fbpx

Hoe contacteer ik HelloFresh klantendienst via tel/mail?

HelloFresh is in België serieus terrein aan het winnen in een nieuwe markt: Alles voor een gezonde maaltijd bij jou thuis bezorgen, zodat je enkel nog de ingrediënten in een potje op het vuur dient te gooien. De reacties van klanten zijn eigenlijk altijd heel positief!

Maar zit je toch met vragen over je bestelling of een levering van Hello Fresh die op zich laat wachten?

Als je de klantenservice van HelloFresh wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 03/808.50.62 (zonaal nummer)

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond het assortiment, levering, problemen of ontevredenheid.

Er staan jammer genoeg op de website van Hellofresh geen openingsuren vermeld van dit telefoonnummer, maar als er niemand opneemt, kan je gewoon overschakelen op de volgende optie: e-mail.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen naar de klantenservice van Hello Fresh België: klantenservice(at)HelloFresh.be

U kiest dan uw type vraag en nadien kan u uw bericht invullen.

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar onderstaand adres, weliswaar te Nederland:

HelloFresh Benelux B.V.
t.a.v. klantendienst
Zuidpark – Spaklerweg 50 – 52
1099 BC Amsterdam
Nederland

Bron: hellofresh.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

6 gedachten over “Hoe contacteer ik HelloFresh klantendienst via tel/mail?”

  1. Marianne Torfs

    Beste ik heb een kortingscode gekregen van 55 procent op 2 bestellingen . Maar als ik de code invul krijg ik als mededeling ( kan de kortingscode niet toepassen ) ja dan bestel ik niet he

  2. Beste
    Ik heb gisteren een box ontvangen aangeboden door mijn buurvrouw.
    Zou gratis zijn!
    Nu zie ik dat er 43 euro van mijn rekening werd gehaald.
    Kan u mij zeggen hoe dat kan
    Met vriendelijke groet
    Mia

  3. Danielle De Kerpel

    Ook ik zou een “gratis” box aangeboden krijgen via een vriendin.
    Ik moest meteen het onbenullig bedrag van € 0,02 overmaken. Tot mijn grote verbazing werd dan op maandag 26/10 nogmaals € 4 van mijn rekening gehaald!
    Hoe is dit überhaupt mogelijk!
    Graag een verklaring hiervoor.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *