Hoe BNP Paribas Fortis klantendienst contacteren?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van BNP Paribas Fortis snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je problemen hebt met je BNP Paribas Fortis Easybanking account voor homebanking of iets wil zeggen over een minder leuke ervaring die je had in één van de bankkantoren. In dat geval kan je per telefoon of via e-mail contact opnemen met BNP Paribas Fortis:

1. Via telefoon

Dit is het telefoonnummer van de BNP Paribas Fortis voor algemene vragen en alle vragen rond Easy Banking:

Bel 02/762.60.00

Zij zijn open van maandag tot vrijdag (7u tot 22u) en op zaterdag (9u tot 17u)

2. Via email en online

BNP Paribas Fortis heeft geen e-mailadres of standaard formulier waarnaar je kan sturen, maar de beste manier om online je vraag stellen is door een bericht te sturen naar hun Facebook team: https://www.facebook.com/BNPParibasFortisBelgie

Doorgaans heb je dan binnen het uur nog een antwoord terug.

Ben je ergens echt ontevreden over, dan kan je ook gebruik maken van het klachtenformulier: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Customer-flow/Complaint-NL?axes4=priv

Bron: bnpparibasfortis.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

Leave a Comment