Hoe contacteer ik HelloFresh klantendienst via tel/mail?

HelloFresh is in België serieus terrein aan het winnen in een nieuwe markt: Alles voor een gezonde maaltijd bij jou thuis bezorgen, zodat je enkel nog de ingrediënten in een potje op het vuur dient te gooien. De reacties van klanten zijn eigenlijk altijd heel positief!

Maar zit je toch met vragen over je bestelling of een levering van Hello Fresh die op zich laat wachten?

Als je de klantenservice van HelloFresh wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 03/808.50.62 (zonaal nummer)

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond het assortiment, levering, problemen of ontevredenheid.

Er staan jammer genoeg op de website van Hellofresh geen openingsuren vermeld van dit telefoonnummer, maar als er niemand opneemt, kan je gewoon overschakelen op de volgende optie: e-mail.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen naar de klantenservice van Hello Fresh België: klantenservice(at)HelloFresh.be

U kiest dan uw type vraag en nadien kan u uw bericht invullen.

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar onderstaand adres, weliswaar te Nederland:

HelloFresh Benelux B.V.
t.a.v. klantendienst
Zuidpark – Spaklerweg 50 – 52
1099 BC Amsterdam
Nederland

Bron: hellofresh.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

2 reacties

  • Marianne Torfs schreef:

    Beste ik heb een kortingscode gekregen van 55 procent op 2 bestellingen . Maar als ik de code invul krijg ik als mededeling ( kan de kortingscode niet toepassen ) ja dan bestel ik niet he

  • Luypaerts ludo schreef:

    Wij zouden een gratis box ontvangen.
    Waarom hebben jullie dan tien euro van onze rekening gehaald.
    Groetjes

Leave a Comment