fbpx

Hoe Bpost hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon

Bpost is in België een belangrijke werkgever die maar liefst meer dan 3.000 werknemers telt op de hoofdzetel.

Ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van Bpost Belgium? Bijvoorbeeld om er een meeting of evenement bij te wonen of om er te gaan solliciteren? Dan geven wij je hieronder de gegevens mee van de hoofdzetel:

1. Telefoonnummer hoofdkantoor

  • Telefoonnummer in België: 02 201 23 45
  • Vanuit het buitenland: +32 2 201 23 45

2. Adres Bpost hoofdzetel

Het hoofdkantoor van Bpost groep bevindt zich op onderstaand adres:

Bpost
Muntcentrum 1
1000 Brussel
België

Openingsuren gebouw hoofdzetel: 7u – 18u

Bron: Bpost.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

9 gedachten over “Hoe Bpost hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon”

  1. Anne Doorakkers

    Na 30 minuten zoeken kan ik eindelijk ( misschien ) iemand bereiken om mijn klacht over bpost door te geven . Het zou erg wenselijk zijn als de postbode de brieven in de juiste brievenbus zou steken !!! Ik moet zeer vaak briefwisseling van mensen in mijn omgeving in hun brievenbus gaan steken . Dit gebeurt vaak en ook al erg lang .Ik krijg ook vaak mijn post gewoon niet aan . Waarschijnlijk ook in verkeerde brievenbus beland .

    1. Hier idem en dit al enkele jaren, dit jaar nu al de 4de maand achtereenvolgens, klachtbrieven hebben tot nu ook geen resultaten. Steeds belooft men het op te lossen, HELAAS!!

  2. Hallo
    Ik heb al verscheidene keren gebeld naar het nummer voor particulieren van BPost, maar ik kan enkel maar toetsen intikken en vind geen enkele manier om een levende mens te spreken. Klantendienst? Dan toch niet service minded… Is er een andere manier om een antwoord op mijn vraag te vinden? Ik heb een vraag die niet in de FAQ’s voorkomt, noch in de keuzemenu’s van de telefoontoetsen.
    Alvast dank voor antwoord!

  3. Drs/ Magdy Gendy

    Kathleen Van Beveren
    Chief Executive Officer Parcels and Logistics Europe and Asia
    Onze Referentie : 1-38033063599

    Je zending: EA343962401HK

    Het is heel jammer om zo’n onverantwoord antwoord te krijgen van het postkantoor in een modern land als België voor de fouten die uw kantoor heeft gemaakt. We hebben het niet over één fout, maar over een reeks fouten die door uw kantoor zijn gemaakt.

    1. Ons een blanco antwoord sturen op onze vraag over het pakket.
    2. Na uw kantoor te hebben gebeld voor de verblijfplaats van ons pakket, zei het personeel dat hij/zij het zou controleren en contact met ons zou opnemen, maar dit nooit deed, waarna het pakket teruggestuurd werd naar het land van verzending.
    3. Heel lichtvaardig omgaan met onze klacht. Zonder enig onderzoeksresultaat; zonder enige uitleg; zonder enige oplossing voor de situatie, zonder enige compensatie, en sloot toen gewoon de zaak.

    Salarissen krijgen op zijn minst je werk goed doen, is een zeer basale verwachting van mensen, maar het spijt me te moeten zeggen dat ik dit niet zie bij het afhandelen van ons pakket. Stom of onwetendheid is niet erg. Maar weten dat je een probleem hebt, maar niet eens proberen het onder ogen te zien en het gewoon te verbergen, is heel beschamend.

    Ik ben meer dan blij om deze kwestie verder met u te bespreken. We zullen deze kwestie naar het hoofd van de postdienst in België sturen en hopelijk kan hij/zij deze zaak op een meer oprechte en professionele manier behandelen.

    Best Regards,

    Drs: Magdy Gendy

    +32 484 11 19 49

  4. Hallo,
    Contactmogelijkheden met bpost zijn te beperkt en klantonvriendelijk.
    waarom geen gewoon telefoonlijn ipv ” druk 1-2-3 enz ?
    Er is een mailadres doch de mails worden niet gelezen !!!!
    een aangetekende zending ( dus met volgcode ) kan gewoonweg niet verloren gaan , de postbode die gekend is door bpost zelf is verantwoordelijk voor de aflevering .
    Er kunnen soms grote gevolgen zijn bij verlies , 39€ vergoeding betalen lost niets op !

  5. Ik vind dit zeer jammer dat er niemand aan de telefoon zit om ons verder te helpen!

    Ik heb al 2 pakketten gwn niet ontvangen, maar er wordt wel gezegd dat ze zijn geleverd! Het is niet de bedoeling om pakketten voor de deur te smijten en het af te trappen als er niemand thuis is! Je brengt dit dan naar een postpunt, maar dit zal voor jullie te veel werk zijn!

    Ik ben zeer kwaad en wens dat er antwoord wordt gegeven en dat mijn pakketten worden geleverd of een vergoeding krijg van de bedragen ter waarde van mijn pakketten.

    Dit gaat niet over €50 maar een groot bedrag en jullie onnozelheid is maar een heel duur grapje!

  6. LILIANE CAILLIAU

    Fraude postbode Zottegem. Mijn pakje zit in één van de postzakken van de postbode die postzakken in huis heeft opgestapeld. Ik heb een blikken doos gekocht van “Stijn de reseller” (Stijn Dupont) die ook bij de post Zottegem werkt. Ik heb geen Tracknummer. Mijn pakje (doos Twix) is besteld en betaald op 12 april!!! Nog altijd niets ontvangen. Kan er aub iemand mij helpen?
    Mijn adres is Leopoldlei 40
    2180 Ekeren

  7. Jean-Paul De Loecker

    Hallo
    Ik had graag informatie gehad i.v.m. de bezetting van de postkantoren in Gooik vanaf het einde van de Tweede Wereldoorlog tot het jaar 2000. Ik weet niet hoe ik hiervoor iemand kan bereiken.
    Ik ben de voorzitter van de Heemkundige Kring van Gooik en ik maak hier een artikel over.
    graag een antwoord, aub.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *