fbpx

Hoe Vinted contacteren?

Hoe je Vinted kan contacteren zou handig kunnen zijn. Bijvoorbeeld wanneer je met vragen zit over een verzending of een terugbetaling van een aankoop. Als je de klantenservice van Vinted wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen.

Jammer genoeg is nergens een telefoonnummer of e-mailadres van Vinted terug te vinden. We hebben lang moeten zoeken en stootten slecht op een no-reply@vinted.com… Daarmee kan je jammerlijk genoeg niets aanvangen.

Contacteer Vinted via de helpdesk

Na het doorzoeken van nuttige informatie op de website vonden we hun zogenoemde “helpdesk” terug. Ga hiervoor naar www.vinted.be/help. Daar kan je veelgestelde vragen & antwoorden terugvinden. Je kan er ook een zoekopdracht ingeven.

Bovenstaande Helpdesk geeft natuurlijk enkel een antwoord op algemene vragen. Meestal heb je echter een specifieke vraag aangaande een bestelling, de betaling of de verzending ervan. Onderaan dit artikel kan je tal van dergelijke vragen terugvinden (en o ja, het zijn er veel…). En die vragen van onze bezoekers eindigen altijd met “hoe kan je Vinted in godsnaam contacteren?”. Na diep graven in de helpdesk hebben we iets gevonden dat misschien kan helpen bij je vragen. En van één van onze lezers (thanks Bart!) kregen we ook een zeer goede tip om Vinted te contacteren.

Contacteer Vinted via de App!

Voor deze manier moet je wel de app van Vinted gebruiken, dus niet via de website.

  1. Open de Vinted app
  2. Ga naar je profiel.
  3. Tik op: “over Vinted”
  4. Daarna tik op “infobord”
  5. Scroll helemaal naar onder en tik op “helpdesk”
  6. Scroll weer helemaal naar onder en tik op: “neem contact op met ons”
  7. Stel je vraag!

Contacteer het support team van Vinted!

  1. Ga naar je inbox van je account of op je app
  2. Selecteer het gesprek met koper/verkoper waarover je vraag hebt
  3. Klik op het info-icoontje rechts bovenaan
  4. Hier zie je nu de details van de koper/verkoper. Klik op “HELP”
  5. Je ziet nu overzicht van vragen betreffende dit gesprek. Als het over een verkocht artikel gaat zie je hier vragen over betaling, feedback, en dergelijke. Klik verder wat je aangaat. In sommige gevallen krijg je dan nog sub-onderwerpen te zien.
  6. Afhankelijk van wat je geselecteerd hebt, zie je onderaan de tekst een button staan “Neem contact met ons op“. EINDELIJK!
  7. Schrijf een bericht en verstuur het.
  8. Wachten op een antwoord.
STAP 3
STAP 4
STAP 5
STAP 6
STAP 7

Zoals je ziet is het zelf even zoeken naar het juiste topic om de button “Neem contact met ons op” te vinden. In de stappen hieronder vond ik het terug bij “Terugbetalingsbeleid”. Maar het is ook terug te vinden onder andere topics. Wel niet allemaal.

Kortom, er is dus toch een manier op Vinted te contacteren maar het is niet al te voor de hand liggend. En uiteraard is het nog steeds wachten op een antwoord… Laat in de comments hieronder gerust weten of het bij jullie gelukt is of niet!

Tip: Shop je graag kleding met korting?

Neem dan zeker ook eens een kijkje bij Zalando Lounge. Ook daar kan je, net als bij Vinted, kleding kopen aan zeer voordelige prijzen! Met dat verschil dat je op deze webshop géén tweedehands kleren koopt.

NAAR ZALANDO LOUNGE >

Belangrijke opmerking: wij van Hoedoen.be kunnen jullie niet verder helpen met jullie vragen voor de klantendienst van Vinted. We tonen op deze pagina enkel hoe je Vinted en hun klantendienst kan contacteren. 


The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

112 gedachten over “Hoe Vinted contacteren?”

  1. Nathalie De Temmerman

    Beste,ik heb te weinig verzendkosten aangerekend en denk dat het pakje niet bij de persoon zal geraken.
    Hoe kan ik dit oplossen aub.
    Wil zelf instaan om de hogere verzendkosten te betalen.
    Mvg,Nathalie

    1. Ik heb hetzelfde probleem maar vind nergens hoe ik dit kan oplossen of hoe ik iemand kan contacteren. Heb jij ondertussen een oplossing gevonden?

    2. U kan vinted contacteren via de app. Ga naar uw profiel. Tik op : over Vinted. Daarna tik op informatiebord. Scroll vervolgens helemaal naar onder en tik op helpdesk. scroll vervolgens weer helemaal naar onder en tik op : neem contact op met ons. Hier kan u uw vraag stellen.

      1. Hi Bart, bedankt voor deze tip! Ik voeg het meteen toe aan ons artikel. Hopelijk kan het vele andere helpen! Fijne zondag!

        1. Dag,
          Ik heb een probleem met Vinted! Een dure Jas opgestuurd naar koper in Frankrijk. Nu is mijn Jas NIET aangekomen, Vinted heeft koper geld terug gegeven. Ik ben nu mijn Jas 120 euro kwijt en mijn BelleRose JAS!
          Wat kan ik doen?

        2. Ik heb schoenen verkocht via vinted. Mevrouw denkt dat ze nep zijn. Zijn echte nike. Alleen een gs model. Mevrouw dacht dat het een ander model was. Prima. Mevrouw kan ze terug sturen. Nu krijgen we bericht dat mevrouw geld terug krijgt en de schoenen mag houden
          Dit lijkt toch nergens op. Zijn wij de dupe van. Zeer slechte zaak

      1. Ik heb twee keer een blaam gekregen voor het zelfste ik wou het verwijderen maar in bericht stond dat jullie het verwijderd hadden en dan ineens voor altijd jullie zijn in fout

  2. Een verzonden artikdl is na 16 dagen nog steeds niet toegekomen. Vinted belooft na 12 dagen dat je een vergoeding krijgt als het niet aankomt. Dit werd naar Frankrijk verzonden en zou daar ergens zijn bij een Mondial postpunt. Ik kan geen contac opnemen met Vinted… Wat moet ik nu in godsnaam doen? ?.

    1. Nick Van Ranst

      Dag Pauline, heb je al contact opgenomen met de koper? Kan evengoed zijn dat deze het pakje nog niet is gaan afhalen.

      1. Zelfde heeft mijn dochter meegemaakt, schoenen kwijt en geen geld plus vinted wilt de klacht niet in behandeling nemen…oplichters!!!!!

    2. Heb oorbellen verkocht via vinted en vetruurd via post.nl 13 euro verzend kosten omdat pakket naar België verzonden is. Maar via vinted verzenden lukt me niet dus heb via postnl gedaan en bewijs er van. Maar vinted heeft verkocht artikel wat nog niet is ontvangen het geld geroutenerd terwijl het nog onder weg is en met feest dagen drukte nog niet is geleverd. Nu ben ik en me geld kwijt via vinted en 13 euro bezorgkosten en het is zooitje want kan niemand van vinted team bereiken. En al wat email probeer te sturen. Krijg in Engels antwoord terug wie kan me helpen.

      1. Dag Ordea,
        Vinted wordt aangestuurd vanuit Litouwen dus het is best mogelijk dat je bericht bij een Engelstalige medewerker daar is terecht gekomen. Mocht het moeilijk zijn in het Engels, kan je best proberen via Google Translate toch met de Vinted klantendienst in contact te treden om dit op te lossen. Succes!

    3. Francisca de Looze

      Geen verkopen aan het buitenland dpen. Mijn vriendin had ook iedere x problemen met aan het buitenland verzenden

  3. Schouteden Mia

    Beste,
    Heb juist iets verkocht op vinted maar ipv 8 € werd er maar 2,50 € overgmaakt door Vinted.
    Heb een mail gestuurd naar
    Het Vinted-team <no-reply@vinted.be …in de hoop van.
    Voor de koper is het ook niet leuk want zij heeft 8 € overgemaakt.
    Wat kan ik verrder nog doen.
    Mvg // Mia

    1. Nick Van Ranst

      Dag Mia, mailen naar een “no-reply” adres zal jammer genoeg niets uithalen. Het is immers een adres waar de mails niet van worden gelezen (no reply staat voor niet antwoorden…). Zoals in het artikel beschreven zijn de contacteermogelijkheden van Vinted zeer beperkt.

      1. goede morgen,
        hoe haal ik een artikel van mijn verkoopaanbod af?
        Dit artikel is reeds verkocht, maar staat terug op de site?

        1. Waarom ben ik dan wel verplicht om mijn mobiele nummer af te geven? Vinted is zelf moeilijk bereikbaar. Ik wil via email benaderd worden En ik geloof ook niet dat Vinted klanten gaat bellen. Ik wil inloggen maar ik weiger om mijn nr. Af te geven.

    2. Hello i have a problem vinted is not refoundig my money back i tryed buy a dress 2times same dress and the transaction wasnt finish money gone from my bank account and the dress i couldnt buy now i had to wait 5 days vinted said and get back my moned amd i got nothing back
      What to do now ?

  4. Honfleur Boncoeur

    IK moet een pakje versturen naar Frankrijk via bpost, heb adres en naam, maar kan onmogelijk postticket bestellen zonde E-mail en GSM nr. van de geadresseerde. Ben hier al uren mee bezig. Ik schrijf constant naar de koper, maar zij antwoordt niet. Het geld is gestort bij Vinted, maar ik kan niet versturen. Kan Vinted niet bereiken, hebben zij dat niet voorzien dat deze gegevens verplicht zijn, ook met Mondial Relay is dat zo

  5. Van Vaerenewyck Jessy

    Ik heb een heel aantal bestellingen gedaan maar nog maar 1 is toegekomen. Bij sommige staat zelfs dat het 21 dagen kan duren alvorens ontvangst. Hoe komt dit?
    Met vriendelijke groeten Jessy

  6. Veerle Schippers

    goeie morgen, kleine 2 weken geleden een pakketje verzonden. Dat is niet aangekomen, zit blijkbaar ergens in Antwerpen. Ik krijg van niemand reactie ( niet van vinted en niet van mondial relay), enkel de koper heeft mij verwittigd van het probleem. Wat nu??

  7. Hallo,
    Ik verkocht op vindet een paar pumps. Ze koper wou ze uiteindelijk niet kopen omwille van enkele krasjes. Ongeveer een maand geleden ging ze de pumps terug opsturen maar tot op vandaag niets ontvangen. Ik vroeg er naar en ze zei dat ze verstuurd waren. Nu heeft ze me geblokkeerd op vindet. Ik vind het bijzonder jammer…

  8. Veerle Vanhooren

    Beste,
    Ik had artikel te koop geplaatst maar was al verkocht.
    Nu schrijft er nog iemand geld over maar is verkocht!
    Koper kan ik blijkbaar nt contacteren.
    Wat doe ik nu?
    Mvg

  9. Van nieuwenhuyse dorien

    Hey,

    Mijn uitstaande bedrag blijft daar maar staan. Komt niet in mijn vinted portemonnee! Hoe krijg ik die daar wel???

    1. Ik heb precies hetzelfde probleem, als iemand een antwoord heeft: please let us know!

      Eerste en laatste keer dat ik Vinted heb gebruikt ??‍♀️

      1. Hoi,
        Is dit intussen in orde gekomen bij jullie? Ik heb hetzelfde probleem. Het bedrag blijft staan en komt niet in de portemonnee.
        Groetjes

    2. Ik denk dat de koper de ontvangst nog moet bevestigen en aangeven dat alles ok is. Pas dan komt je geld beschikbaar in je portemonnee. Gewoon even een berichtje naar de koper met dit verzoek en dan komt het vast goed.

      1. Ik heb hetzelfde probleem. De koper zegt dat ze de bestelling niet kan bevestigen, omdat de knop er niet is. Normaal is die er wel. Mijn geld blijft nu ook niet beschikbaar… iemand een oplossing??

    3. Monique Saman

      Ik werd opgelicht door een verkoopster op Vinted, de dame verkocht een NEPPE Delvaux Brillant Mm met wit en zwarte streep ik betaalde 2943€ de aankoop staat nu geblokkeerd, gepauzeerd bij Vinted, kreeg bericht dat Vinted mijn aankoop annuleren zou, ik stuurde de tas verzekerd terug via GLS gaf alle gegevens aan Vinted door ook aan de verkoopster 6 x op chat zodat ze haar retourpakket kon volgen. Helaas tot op heden weigerd de verkoopster haar Delvaux Brillant Mm op te halen bij GLS France in haar buurt Max 5 km. Meermaals heb ik dit gemeld bij Vinted en krijg steeds hetzelfde bericht terug, WE ZIJN ER MEE BEZIG helaas gebeurt er niks

  10. Beste,
    Ik heb een trui gekocht op vinted.
    Prijs 4 Euro, verzeding 3,28 Euro.
    Bij onvangst merk ik dat er een gat zit in de trui.
    Ik contacteer de verkoper en die zegt dat niet te hebben gezien.
    Nochtans heeft deze de staat gezet als ‘goed’.
    Ik zie nu dat de enigste mogelijkheid is de trui terug sturen.
    Ik betaal dan dus 2x verzending (naar mij en terug) = 6,56 en dan heb ik niks en de verkoper krijgt zn 4 euro terug.

    Dit vindt ik toch wel vreemd… een kapotte trui aankrijgen en niks kunnen doen buiten nog eens de verzending te moeten betalen !?!?

  11. Hallo

    Ik heb wat bij iemand gekocht
    Maar diegene verzend het niet
    Heb al een aantal keer gevraagt waarneer het word verzonden maar krijg geen andwoord ik heb er wel voor betaald.
    Als ik het anuleer krijg ik dan het geld terug?
    Ik probeer al een paar dagen een mailadres of telefoonnummer te zoeken van vinted zelf om contact op te nemen

    1. Hallo, ik heb het zelfde probleem bij een aankoop. Ze reageert niet meer op de verkoop en mijn geld is weg, hoe hebben jullie dit opgelost?
      Heb je geld ooit terug gekregen?

      1. Hoi Nic,

        Heb jij nog je geld ontvangen, ik kamp met hetzelfde probleem. Op 17-4-21 heeft de Koper de koop geannuleerd en het geld vanuit Vinted retour ontvangen, terwijl ik op tijd was met mijn adres doorgeven. Heb de koper meerdere keren benaderd en gevraagd om verzendbewijs, tot op heden mijn tas niet ontvangen en Vinted scheept me steeds af dat ze bezig zijn met een onderzoek. De koper kan ik overigens ook niet meer bereiken, die heeft me geblokkeerd.

        Gr Artie

  12. Beste, over meer als 14 dagen heb ik een kleedje gekocht bij iemand
    Nu verleden week kreeg ik een bericht dat het is aan gekomen in het relais punt
    Nu ben ik daar gaan horen en zij hebben dat pakje niet binnen
    Wat nu?

  13. Leen vanderheyden

    Beste, ik heb een trui verkocht die blijkt nu niet te passen, ik heb de koper gevraagd hem te retourneren en de verzendkosten te betalen. Nu wil ze dat ik de trui terugbetaal en dat ze hem gewoon gaat houden. Vond dit geen goed idee, waardoor ze mij nu uitscheld voor oplichter, leugenaar, dom,…. wat doe ik hier nu mee ??????

    1. Ik heb ook zo een probleem….heb een heel dure jas in perfecte staat verkocht aan een Spanjaard. Hij beweert nadat er gaten i zitten en vlekken en scheld mij uit voor oplichter . Huj wil hem voor1€ houden maar in wil de kas terug. Hij blijft maar excuses zoeken om de jas niet terug te sturen en ik vrees als het zover komt dat hij hem zal beschadigen om zijn gelijk te halen ! Hoe kan ik mij hiertegen wapenen in de toekomst ? Hij stelt nu voor om de jas te koop aan te bieden en dat in hem voor 1€ terugkoop ,,,

  14. Reeds 2 maal werd een merkhandtas onterecht verwijderd. Van Vinted moet ik meer bewijzen geven dat de handtassen echte merken zijn. Al verschillende foto s bijgevoegd waarop de echtheid wel duidelijk staat. Maar toch komen de tassen er niet meer op.

  15. Hallo
    Heb op Vinted een jas gekocht van een dame maar deze krijgt de scancode ( die ze van Vinted heeft ) voor de verzending niet ingescand… nu heb ik geen jas en het geld nog steeds niet terug… nergens een mail of tel.nr. te vinden inderdaad.. ook kun je nergens de vraag stellen hoe dit kan?! erg slecht en erg jammer..

  16. Hoi, ik heb een maand geleden een bestelling gedaan op vinted en heb nog steeds niks ontvangen . Nu kan ik zoals eerder gelezen berichten nergens een klantenservice e-mail adres vinden … ook de verkoper kan ik niet meer vinden om die te benaderen …
    wat kan ik het beste doen ?

  17. Damienne Willaert

    Ik heb niets te koop. Heb de app verwijderd. Nu krijg ik mail dat de jurk verkocht is. Ik kan niemand verwittigen……. ik kan nergens contact nemen

  18. Ik kan geen berichten meer sturen en lijk te zijn geblokkeerd, maar ik heb geen idee waarom? Er heeft zich niks aparts voorgedaan voor zover ik het weet. Ik kan zelfs niet Vinted hierover betichten in helpdesk. Wat moet ik doen?

    1. Ineke herweijer

      Ik heb een artikel verkocht Koopster heeft hetvpakket maandag ontvangen. Ze heeft mij bericht gestuurd dat ze het heeft ontvangen maar ik heb het bedrag van 13,90€ niet ontvangen

  19. susanna van Raamsdonk

    Ik heb een Parajumpers jas “verkocht” via vinted. De koper vond een bemerking op de jas die ik niet had aangegeven. Zelf had ik deze bemerking niet gezien. De koper wou vervolgens ipv 90euro 70euro betalen maar dit wou ik niet. Ik wou dat de koper de jas retourneerde en zijn geld terug kreeg.

    De koper wou de jas niet terugsturen. Maar nu heeft de koper zijn geld teruggekregen en wilt hij de jas nog steeds niet opsturen. Welke stappen kan ik verder ondernemen. Nu ben ik mijn jas kwijt en heb ik geen geld ontvangen. Ik dacht dat vinted betrouwbaar was met dit soort zaken. Waarom houd vinted het bedrag niet on hold totdat ik mijn jas terug heb gekregen??. Hoe kan dit zelfs voorkomen ik vind dit echt niet normaal.

    1. Ik heb precies het zelfde met een balr trui een nieuwe in de doos. Geld en trui kwijt. We moeten ons allemaal samen pakken en de tv progamma’s informeren. Want met ons nog heeeeel veel gedupeerden allemaal zelfde verhaal kleding en geld kwijt groetjes diana

    2. Ik heb precies hetzelfde, vinted stuurt je met een kluitje het riet in. Ik verkocht een calvin klein bikini.. die koper vertelde dat er iets was te zien aan mijn nieuwe bikini wat ik erg opmerkelijk vond. Ze negeerde me en vertelde later hem terug te willen sturen. Uiteindelijk is alles geannulleerd.. heeft zij haar 38 euro terug en houdt ze mijn bikini. Met andere woorden ik heb niets. Hoe krijg ik toch mijn geld terug? Want dit is pure diefstal.

  20. Helaas heb ik een jurkje gekocht en NOOIT ontvangen! Wel voor betaald, incl. kopersbescherming waar je zgn voor betaald terwijl ze niets oplossen. Hoe kun je VInted persoonlijk contacten? Ik ga dit doorgeven aan de consumentenbond.

  21. Dag dit is de eerste keer dat ik een pakje verstuur het is naar Frankrijk en het zijn schoenen. Ik verzend het via mondial relay maar hoe verpak ik het? Is een schoendoos voldoende? En dan de eticket gewoon afprinten en opplakken? Kan ik het pakketje dan gewoon afzette bij een afhaalpunt of moet ik ervoor nog iets doen? Gr Nathalie

  22. Ik heb een blush verkocht maar deze persoon is na 2 weken nog steeds het product niet gaan ophalen ?
    Kan ik vinted hier over contacteren ?

  23. Hallo, wat een problemen, jammer voor zo’n leuke site. Ik heb sjans blijkbaar….nog maar twee aankopen gedaan eentje liep perfect en de tweede is terugbetaalt. ?
    Maar mijn app werkt niet meer naar behoren. Op het instellen van lokatie bij zoekopdrachten loopt het systeem telkens vast. En ik weet ook niet waar terecht om het op te lossen. Ik blijf het wel een leuke app vinden, maar ik koop enkel in “de buurt” zodat ik rechtstreeks onderling kan ophalen.
    Groetjes Sabine.

  24. Femke De Coene

    Ik heb via vinted een pakketje verkocht. Nu heeft de koper een pakketje ontvangen met mijn adres en naam op terwijl ik dat nietheb verstuurd. En het pakket dat ik wel heb verstuurd is niet terrecht. Wat nu ?

    1. Nick Van Ranst

      Hi Femke, we hebben volgens ons de manier gevonden om Vinted hierover te contacteren. Het artikel hierboven is daarnet aangepast met nieuwe informatie. Check het even of dit geholpen heeft. Grtz!

      1. gerrie berendsen

        hallo ik heb een pakketje verstuurd het is opgehaald door dpd maar inplaats van doorsturen brengen ze het terug naar mij wat moet ik nu contact gehad met dpd en die hebben gezegd dat ik contact op moet nemen met vinted omdat er iets met het label niet goed was hoe nu verder

  25. Beste,
    Er staan laarsjes te koop en iemand heeft een bod gedaan en ik heb het bod geaccepteerd , er word gezegd dat ik moet wachten op het label om erop te hangen , maar dat krijg ik niet kan ik die laarsjes nog aan iemand anders verkopen of niet

  26. Beste,

    Gisteren zocht ik naar lederen motorvesten en kon ik deze zonder al teveel moeite vinden, vandaag echter vind ik deze nergens meer.
    Kan u mij zeggen hoe dit komt. Ik heb vandaag 1 lederen jas gevonden (damesmodel (S) die uiteraard te klein is voor mij maar dat as ook alles.
    Gelieve me te helpen aub!!

    Mvg,
    Peter Claus

  27. Goedemorgen, gisteren voor het eerst artikels geplaatst op Vinted en kreeg na een paar uur al de melding: Yeah je eerste adtikel verkocht via Vinted!
    Ik heb geen idee hoe het nu verder in zijn werk gaat…..
    Kan iemand mij dit vertellen??
    Wie heeft het gekocht?
    Waar moet ik het artikel naartoe sturen?
    Hoe kom ik aan mijn geld??
    Heel graag hoor ik van een ervaren koper hoe ik verder moet handelen! Alvast super bedankt ! Mvg

  28. Nikki Vandenberg

    Ik printte het door Vinted gemaakte label af…..bleek fout adres. Pak is al maand spoorloos.
    Niemand helpt.
    En Vinted is niet telefonisch bereikbaar….k****.

  29. Daria Westmaas

    wat een ellende dat vinted!!!!

    Jas gekocht is na 2 weken nog steeds niet aangekomen, de verkoper gaat nu naar het dhl punt maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ik ga mijn spullen eraf halen 🙁

  30. Samantha rorive

    Nou ik heb iets geweldigs mee gemaakt ik krijg gewoon geen geld.
    Ik heb pakket opgestuurd en wel en me bestelling wordt ineens geannuleerd.
    Geen geld dat is terug betaald en de koper zelf.
    Ik heb bewijzen van dat het pakket is verzonden enzo en niks.
    Ik ben super kwaat echt waar zoveel reclame enzo en dacht dit is zo wel veilig maar nee hoor.

  31. Geweldig je tips, dank! Dit zou Vinted zelf natuurlijk op hun website moeten zetten, maar ze maken mailcontact nagenoeg en bellen helemaal onmogelijk. Ik zou iedereen afraden Vinted te gebruiken, want ik heb dit 1x gedaan en nu heeft DPD mijn pakket kwijt gemaakt. De koper stuurde me een DPD-verzendlabel en v.a. het DPD-verzamelpunt in Veenendaal is het pakket spoorloos. De koper heeft al een aantal jaar goede recencies dus aan haar ligt het niet, de track and Trace bleef in Veenendaal “hangen”. DPD staat je wel netjes telefonisch te woord maar zegt niets te kunnen doen zonder Vinted en geen reactie van hen te krijgen. En Vinted mailt me tot 2x toe dat ze wachten op DPD. Merkschoenen weg en geld weg, dus dat was eens maar nooit weer!

  32. Ingrid Heldenbergh

    Beste Annic, ik heb net hetzelfde al paar keren hetzelfde tegen gekomen… steekt me zo hard tegen zeg..Ik heb zo een paar mooie lakens kwijtgespeeld… Terug naar Nederland Gisteren paar laarzen en schoenen.Als ik dat daar dan ga vragen blijkt daar net niets te zijn toegekomen..Kleedje uit Spanje, zelfde verhaal… Lijkt me nu dat het altijd is met een pakje dat uit het buitenland komt… is me nu duidelijk; geen enkel probleem met aankoop in ons land.Dat komt goed toe bij de krantenhandelaar door mij gekozen… ik ben niet zo tevreden over Vinted… sorry mensen

  33. Pascale Van Tenderloo

    Ik wacht na meer dan een maand, nog steeds op mijn geld.
    Koper meldt dat alles goed is aangekomen, in prima staat is,…
    Bij mij staat al meer dan een maand, ‘in behandeling’.

    Ik wil mijn geld. Wie kan me helpen?

  34. Vrouw die wat gekocht heeft, heeft mogelijk verkeerd gelezen of verkeerdevertaling gekregen. Zij dacht 2 pakken te krijgen ipv 1.
    Het was 2 delig en 2 x gedragen. Waarschijnlijk houdt ze nu de betaling achter. Wat nu. Hen de chatas nog

  35. Gisteren wilde ik op mijn vinted account gaan kijken of er al pakketen zijn toegekomen bij het afhaalpunt. Maar er komt steeds een melding op dat ik mijn nummer moet verifiëren dus ik heb dat dan gedaan en dan staat er het nummer kan maar 1 keer worden gebruikt! Heeft iemand van jullie dit ook al voorhad? Sindsdien kan ik ook niet meer op mijn account bij vinted en op een antwoord moet je helaas niet rekenen! Is er iemand die me kan zeggen hoe dit op te lossen? Alvast bedankt

  36. Ik heb immens veel kinder kledij en wil dit iedere maal oploadn maar komt steeds op niet gepubliceerd ? graag dringend uitleg hoe dit kan

    Ook profiel foto uploaden komt niet tevoorschijn

    Ik heb mij daar al druk in gemaakt en gezocht

  37. Ik wilde geen gebruik meer maken van vinted heb dit meerdere kjeren aangegeven
    Ook omdat ik hier niet meer om kan gaan
    Een helpdesk is om te h elpen masr ik blijf berichten ontvangen.
    Ik heb duidelijk aangegeven te willen stoppen en niets meer te willen ontvangen kreeg geen hulp
    Nu heb ik alles verwijdert als u mij blijft achtervolgen dien ik een klacht in .

  38. Beste, na wat in te lezen over deze oplichters van vinted en het feit dat je ze niet contacteren. Dit kan je terugvinden via dnsbelgium.be
    De organisatie die oa. vinted.be heeft geregistreerd is:
    Vinted limited, Company number 07874344, adres: 80-83 Long Lane, EC1A 9ET LONDON, Verenigd Koninkrijk
    telnr: +44.69360739
    Onsite contactpersonen: bedrijf: Friendly FASHION LIMITED
    Churchill House 137 – 139 Brent Street, Hendon
    NW4 4DJ LONDON Verenigd Koninkrijk Telefoon +44.68764314
    De ceo is een nederlander genaamd thomas plantenga, een supergraaier als je even info omtrent hem zoekt. Hij ziet het groots…
    op deze site van van engelse overheid kan je veel info terugvinden over het bedrijf :
    https://beta.companieshouse.gov.uk/company/07874344
    Tot zelfs zijn collega “ondernemers” kan je terugvinden.

  39. Ik heb meerdere keren een polo van Gucci geüpload om te verkopen en deze word steeds verwijderd omdat er word gedacht dat het een namaak is. Maar dit is een echte Gucci.. wat moet ik doen?

  40. Ik heb een email ontvangen van het vinted team met als melding dat iemand geld heeft overgemaakt via ideal. Echter heb k nergens op gereageerd en niets doorgegeven dus hoe kan dit. Ik ben hier niet blij mee. Ik vertrouwde het niet omdat ik alles in het Frans kreeg en heb alles verwijderd. Graag wil ik in contact met het vinted team en dan zonder me opnieuw te registreren of in te loggen>

  41. Inge Borghs

    Ik heb hetzelfde probleem. Mijn account is geblokkeerd. Bij mij is het omdat mijn dochter ook een account heeft. De telefoonnummers die ik heb ingegeven zijn hetzelfde en nu denken ze dat ik 2 accounts heb.

  42. Elisabeth Delbaere

    Goede middag alles is goed verlopen tot op een gegeven moment dat pakket moest naar zemst en zou nu in Frankrijk zitten
    IK volg het pakket en als ik nu postcode intik 1981 er is niets
    Mijn gsm is 0471908897

  43. MARIA DE MUYER

    Hallo,

    Als ik de inhoud van een mail van Vinted wil opendoen krijg ik een verificatie van telefoonnr, ik tik mijn gsm nr in en zou dan een code moeten ontvangen, er gebeurd niets, hoe komt dit ? Ik zou graag mijn geld uit de vinted portemonnee op mijn rek willen overbrengen. Graag hiervoor een oplossing. Een mogelijkheid tot bellen is er niet. Op de helpdesk mail wordt sporadisch geantwoord.

  44. Kelly Ostrowski

    Hallo, ik heb een bestelling geplaatst bij iemand en ik krijg geen reactie meer van diegene. Ze reageert totaal niet meer! Nu heb ik de bestelling geannuleerd en hoor ik alweer niks meer van haar. Hoe krijg ik mijn geld terug???
    Kunnen jullie aub contact met mij opnemen?

  45. Bij mij is ook pakket verloren gegaan. Ik had code en werd toch nergens geholpen…kostte me bloed zweet en tranen….en was alles kwijt

  46. Ik heb 1,5 week geleden een broek gekocht op vinted ze heeft niks opgestuurd en geen geld terug en ik kan niet meer op me acc komen en contact kan ik niet vinden met vintend ik wil graag me geld terug en dan gebruik ik nooit meer vinted

  47. 2 weken geleden mijn eerste aankoop gedaan op Vinted. Nog steeds niets ontvangen terwijl het al lang verstuurd is.
    Alhoewel, ook dat liep niet zo makkelijk; toen de verkoper het wou versturen bleek dat niet te kunnen; het verzendpunt was dicht. Dit duurde een aantal dagen. Nu is het pakket al ruim een week “onderweg”. Er staat dat het pakket in distributie is, maar als ik dan de pakketcode kopieer en ik die op hun website plak staat er dat de pakketcode niet bekend is.
    En de “ik heb een probleem” knop??? Vertel me maar waar die staat, want ik kan m nergens ontdekken.
    De verkoopster treft geen blaam, maar wat een sof zeg, die Vinted.

  48. Beste,

    Ik geraak niet meer op mijn account… via welke weg ook, ik moet altijd mijn nummer verifiëren? Als ik dat ingeef, is dit nummer al in gebruik.. ja.. door mij??

    Ik had iets willen kopen, en ben erna een stap teruggegaan omdat het product ineens 45€ duurder was… misschien verdacht voor Vinted? Maar hoe los ik dit op zonder mijn account te moeten verwijderen??

    En de button ‘ neem contact met ons op’ werkt niet bij mij??

  49. Ik heb een probleem. Vinted heeft net United Wardrobe overgenomen en bij UW had ik een account en alles beviel goed. Na de obername werd er in de UW app gepusht om het account over te zetten. Ik heb dit gedaan en alles ging in eerste instantie goed. Ik heb zelfs bij wijze van test een aankoop gedaan. Nadat ik een dag later op de vinted app / account wilde inloggen, lukte dit niet meer via de android app, maar ook niet via de computer. Ik heb van alles geprobeerd; app verwijderen en weer opnieuw opstarten, via een andere browser inloggen, noem het maar op.

    Ik kan niet meer bij mijn profiel, op geen enkele manier. ik kan wel een bericht sturen, maar de reacties komen in de berichten inbox terecht in mijn profiel. Welke ik dus niet kan bekijken. ook in de email inbox komen kopieën binnen van mijn reacties, maar daar kan ik niet op reageren vanwege het no reply account. De app vraagt continu om het verifiëren van mijn telefoonnummer. Dit heb ik al vele malen gedaan (geeft ook de app aan), maar daar blijf ik dus steken en kom niet in contact met vinted. Iemand een idee?

  50. Ik heb ook een probleem.
    Ik kan door het moeten verifiëren niet meer bij mijn account waardoor ik de betaling van een verkocht product niet kan ontvangen. Het gaat om een groot bedrag.
    Hoe krijg ik telefonisch contact met het V team.
    Nergens contacten te vinden.

    1. Hallo Marion,
      Het beste is om zoals hierboven beschreven in het Engels het klantenservice team in Litouwen per bericht te contacteren. We know: het is verre van ideaal, maar het is de enige uitweg die Vinted biedt om met hen in contact te treden.

  51. Ik heb diverse kledingsstukken te koop aangeboden via Vinted. Ik krijg reacties dat mensen een kledingsstuk als hun favoriet hebben genoteerd en lees dan dat ik een bericht kan sturen, maar hoe moet dat? en Waar? Als ik op de betreffende link klik van ‘stuur een bericht’ , kom ik enkel in de algemene pagina van Vinted. Als ik naar het betreffende artikel ga, kan ik ook niets vinden……. Hoe werkt dit?

    1. Dag Anna,
      Ik heb het even voor je nagevraagd 🙂 Als je in de app een melding krijgt dat iemand een artikel van jou als favoriet heeft aangeduid, dan kan je op die melding tikken. Vervolgens zie je helemaal onderaan het scherm waar je terecht komt een grijs veld met ‘Verstuur een bericht’. Daar kan je dan een boodschap schrijven naar de geïnteresseerde koper.

  52. Vinted vraagt een copie van mijn indentiteitskaart,ik vertrouw dit niet,met mijn identiteitskaart en bankgegevens kan iedereen alle kanten uit. Hoe los ik dit op?

  53. Hallo ik ondervind ook groot probleem met Vinted. Ze vragen telkens mijn gsm nummer maar omdat ik ooit een ander account had kan ik mijn gsm nummer niet meer registreren dus ik geraak ook niet in de app voor vragen te kunnen stellen of meldingen te kunnen ontvangen. Ik krijg regelmatig melding dat ik iets verkocht heb maar kan de kopers dus ook niet contacteren met dit probleem. Contact opnemen met Vinted is echt verschrikkelijk. Niets kan ik doen en vind dit heel vervelend!!!

    1. Ik heb ditzelfde probleem alleen heb ik slechts één account. Ik heb begrepen dat je slechts één account mag hebben. De oplossing voor jou is bij één de telefoonnummer verwijderen en/of één account.

      Voor mij is dat dus heb oplossing. Ik heb geld in mijn portemonnee waar ik nu dus niet bij kan. Ik krijg met geen mogelijkheid contact.

      Is hier iemand met een oplossing?

  54. Hallo,

    2 weken terug heb ik artikelen verkocht, waardoor ik nu die advertenties wil verwijderen.
    Maar helaas zijn mijn stipjes niet te zien..:(

    Hellp

  55. Hallo,
    Ik heb in augustus 2020 een artikel verzonden maar vinted heeft nooit de trackingcode doorgestuurd en na 4 dagen mijn verkocht artikel terug geannuleerd omdat voor hen het artikel niet verzonden is. Mijn artikel is netjes aangekomen waar het moest aankomen, maar de koper heeft natuurlijk geen bericht gekregen dat mijn artikel is aangekomen. Resultaat, mijn artikel nergens meer te vinden. Mondial Relay komt er niet tussen want ze hebben het artikel afgeleverd en via Vinted krijg ik geen deftige feedback want is een computer die reageert. Weet echt niet meer wat doen. Was toch 25€ . Iemand een tip?

  56. Hallo
    Heb wat gekocht op vinted maar kan na een betaling noet meer op de app ? Er staat dat ik het verwijderd heb ? Hoe kom ik aan mijn artikel of geld terug ??
    Graag oplossing zo vreemd dit
    Thnx

  57. Ik heb onlangs een nep parfum gekocht. Verkoper heeft het zelf toegegeven dat het uit Marokko kwam. Vinted verwittigd maar late reactie en duurt dagen voor ze met een oplossing komen. Resultaat is dat ik mijn geld kwijt ben door op een knop te duwen die blijkbaar onherroepelijk is. Bedankt Vinted !

  58. Mirjam van de Pol

    Mijn pakketje is zoek geraakt.
    Waarschijnlijk door winkel waar ik het pakketje heb ingeleverd, betreffende medewerker gaf aan pakketje op toonbank neer te leggen en dat ze het later zou inscannen (ze was zwanger en wilde niet te vaak opstaan), vervolgens geen bevestiging gekregen dat pakketje daadwerkelijk in ontvangst is genomen door Mondial.
    Geen idee nu wat te doen (medewerker van winkel reageerde boos toen ik haar belde en gaf aan dat ze alle pakketjes inscant en dat het probleem bij Mondial of Vinted ligt. Ik probeer nu Vinted te bereiken maar krijg een standaard reactie op mijn vraag 🙁

  59. wat een klote service die Vinted. Had oorbellen verkocht heeft de koper deze gestolen. Ik moest 100000 fotos sturen en sinds drie weken niks meer gehoord van ze. Zo asociaal. Je kan ook nergens een klacht tegen ze indienen.

  60. Michèle Deneve

    Hallo,bij levering van een pakje was het helaas een leeg pakket.direct bij vinted een klacht ingediend.ze gingen het onderzoeken.ik hoorde niks .bij vraag of ze al nieuws hadden.zeiden ze dat ik het pakje moest geweigerd hebben.mijn geld kwijt dus.had het gefilmd bij opening.zo gemakkelijk als verkoper een leeg pakket kunnen opsturen…nu weet ik me geen raad meer

  61. Marjo Visscher

    Ik was een tijd geleden lid van vited , ik heb toen mijn account weg gehaald , maar nu enige tijd later wil ik toch weer lid worden maar ik kom er niet in omdat mijn account helemaal is verwijderd!

  62. Ik wil versturen via DPD maar helaas geeft Vinted het DPD servicepunt in de buurt niet aan als optie.
    Nu moet ik 20 km rijden naar een DPD servicepunt terwijl er een punt op 300 meter zit. Staat ineens niet meer in opties/lijst.
    Hoe kan ik dit veranderen?

  63. Lara Bakema

    Goedenavond,

    Ik heb een pakket via dpd verstuurd (tracking code ook gewoon ontvangen). Het is naar een meisje in Frankrijk en zij wil nu de bestelling annuleren. Ik heb de schoenen al opgestuurd. Zij zegt dat ze niks heeft ontvangen qua tracking, maar ik heb al die gegevens gewoon en ze zegt dat het allemaal “automatisch” moet gaan en dan ze begrijpt hoe het werkt. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik heb de schoenen namelijk gewoon opgestuurd. Ze heet isaflore op Vinted, ik hoop dat jullie haar hierover kunnen contacten.

  64. Suzanne Barendregt

    Hoi, mijn pakket is door DPD naar een parcelshop in Amsterdam gebracht, terwijl het goede adres van een parcelshop in Amersfoort op het pakket stond. Ik kreeg gisteren het volgende bericht. We konden het pakket niet bij de parcelshop in Amersfoort afleveren, we hebben het naar de dichtstbijzijnde andere parcelshop gebracht. Nu ligt Amsterdam niet echt in de buurt van Amersfoort, dus dat vind ik al heel gek. Er zijn echt wel andere parcelshops in Amersfoort.
    Ik sprak hierna de verkoper in de chat en zij had alleen een melding gekregen waar stond dat het versturen langer duurt dan verwacht. En nu blijkt het pakket nog in de parcelshop te liggen waar zij het zelf heeft gebracht.

    Ik ben niet in de mogelijkheid om komende dagen helemaal naar Amsterdam te rijden om het pakket daar op te halen. Is een uur rijden met de auto. En in het parcel bericht staat dat als ik het niet voor 13 mei ophaal het pakket terug wordt verstuurd naar de verzender. Maar eigenlijk ligt het pakket nog steeds in dezelfde parcelshop waar zij het heeft gebracht. Dus het lijkt alsof DPD het pakket niet heeft verstuurd.

    De DPD is nu zelf onbereikbaar en op mails krijg je auto-reply, het is te druk. We kunnen nu geen mails beantwoorden.

    Kunnen jullie ons helpen?

  65. Beste,
    Ik heb een pakketje Verzonden, maar omdat ze het niet op tijd ging krijgen wanneer ze nodig had, had ze het opgeschort. Nu heeft ze het vrijdag aangekregen en is ze het gaan afhalen. Maar ik heb nog steeds geen geld ontvangen.
    De koper is op vinted vakantie dus kan ze niet sturen. Wat kan ik nu doen? Want wil mijn geld natuurlijk wel hebben ofwel pakket terug
    Mvg

  66. Mirzeta Konjevic

    Beste
    Ik heb begin mei een bestelling gedaan maar nog steeds niet ontvangen. T’is zoek geraakt. Na contact met de verkoper heeft ze op haar beurt jullie gecontracteerd en krijg ik bericht dat mijn pakketje afgeleverd is op aangegeven adres. Ik ging langs om op te halen maar die was er niet op die adres. Dus ik vraag mij af waar is mijn
    pakketje afgegeven? Ik heb ook een bericht gekregen van jullie maar daarin stond ook niets. Ik hoop een antwoord
    te krijgen want deze begint al heel lang te duren
    Dankjewel Konjevic. M

  67. sandra eeckhout

    ik kan niet meer inloggen op Vinted. Ben ik om een of andere reden geblokkeerd? ik weet het niet.
    ik heb al meerdere mails via “help” verstuurd, maar geen reactie.
    Echt klantvriendelijk zijn ze niet bij Vinted, toch?
    ik zou gewoon graag weten wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem kan verhelpen.

  68. Elke Audenaert

    Als ik inlog op vinted blijkt mijn account leeg te zijn. Ik krijg wel nog steeds reacties op de artikels die ik te koop aanbied, maar ik kan mijn artikels niet meer zien in mijn account. Ook mijn portemonnee is leeg. Nog steeds geen reactie ontvangen van helpdesk. Kan iemand mij helpen aub?

  69. Ik kan letterlijk dagenlang niet inloggen. Er staat op: bevestig je mailadres met de code. Ik heb de code maat kom helaas niet verder op de eigen site van Vinted.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *