite om alle telecomspelers eens goed met elkaar te vergelijken.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Belangrijke opmerking: wij van Hoedoen.be kunnen jullie niet verder helpen met jullie vragen voor de klantendienst van Scarlet. We tonen op deze pagina enkel hoe je Scarlet en hun klantendienst kan contacteren. Vragen over abonnementen, prijzen of klachten over stortingen en facturen zijn bij Hoedoen.be aan het verkeerde adres. Alle mogelijke manieren om Scarlet te contacteren staan hierboven opgesomd, probeer ze desnoods allemaal 🙂 

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

5 reacties

  • Beyens Roger schreef:

    Beste,

    Op 1 januari 2018 verhuizen wij naar een nieuw appartement in het centrum van Tessenderlo (postcode 3980).

    Wij wensen daar graag een TV-aansluiting en Internet.

    Wat kan jij ons daarvoor aanraden ?

    Bedankt voor uw reactie.

    Vriendelijke groet.
    Roger Beyens

  • Nick Van Ranst schreef:

    Dag Joris, dat is inderdaad scam. Zeker nergens op doorklikken of dergelijke! De enige en echte website van Scarlet kan je via deze link bezoeken. Geen scam of bedriegerij hier 🙂

  • Stefan Demaerschalk schreef:

    Hallo, het contactformulier van scarlet is niet toegankelijk. Ik moet hun dringend bereiken. Hoe kan ik dat dan doen? Groetjes, Stefan

    • Johan Van Asch schreef:

      Dag Stefan,
      Op de website van Scarlet staat inderdaad “Wij hebben besloten om vanaf 23/12/2020 t.e.m 15/01/2021 even geen support te geven via email.”. Je kan natuurlijk alsnog proberen via Facebook hen te bereiken of bellen naar 02/275.27.27 indien je een dringend probleem hebt.

Leave a Comment