Hoe contacteer ik Accorhotels klantendienst via tel/mail?

Accorhotels is een hotelgroep die verschillende merken groepeert: Ibis hotels, Novotel, Pullman hotels, Mercure en Sofitel om er maar enkele te noemen.

Maar hebt u zelf een minder aangename ervaring gehad in één van hun hotels of heb je een vraag voor hen? Dan kan je beter de klantendienst contacteren.

Als je de klantenservice van Accor hotels group wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon:

Bel 02/620 04 80

Dat is het telefoonnummer van de Accor hotels klantendienst. Bij hen kan je terecht voor algemene vragen of kan je een klacht indienen. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

  • Maandag t/m zaterdag: 8u00 tot 22u00

2. Via e-mail

Log in op de Accor hotels website via onderstaande button:

Open hier de website >

Van daaruit kan u dan een e-mail versturen en krijgt u gegarandeerd binnen de 8 dagen een antwoord

3. Via Facebook:

Je kan ook een bericht sturen via de Facebook pagina van Accor: https://nl-nl.facebook.com/accorhotels/ , maar hou er rekening mee dat de communicatie dan wel in het Engels dient te gebeuren en niet in het Nederlands kan.

Bron: Accorhotels.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

Eén reactie

Leave a Comment