Hoe contacteer ik Bol.com klantendienst via tel of mail?

Hoe contacteer ik de Bol.com klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Bol.com,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Bol.com wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en chat de ideale methodes om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

Bel 02/788.59.99

De Bol.com klantenservice voor België is telefonisch 24/24 en 7/7 bereikbaar.

2. Via chat:

Bij e-mail moet je wachten op een antwoord, dus daarom raden wij aan om meteen gebruik te maken van de Chat functie op de Bol.com website. Zo heb je binnen 1 minuut antwoord op jouw vraag. Om gebruik te maken van de chat, open je de website via de button hieronder > Klantenservice (rechts bovenaan) > Start live chat.

3. Via Facebook:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Bol.com Facebookpagina. Al raden wij persoonlijk de live chat hierboven aan om onmiddellijk antwoord te krijgen.

Met dank aan: Bol.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

5 reacties

  • Ronny Cattoor schreef:

    GeaGeachte,
    daarpas kreeg ik onderstaande mail, blijkbaar vanwege uw firma.
    Nochtans heb ik niets besteld en heb ik geen weet van een reeds gedane betaling, waarvan nog een ander deel dient betaald te worden.
    Ik heb het vermoeden dat deze een vorm van oplichting is, waarbij de naam van jullie firma misbruikt wordt.

    Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groeten

    Ronny Cattoor

  • Jacobs Joannes schreef:

    Om 19.30 ontving ik een bericht dat mijn zending zoals afgesproken vandaag vrijdag tussen 20 en 22 geleverd zo worden maar als ik dan door klik naar zending traceren kom ik uit bij Post NL en daar staat dat mijn zending maandag avond tussen 20 en 22 uur geleverd zal worden. Weer een avond thuisblijven, ik ben dat beu. Ik word hier heel slecht gezind van. Waardeloze service is dat.

  • Maria Van den Eynde schreef:

    ook ik ontving een misleidende mail dat ik nog verzendkosten moest betalen ,na reactie hierop bleek ik plots lid te zijn van een games site.
    Hierin geen interesse en zeker niet onder valse voorwendsel. Was afkomstig van Bol.com zogezegd.

  • Elianne de brabanter schreef:

    Op 30/04 een bestelling geplaatst: rode sjaal en nog 3 kleinere artikels, die ik allemaal teruggezonden heb. Driemaal herinnering gekregen voor betaling sjaal. Van andere artikels geen sprake. Dreiging met incassobureau. Heb bewijs van terugzending via b post in bezit en krijg nog steeds aanmaningen. Zijn er mensen die dit reeds meegemaakt hebben. Heb het meegemaakt met andere firma en ben naar politiebureau gestapt.

  • Werbrouck schreef:

    Ik heb mijn zendong gekregen maar was niet volledig mijn poten van mijn salon tafel waren er maar geen blad vpor erop hoe kan ik reageren?

Laat een reactie na