Hoe Colruyt klantendienst contacteren?

Colruyt is één van de grootste supermarktketens in België, maar hoe contacteer je de Colruyt klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Colruyt,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Colruyt wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

 Bel 02/345.23.45 (Ma- zo: 7-20u)

2. Via e-mail:

Werk je liever per mail, dan kan je je email richten naar: info@colruyt.be 

3. Via Facebook

Er bestaat ook een Colruyt Facebook pagina, waarlangs je ook je vraag kan stellen en je volgens Facebook na enkele minuten al antwoord krijgt op je vraag.

 

Bron: colruyt.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

9 reacties

  • L.Hofmans schreef:

    Beste,
    Dit is de VIJFDE keer dat ik vraag om op het adres Meeus, Oude Bleken 25, 2400 Mol geen papieren folders meer te sturen.
    Ik ben niet te spreken over jullie milieubeleid als de keuze die om ecologische redenen ge’aakt wordt, niet gerspecteerd wordt!

    Ook koop ik in bio-planet niet jullie huismerk omdat producten vaak met twee in EXTRA plastic verpakt worden.

    Ik heb nog geen contact opgenomen met ontevreden klanten maar bij de eerstvolgende papieren folder die in de bus valt, meg je je hieraan verwachten.

  • Liliane LATRE schreef:

    Ik ben deze morgen bij Colruyt Oostende, Torhoutsteenweg inkopen gaan doen. Ik vernam dat er woensdag 12 juni een nieuwe folder verschenen is. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Nochtans ben ik een regelmatige klant bij Colruyt. Ik begrijp er niets van want uw reklame is nochtans op naam gericht. Dank voor Uw reactie.

  • Andries Christian schreef:

    Vanmorgen boodschappen gedaan in colruyt zedelgem a maai wat een kindonvriendelijk personeel en helemaal niet vriendelijk ben dat nie gewoon in torhout was nochtans nog niet snikheet

  • caubergh L schreef:

    21 augustus in colruyt Hasselt geweest. Ik heb daar zo lang moeten aanschuiven om 16u, dat het niet normaal was. Slechts drie kassa’s open, genoeg personeel in de winkel aan het bijvullen ,..
    Klanten kropen voor als er iets of wat een kassa sneller vooruit ging. Eigenlijk is het aan het kassa personeel om aan te geven dat de volgende klant mag doorschuiven. Mijn 3 dozen ijsjes waren al aan het smelten, ( ik wilde eigenlijk mijn kar achter laten, maar dat heb ik niet gedaan.) Mijn kassier werd continu aan de telefoon geroepen, bel naar de 31 , doe dit doe dat. De kassier heeft zich geëxcuseerd daar niet van. Maar ik ga niet meer winkelen , dat is daar echt frustrerend = slecht beleid of winkelmanager, De kassier gaf aan, Je bent een grote klant, geef het aub aan colruyt door hij zelf vond het spijtig dat ik dit meemaakte vandaag.

  • Bousson Simonne schreef:

    Dag , ik wil absoluut geen papieren folders meer , ik heb dat telefonisch , per mail , personeel van Middelkerke ook maar geen gehoor , ik ben echt misnoegd speel het milieu geen rol ??? moet ik straks de folders terug sturen ?? Is mijn klacht zo extreem ????

  • Patrick Leemans schreef:

    Hoe vaak je de klantendienst van Colriuyt ook laat weten dat je verhuisd bent, ze blijven mordicus folders naar het oude adres sturen. Ik heb het al telefonisch laten weten en via e-amil, maar ze blijven dus dat oude adres gebruiken. Hie is echt sprake van onwil.

  • D'Hoir Nancy schreef:

    Mijn naam is D’Hoir Nancy. Wij zijn verhuisd sinds 1 juli naar residentie “Sofia” , Torhoutsesteenweg 310 bus 14, 8400 Oostende.
    Ik heb aangevraagt via de post onze reklame van colruyt gedurende een periode door te sturen. Van ons oude adres naar ons nieuwe adres. In de colruyt te oostende hebben ze mij vertelt dat men niet
    rechtstreeks via de winkel het adres kan veranderen, maar per mail.
    Wat ik nu nogmaals aan u vraag om te doen en ons vorig adres in Dendermonde 2900 , Pastoor claeysstraat 33 a.u.b. te schrappen.
    Dit is nu de tweede maal dat ik u dit doorstuur gelieve er in de toekomst rekening mee te houden. Laat u mij iets weten dat dit in orde gebracht word of is?
    .

  • Elst Ronny schreef:

    Ik ben al jaren klant bij colruyt en winkel vooral in kalmthout. ik kan het personeel daar omschrijven als behulpzaam en vriendelijk op eender welk moment. Vb tips bij herkennen van rijp fruit, verschil in soorten rapen, bereiding van soorten gehakt, waar ligt dit, waar ligt dat……
    Groot is nu echter mijn verbazing om te vernemen dat werkneemster “Nele” is ontslagen vanwege klantonvriendelijk ? haar collega’s roepen haar meermaals ten rade vanwege haar ervaring. zelf ben ik meermaals door haar geholpen. Misschien had Nele op dat moment van “onvriendelijkheid” een reden om even niet zo vriendelijk te zijn ? privé, werkdruk, een onredelijke klant ?
    iedereen kan eens een off day of moment meemaken, maar dit hoeft geen reden te zijn voor deze drastische ingreep.
    Ik hoop van harte dat deze beslissing herroepen kan worden. Ikzelf, en vele andere klanten, zullen het spijtig vinden dat Colruyt een goede werkkracht ontslaat.
    Met beleefde groeten,
    Ronny

  • Marleen Coussement schreef:

    ook zo iets , krijg ook weeral geen reclame via de post, vind dat raar, tis al de tweede maal dit jaar. Waar ligt het probleem???????????

Leave a Comment