Hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contacteer ik Bpost klantendienst? (telefoonnummer)

Bpost is in België natuurlijk de place to be als je een brief of pakket wil versturen of moet ontvangen.

Zit je met vragen over je post of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Bpost wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

 

1. Via telefoon:

Bel  02/201.11.11

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst (zonaal tarief). Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-17u30

2. Via e-mail:

Je kan je vraag of opmerking ook mailen via het formulier op:

https://www.bpost.be/nl/site/nl/business/customer_service/contact/problem/index.html

 

Bron: bpost.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

7 reacties

  • leemans Margareta schreef:

    Geachte
    ,
    Ik had een aanvraag gedaan om een rekeningoverzicht te krijgen over een periode van 2002-2010, maar jullie gaan maar 10 jaar terug, een gewoon simpel overzicht , kan dat gratis? Dit moet gebruikt worden in een rechtzaak.

    Met dank,

    G. Leemans

  • ElMoukhtari Benaissa schreef:

    Beste

    Heb een lange tijd geleden een rekening aangesloten bij bpostbank had schuld heb die betaald maar het schijnt niet van de nationale bank weggenomen zijn vraag jullie vriendelijk
    mij dit te kunnen oplossen bij de nationale bank, aub .Het is voor mij heel dringend en van groot belang

    Groetjes ElMoukhtari Benaissa

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, hiermee kunnen we je niet helpen want wij van Hoedoen.be hebben immers niet met Bpost te maken. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Bpost kan contacteren.

  • maikel schreef:

    bpost is zo slecht met het leveren van pakketten. wanneer je een pakket moet ontvangen of iets dat je hebt besteld online komen ze bij je huis langs en dan laten ze een briefje voor je achter terwijl ze aan de bel moeten schellen om door te geven dat je pakket in ontvangst moet nemen laten ze gewoon een brief achter en dan gaan ze weg. nu moet jij zelf je pakket afhalen bij één van hun kantoren ,ik vraag me af waarom mensen moeten betalen voor het thuisbezorgen van een pakket als jullie dat niet correct doen. dit is gewoon oplichterij vind ik en voor de gekhouwerij. ik heb dit al vier keren mee gemaakt en ook nog gebelt naar de klanten dienst. en die zeg steeds we gaan het door geven maar het zelfde liedje gaat gewoon door. wat vandaag is het zelfde weer gebeurd. dus voor mij geen bpost. Waardeloos!!!!!!!!

  • Lefebvre schreef:

    3 dagen op rij krijg ik mail thuisgestuurd die eigenlijk niet voor mij is. Enkel huisnummer klopt. Naam en straat verschillen. Boost via email contacteren is onbegonnen werk. Overal moet je absurd laange vragenlijsten invullen. Je zal maar rappels krijgen doordat de eerste brief nooit bij jou is geraakt.

  • Pierre schreef:

    Beste klant, we danken U voor uw geduld,…….

    30min later…

    Beste Klant, we danken U voor uw geduld……

    Ze nemen daar even snel de telefoon op als aan het tempo dat ze werken….

    Niet dus

  • daras lut schreef:

    Vindt u het normaal als overheidsbedrijf (onze belastingen!!!) dat de post in de omstreken van de Jacobslaan Zoersel rondgebracht wordt met de auto??? Het is helemaal niet milieuvriendelijk, opritten worden kapot gereden doordat de postbode vanuit de auto de post in de brievenbussen probeert te steken, het is gevaarlijk want rij maar eens met je fiets achter een zigzaggende, traag rijdende wagen (heb ik onlangs zelf meegemaakt). Die “gekke” rondbrenging van onze brieven draait waarschijnlijk weer rond geld en winstbejag. Goed bezig Bpost!!!!!

Laat een reactie na