Hoe Belfius hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon

Belfius is in België een belangrijke werkgever die maar liefst zo’n 7.000 werknemers.

Ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van Belfius Belgium? Bijvoorbeeld om er een meeting of evenement bij te wonen of om er te gaan solliciteren? Dan geven wij je hieronder de gegevens mee van de hoofdzetel:

1. Telefoonnummer hoofdkantoor

  • Telefoonnummer binnen België: 02/222.11.11
  • Vanuit het buitenland: +32 2 222.11.11

2. Adres Belfius hoofdzetel

Het hoofdkantoor en tevens maatschappelijke zetel van Belfius Bank bevindt zich op onderstaand officieel adres:

Belfius Bank
Karel Rogierplein 11
1210 Brussel
België

De andere ingang van het gebouw ligt aan Vooruitgangstraat 42 te 1210 Brussel, dus u kan er ook voor kiezen dit adres in te stellen op uw GPS.

Bron: Belfius.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

12 reacties

  • Valentina schreef:

    Mijn bank kaart doe niet

  • Ahmet Guldas schreef:

    Probleem met de Belfius app, al weken en maanden. Ik heb jullie meermaals gebeld, maar kan jullie helaas niet bereiken. De app opent niet bij wifi verbinding en ook niet met mobiele internet verbinding. We hebben enkele maanden geleden vernomen dat dit een veelvoorkomend probleem is de laatste tijd en dat jullie bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. Echter duurt dit nogal lang. Graag een overleg (telefonisch, via mails of fysieke bijeenkomst in één van jullie kantoren…) met mogelijke oplossing. Alvast bedankt voor jullie inspanning en hulp.

  • thierri Lippens schreef:

    Een vraag waarbij komt het dat de parking van de Bank in Eeklo s’avonds niet gesloten wordt iedereen loopt er maar geen en weer op de parking ook het wekend sinds er nieuwe bedienden zijn is dat blijkbaar niet meer nodig ,Ik heb er vrouwen al zien hun behoeft doen ook mannen en honden normaal is dat geen doorgang wel om naar de Bank te gaan ik houde vroeger toezicht voor de parking, woon er schuin over in de Vlamingstraat .ik hoop dat de parking s’avonds en het wekend terug gesloten wordt ook voor de veilligheid

  • Fatih Tasdemir schreef:

    Waarom worden mensen niet geholpen door belfius houthalen…. bestaat die agentschap voor maken vanndebetrekenkngen en verder niks doen….

  • Emre schreef:

    Ik stort 1200 euro staat niks op de rekening heb het cash gestort wat een schande bank is dit!!! Ik ben op vakantie en geen geld wtf is dat man

  • Asha-Devi DEBIDAJAL schreef:

    Mijn probleem is dat mijn rekeningnummer geblokkeerd is en Belt naar Brussel voor oplossing , wordt niet opgelost omdat ik verwezen wordt naar zonnestraal en bellen en bellen wordt niet beantwoord verschrikkelijk vindt ik in situatie waarin ik bevindt

  • Tina schreef:

    MY GOD
    ik ben al 54 minuten aan het bellen naar het nummer van hoofdkantoor en het melden van Phishing, echter gewoon muziekje geen hulp, sebiet is de rekening helemaal leeggehaald

  • Kris swartenbroek schreef:

    BELFIUS de grootste klucht die je kan vinden..
    Veel beloven weinig doen en zeer slechte informatie.
    Ze kunnen je zelfs nog niet bij de juiste dienst doorschakelen en als je in de wachtrij geraakt dan kan je beter afleggen.
    Want dan komt er helemaal niet meer van.

  • Van Cortenberg Gilbert schreef:

    Nieuwe kaart aangevraagd, actuele kaart is geannuleerd, maar heb de nieuwe nog niet ! Stond aan het tankstation! Dus naar de bank, wou een bediende spreken, maar deze sloeg de deur dicht, na een tijdje een andere bediende zeij dat ik ee afspraak moest maken, ha! Ha! Wat een mop! En naar een ander agentschap moest gaan!. Ik heb intussen mijn nieuwe bankkaart per post ontvangen (echter niet met een foto zoals vorige (had dit nochtans gevraagd)
    Ik had de vorige week een afspraak gevraagd via internet op maandag (kalender v/d bank), antwoord, u kan naar ons kantoor komen op dinsdag en donderdag zonder afspraak! WAT IS DIT TOCH KLANTVRIENDELIJK !!!
    Zeer droevige situatie, de klant, wie is dit, ik ben hier banbediende, vriendelijkheid, begrip, nooit van gehoord, het is inderdaad ongehoord!

  • Van Crombruggen schreef:

    Al van de maand mei bezig met afsluiten van een brandverzekering nog niks van gebeurd en vragen mij nu te betalen alles is per mail voicemail en persoonlijk contact gedaan en overeengekomen..en nu krijg ik een factuur voor een jaar!!!!

  • Bart Staes schreef:

    Beste
    Wanneer gaat Belfius Pension Fund High Equities het Nederlandse pensioen- en ambtenarenfonds ABP volgen?
    Die hebben nl. op 25 oktober beslist om zich terug te trekken uit fossiele bedrijven.
    Zie: http://actualiteit.org/forums/showthread.php?p=116384#post116384
    Mag ik hopen dat daar ook bij Belfius serieus over nagedacht wordt?

Leave a Comment