fbpx

Hoe Belfius hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon

Belfius is in België een belangrijke werkgever die maar liefst zo’n 7.000 werknemers.

Ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van Belfius Belgium? Bijvoorbeeld om er een meeting of evenement bij te wonen of om er te gaan solliciteren? Dan geven wij je hieronder de gegevens mee van de hoofdzetel:

1. Telefoonnummer hoofdkantoor

  • Telefoonnummer binnen België: 02/222.11.11
  • Vanuit het buitenland: +32 2 222.11.11

2. Adres Belfius hoofdzetel

Het hoofdkantoor en tevens maatschappelijke zetel van Belfius Bank bevindt zich op onderstaand officieel adres:

Belfius Bank
Karel Rogierplein 11
1210 Brussel
België

De andere ingang van het gebouw ligt aan Vooruitgangstraat 42 te 1210 Brussel, dus u kan er ook voor kiezen dit adres in te stellen op uw GPS.

Bron: Belfius.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

23 gedachten over “Hoe Belfius hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon”

  1. Ahmet Guldas

    Probleem met de Belfius app, al weken en maanden. Ik heb jullie meermaals gebeld, maar kan jullie helaas niet bereiken. De app opent niet bij wifi verbinding en ook niet met mobiele internet verbinding. We hebben enkele maanden geleden vernomen dat dit een veelvoorkomend probleem is de laatste tijd en dat jullie bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. Echter duurt dit nogal lang. Graag een overleg (telefonisch, via mails of fysieke bijeenkomst in één van jullie kantoren…) met mogelijke oplossing. Alvast bedankt voor jullie inspanning en hulp.

  2. thierri Lippens

    Een vraag waarbij komt het dat de parking van de Bank in Eeklo s’avonds niet gesloten wordt iedereen loopt er maar geen en weer op de parking ook het wekend sinds er nieuwe bedienden zijn is dat blijkbaar niet meer nodig ,Ik heb er vrouwen al zien hun behoeft doen ook mannen en honden normaal is dat geen doorgang wel om naar de Bank te gaan ik houde vroeger toezicht voor de parking, woon er schuin over in de Vlamingstraat .ik hoop dat de parking s’avonds en het wekend terug gesloten wordt ook voor de veilligheid

  3. Fatih Tasdemir

    Waarom worden mensen niet geholpen door belfius houthalen…. bestaat die agentschap voor maken vanndebetrekenkngen en verder niks doen….

  4. Ik stort 1200 euro staat niks op de rekening heb het cash gestort wat een schande bank is dit!!! Ik ben op vakantie en geen geld wtf is dat man

  5. Asha-Devi DEBIDAJAL

    Mijn probleem is dat mijn rekeningnummer geblokkeerd is en Belt naar Brussel voor oplossing , wordt niet opgelost omdat ik verwezen wordt naar zonnestraal en bellen en bellen wordt niet beantwoord verschrikkelijk vindt ik in situatie waarin ik bevindt

  6. MY GOD
    ik ben al 54 minuten aan het bellen naar het nummer van hoofdkantoor en het melden van Phishing, echter gewoon muziekje geen hulp, sebiet is de rekening helemaal leeggehaald

      1. Groot gelijk Sandra..
        Echte klote bank en fokkers van medewerkers!

        Krijg aan de hand wat ik vandaag mee gemaakt heb,foei foei!,
        Zo volk kan dan haar job nog behouden,echte schande..pretentie tot en met!
        Kreeg m’n GELD KREEG NIET MEE, OO NEE WANT DAT KON NIET WANT ZE HAD GEEN GELD IN KANTOOR😂😂
        BANK BELFIUS TE NEERPELT!
        KARMA

  7. Kris swartenbroek

    BELFIUS de grootste klucht die je kan vinden..
    Veel beloven weinig doen en zeer slechte informatie.
    Ze kunnen je zelfs nog niet bij de juiste dienst doorschakelen en als je in de wachtrij geraakt dan kan je beter afleggen.
    Want dan komt er helemaal niet meer van.

  8. Van Cortenberg Gilbert

    Nieuwe kaart aangevraagd, actuele kaart is geannuleerd, maar heb de nieuwe nog niet ! Stond aan het tankstation! Dus naar de bank, wou een bediende spreken, maar deze sloeg de deur dicht, na een tijdje een andere bediende zeij dat ik ee afspraak moest maken, ha! Ha! Wat een mop! En naar een ander agentschap moest gaan!. Ik heb intussen mijn nieuwe bankkaart per post ontvangen (echter niet met een foto zoals vorige (had dit nochtans gevraagd)
    Ik had de vorige week een afspraak gevraagd via internet op maandag (kalender v/d bank), antwoord, u kan naar ons kantoor komen op dinsdag en donderdag zonder afspraak! WAT IS DIT TOCH KLANTVRIENDELIJK !!!
    Zeer droevige situatie, de klant, wie is dit, ik ben hier banbediende, vriendelijkheid, begrip, nooit van gehoord, het is inderdaad ongehoord!

  9. Van Crombruggen

    Al van de maand mei bezig met afsluiten van een brandverzekering nog niks van gebeurd en vragen mij nu te betalen alles is per mail voicemail en persoonlijk contact gedaan en overeengekomen..en nu krijg ik een factuur voor een jaar!!!!

  10. Annemie Van Tieghem

    ik ben sedert mijn 19j klant bij belfuis,nog nooit iets gevraagd,ik haal mijn uittreksels af en er ontbreekt er 1 waar veel verrichtingen moeten op staan,ze beweren dat ik die afgehaald heb om 11h ‘ smorgens,ik ga nooit ‘s morgens naar de bank want gezien de kantoren niet open zijn,kan je daar serieus wachten per momenten,ze willen mij mijn uittreksel niet geven,na reeds ons arcopar aandeel ten onrechte te hebben toegeeigend,vraag ik me af,wat hebben wij aan zo n klotebank die niks doet voor zijn klanten

  11. de jonghe conchita

    mijn vrouw haar rekening is al bijna 2maanden geblokkeerd en ze doen daar niets aan de bank van brussel zegt wij weten van niets en ons bank zegt wij hebben een gmail gestuurd vraag me af wat doen ze dan daar met de mensen voeten spelen

  12. Degroodt Henri
    Zoals ik kan zien, ben ik niet de enige die klachten heeft over Belfius.
    Op een bepaalde dag (maandag) krijg ik enkele bedragen, in totaal 3200€ op mijn rekening.
    Ik moest overschrijvingen maken maar wat gebeurt er: geen enkele overschrijving kan worden uitgevoerd, rekening geblokkeerd.
    En daar begint het spelletje van kat en muis. Ik ga naar mijn kantoor in Tienen, en wordt daar vriendelijk verzocht om een nummer in Brussel te bellen. ja mijn rekening werd geblokkeerd voor zogezegde FRAUDE
    Ik wordt gevraagd om een schriftelijke en getekende verklaring op te sturen naar een emailadres.
    Diezelfde dag wordt mijn rekening leeggemaakt, door Belfius zelf; hoe noem je zoiets: DIEFSTAL DOOR DE BANK.
    Volgens mijn mening dacht ik dat die gelden terug waren gestuurd naar de persoon die die gelden naar mij had gestuurd;
    Tot mijn grote verbazing: die persoon heeft tot op heden nog geen Eurocent terug gekregen ??????????
    Ik stuur verschillende mails naar Brussel echter zonder antwoord.
    Naar Brussel bellen kost handen vol geld want minstens één uur in de wachtrij en dan stop je ermee.
    En dan probeert men op allerlei manieren toch een antwoord te krijgen. Ik stuur een kwade brief naar het agentschap en vermeld daarin mijn grieven (en het prikkelwoord DIEFSTAL DOOR DE BANK.
    en plotseling een telefoonoproep van het kantoor:
    IK word uitgescholden voor ROTTE vis en dat hij mij niet meer wilde horen of zien en dat ik maar een andere bankinstelling moest gaan zoeken
    We zijn nu VIJF dagen later en nog steeds geen antwoord, noch telefonisch noch per brief ?????????
    Wat is dat voor een klote bank.
    Zoiets nog nooit in mijn leven meegemaakt. Ik heb in de jaren 1980 zelf in een bank (toen GEMEENTEKREDIET) gewerkt en ik ken het reilen en zeilen toch, maar zoiets is wraakroepend en onduldbaar.
    Moet ik nu naar de Politie stappen, ik denk van wel.
    Qua over diefstal gesproken en onrechtmatige afname van gelden van mijn rekening zonder enige toestemming : PROFICIAL DIT IS UNIEK IN BELGIE

  13. Robin Lauwers

    Belfius is niks waard! Ze sturen u van het kaske naar de muur. Een pure schande dat is Belfius en dan zeggen ze dat de meesten bankbedienden naar Brussel zijn voor opleiding. Wel ik hoop dat ze een cursus klantvriendelijkheid voorgeschoteld krijgen… .en trouwens de klanten hebben niet te lijden onder hun opleidingen die moeten geholpen worden. Ik ga naar een andere bank want zo´n praktijken zijn absoluut onaanvaardbaar

  14. André Vankerkhoven

    Bij bezoek aan een kantoor van Belfius In Kessel-Lo, De Becker Rémy plein, konden ze me niet helpen voor het installeren van Its- Me diende ik naar het Ander Kantoor te gaan Koning Albert laan waar ik na veel tumult iemand vond die me verder geholpen heeft.
    Een tweede feit dat ik wil aanklagen is dat Belfius de opvolger is van DEXIA, dus ook met de erfenis van Arcopar, het is schandalig dat de overheid de helft van de aandelen bezit en er jaarlijks dividenden worden uitbetaald, doch 800.000 personen wachten al een halve eeuw achter hun gespaarde geld dat door de bank Dexia in samenwerking met het ACV en CD&V , waar is dat geld 8 miljard naartoe, in lucht opgegaan en de betrokken partijen schuilen zich. Nu achter de rechterlijke uitspraken die er waarschijnlijk nooit zullen komen! De ministers Van Peteghem en Verlinden hun eerste uitspraak bij hun aantreden was”Arco is voor ons geen prioriteit” schandalig voor twee CDéV ministers. De HEER Leemans durft zich nog mengen in de loon onderhandelingen, hij moest zich schamen maar heeft een olifanten huid Als besluit zou ik u willen vragen of wij ooit nog een euro zullen terugzien, De Wever had blijkbaar gelijk “ Zij zullen nooit nog iets zien van datzelfde” en in realiteit gaat hij gelijk hebben. Het is schrijnend wat er in de loop van Arcopar allemaal is gebeurd, maar het zijn de spaarders die de dupe van gesjoemel zijn.

  15. ik ben bij belfius waregem ik heb al een maand een bankkaart aangevraagd en nog altijd geen gekregen
    hoe moet ik dan mijn betalingen doen als geen bankkaart heb . zij zullen mijn betalingen niet doen voor mij
    hopende dat ik vlug een nieuwe krijg is slegde bediening

  16. De neef Anneke

    Gisteren een geblokkeerde rekening te openen. Gaat niet omdat ik zogezegd nog in collectieve zit. Is sinds 2020 afgesloten. Vroeg diene pipo waarom ik daar ingezeten had. Sorry heeft daar geen zaken mee. Ik heb het vonnis dan onder zyne neus geduwd. Amai zo ne vriendelyke mens. Niet te doen!

  17. Is het normaal dat een zogezegde directeur mijn geld op een andere naam zet zonder mijn weten en geld vraagt om mijn geld terug te sturen naar mijn rekening???? Dat hij nog zijn naam ook niet wil zeggen??? Dit lijkt mij zeer op fraude!!!!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *