Hoe TestAankoop klantendienst contacteren?

TestAankoop is de meest bekende consumentenorganisatie in ons land en staat de consument bij in hun keuzes en geschillen. Zo kan je je abonneren op het magazine of de hulp van TestAankoop inroepen als je het gevoel hebt dat een organisatie niet correct handelt.

Dus heb je voor een of andere reden de klantendienst nodig, bijvoorbeeld omdat je iets wil wijzigen aan je abonnement of hulp nodig hebt?

Dan leggen wij je hieronder uit hoe je de klantenservice van TestAankoop kan contacteren:

1. Via telefoon

Dit is een lijst van alle klantenservice telefoonnummers. Je kan onderstaande nummers doorgaans bereiken tussen 9u-12u30 en 13u-16u:

  • Voor een abonnement: Bel 02 542 32 00
  • Voor je consumentenrechten: Bel 02 542 34 34
  • Voor hulp bij het maken van keuzes: Bel 02 542 32 32
  • Voor alles rond het thema energie: Bel 02 542 33 86
  • Voor alles rond het thema belastingen: Bel 02 542 33 97
  • Voor alles rond het thema technologie: Bel 02 892 37 10
  • Voor alles rond het thema kredieten: Bel 02 542 33 44
  • Voor alles rond het thema erfenissen: Bel 02 542 33 68
  • Voor alles rond het thema gezondheid: Bel 02 542 33 94
  • Voor hulp van advocaten bij een geschil: Bel 02 892 37 05

2. Via e-mail

Je kan de klantenservice ook mailen via het contactformulier op de website (selecteer hulp nodig rechts bovenaan):

3. Via Facebook

Je kan de klantenservice ook contacteren via Facebook. Al verkiezen wijzelf steeds telefoon of het formulier als makkelijkste manier om contact op te nemen.

Met dank aan: Test-aankoop.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laat een reactie na