Hoe Colruyt klantendienst contacteren?

Colruyt is één van de grootste supermarktketens in België, maar hoe contacteer je de Colruyt klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Colruyt,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Colruyt wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

 Bel 02/345.23.45 (Ma- zo: 7-20u)

2. Via e-mail:

Werk je liever per mail, dan kan je je email richten naar: info@colruyt.be 

3. Via Facebook

Er bestaat ook een Colruyt Facebook pagina, waarlangs je ook je vraag kan stellen en je volgens Facebook na enkele minuten al antwoord krijgt op je vraag.

Tip: Geen tijd om naar de Colruyt te gaan?

Dan bestel je toch gewoon via Collishop, de online winkel van Colruyt. Zo zorg je ervoor dat je aankopen klaarstaan en kan je deze afhalen bij 400 afhaalpunten.

Bron: colruyt.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

27 reacties

  • L.Hofmans schreef:

    Beste,
    Dit is de VIJFDE keer dat ik vraag om op het adres Meeus, Oude Bleken 25, 2400 Mol geen papieren folders meer te sturen.
    Ik ben niet te spreken over jullie milieubeleid als de keuze die om ecologische redenen ge’aakt wordt, niet gerspecteerd wordt!

    Ook koop ik in bio-planet niet jullie huismerk omdat producten vaak met twee in EXTRA plastic verpakt worden.

    Ik heb nog geen contact opgenomen met ontevreden klanten maar bij de eerstvolgende papieren folder die in de bus valt, meg je je hieraan verwachten.

  • Liliane LATRE schreef:

    Ik ben deze morgen bij Colruyt Oostende, Torhoutsteenweg inkopen gaan doen. Ik vernam dat er woensdag 12 juni een nieuwe folder verschenen is. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Nochtans ben ik een regelmatige klant bij Colruyt. Ik begrijp er niets van want uw reklame is nochtans op naam gericht. Dank voor Uw reactie.

  • Andries Christian schreef:

    Vanmorgen boodschappen gedaan in colruyt zedelgem a maai wat een kindonvriendelijk personeel en helemaal niet vriendelijk ben dat nie gewoon in torhout was nochtans nog niet snikheet

  • caubergh L schreef:

    21 augustus in colruyt Hasselt geweest. Ik heb daar zo lang moeten aanschuiven om 16u, dat het niet normaal was. Slechts drie kassa’s open, genoeg personeel in de winkel aan het bijvullen ,..
    Klanten kropen voor als er iets of wat een kassa sneller vooruit ging. Eigenlijk is het aan het kassa personeel om aan te geven dat de volgende klant mag doorschuiven. Mijn 3 dozen ijsjes waren al aan het smelten, ( ik wilde eigenlijk mijn kar achter laten, maar dat heb ik niet gedaan.) Mijn kassier werd continu aan de telefoon geroepen, bel naar de 31 , doe dit doe dat. De kassier heeft zich geëxcuseerd daar niet van. Maar ik ga niet meer winkelen , dat is daar echt frustrerend = slecht beleid of winkelmanager, De kassier gaf aan, Je bent een grote klant, geef het aub aan colruyt door hij zelf vond het spijtig dat ik dit meemaakte vandaag.

  • Bousson Simonne schreef:

    Dag , ik wil absoluut geen papieren folders meer , ik heb dat telefonisch , per mail , personeel van Middelkerke ook maar geen gehoor , ik ben echt misnoegd speel het milieu geen rol ??? moet ik straks de folders terug sturen ?? Is mijn klacht zo extreem ????

  • Tineke Neyt schreef:

    GOEDE MIDDAG,
    zou het mogelijk zijn om de brochure enkel in het Nederlands toe te sturen … ik gebruik veel de recepten maar in het Frans is dat niet zo gemakkelijk … Mijn man is van origine een Waal … Dus aub graag enkel jullie brochure in het Nederrlands ?
    Groetjes,

    Tineke.

  • Patrick Leemans schreef:

    Hoe vaak je de klantendienst van Colriuyt ook laat weten dat je verhuisd bent, ze blijven mordicus folders naar het oude adres sturen. Ik heb het al telefonisch laten weten en via e-amil, maar ze blijven dus dat oude adres gebruiken. Hie is echt sprake van onwil.

  • D'Hoir Nancy schreef:

    Mijn naam is D’Hoir Nancy. Wij zijn verhuisd sinds 1 juli naar residentie “Sofia” , Torhoutsesteenweg 310 bus 14, 8400 Oostende.
    Ik heb aangevraagt via de post onze reklame van colruyt gedurende een periode door te sturen. Van ons oude adres naar ons nieuwe adres. In de colruyt te oostende hebben ze mij vertelt dat men niet
    rechtstreeks via de winkel het adres kan veranderen, maar per mail.
    Wat ik nu nogmaals aan u vraag om te doen en ons vorig adres in Dendermonde 2900 , Pastoor claeysstraat 33 a.u.b. te schrappen.
    Dit is nu de tweede maal dat ik u dit doorstuur gelieve er in de toekomst rekening mee te houden. Laat u mij iets weten dat dit in orde gebracht word of is?
    .

  • Elst Ronny schreef:

    Ik ben al jaren klant bij colruyt en winkel vooral in kalmthout. ik kan het personeel daar omschrijven als behulpzaam en vriendelijk op eender welk moment. Vb tips bij herkennen van rijp fruit, verschil in soorten rapen, bereiding van soorten gehakt, waar ligt dit, waar ligt dat……
    Groot is nu echter mijn verbazing om te vernemen dat werkneemster “Nele” is ontslagen vanwege klantonvriendelijk ? haar collega’s roepen haar meermaals ten rade vanwege haar ervaring. zelf ben ik meermaals door haar geholpen. Misschien had Nele op dat moment van “onvriendelijkheid” een reden om even niet zo vriendelijk te zijn ? privé, werkdruk, een onredelijke klant ?
    iedereen kan eens een off day of moment meemaken, maar dit hoeft geen reden te zijn voor deze drastische ingreep.
    Ik hoop van harte dat deze beslissing herroepen kan worden. Ikzelf, en vele andere klanten, zullen het spijtig vinden dat Colruyt een goede werkkracht ontslaat.
    Met beleefde groeten,
    Ronny

  • Marleen Coussement schreef:

    ook zo iets , krijg ook weeral geen reclame via de post, vind dat raar, tis al de tweede maal dit jaar. Waar ligt het probleem???????????

  • Redig Ludo schreef:

    We doen onze boodschappen in Kontich. Regelmatig zijn er producten die op het apparteblad staan (speciaal voor u) maar zijn niet in Kontich te krijgen, WEL IN LIER!!!! Maar dat is me te ver. Albert Hein (Nederlandse firma heeft ze wel hier in Kontich dus…… hop naar andere leverancier.

  • Anja Dewaele schreef:

    Beste,
    Graag had ik eens meegedeeld dat de colruyt in Ti
    elt enorm vaak met uitgeputte producten zit. Iedere keer als ik daar ga is wel iets van het boodschappenlijstje niet voorradig. Tot zelfs melk ( wat mij toch wel een basisproduct lijkt) toe. Het is heel vervelend als je naar zo een grote keten stapt en dan toch buitenkomt met maar een deel van wat je nodig had en daarna nog naar een andere winkel moet om de rest bij te halen. Daar dit nu al meermaals is gebeurd vond ik het toch eens nuttig jullie dit te melden. Vriendelijke groeten

  • Chantal Deboel schreef:

    Beste,
    Bij deze wil ik jullie van harte feliciteren met jullie FORMIDASTISCH team te Lochristi!
    Wij zijn al jaren vaste klant bij Colruyt en normaal gezien doet mijn echtgenoot de wekelijkse boodschappen, maar omwille van zijn gezondheidsproblematiek dien ik al enkele weken zelf naar de Colruyt te gaan.
    Ik haat huishoudelijke boodschappen doen, ik ben zeer klein en stap met kruk en veel artikelen staan hoog in de rekken… Maar als ik op Lochristi in jullie winkel kom, dan ben ik dat al snel vergeten!
    De vriendelijke, beleefde en respectvolle manier, zonder te betuttelen, waarmee jullie mensen behulpzaam zijn is echt een voorbeeld voor velen. Niets is te veel gevraagd, meer nog, veel moet je zelf niet vragen, iedereen biedt spontaal hulp aan. HOE TOF IS DAT!
    Ook het team van de beenhouwerij, altijd klaar om te voldoen aan een aparte vraag, MET DE GLIMLACH! De mensen in de winkel, aan de kassa, echt stuk voor stuk TOPPERS!!!
    Vandaag werd ik extra in de watten gelegd door Benoit, een grote, stoere man met baard, maar een peperkoeken hart! Het was niet zo druk aan de kassa, hij sloot na het afrekenen zijn kassa, verwittigde zijn collega en stapte met mij mee tot aan de wagen om mijn boodschappen in de koffer te zetten. Waar gebeurt dit nog??? Ahja, bij de Colruyt op Lochristi. BEDANKT BENOIT!!!
    Ik hoop echt dat deze hardwerkende mensen ook van hun werkgever de appreciatie krijgen die ze verdienen, het is een gouden team als je’t mij vraagt.
    Chapeau & DIKKE MERCI!

  • Liessens Danny schreef:

    Beste vrienden van de colruyt,
    Wij hebben enkel 1 winkel en dit is colruyt. Willen jullie na zien zie mijn colruyt code 747209104221. Vandaag weer naar de colruyt geweest in Menen voor 2 gezinnen. Daar werd ik op mijn tenen getrapt. Meer dan een beetje voor de tweede keer. Vandaag heb je moeite om je code te laten scannen. En daarna moet je plaats nemen achter de lijn……… De afspraak is een 1 karretje in de winkel aan de kassa blijkbaar 2. Betalen met bancontact gebeurt niet op de juiste manier. Code indrukken moet met hoorstaafjes en niet met eigen vinger. Als jullie op ons kritiek geven als veiligheidsverantwoodelijke heb ik die ook. Vriendelijke groeten.

  • An vantomme schreef:

    In Colruyt Koksijde draagt her personeel geen bescherming. Sommigen blaffen de klanten af. Stress ….en wij dan als 70 en 80 jarigen wij zitten reeds weken in ons huis. Sorry ik ben 50jaar klant. Ik weet dat hier geen gevolg aan gegeven zal worden. De mond-tot-mondreclame mond reclame is het belangrijkste ook de slechte ervaringen .

  • Azra schreef:

    Ik heb klachten over de colruyt medewerkers in wondelgem, (gent)
    Ze zijn niet vriendelijk en zijn brutaal tegen de klanten.
    Ik was vandaag naar de colruyt wondelgem gegaan er was een jonge jobstudent toen ik naar binen wou hield hij me tegen omdat ik een kennis tegen kwam terwijl er nog andere personen die met FAMILIELEDEN naar binnen mochten. Ik vond dit best racistisch tegenover mij en mijn kennis . Ik hoop dat dit niet bij andere klanten gebeurt.
    beschrijving jongen: blonde haren, training broek er boven een colruytuniform , hij was dun opgebouwd, hij was ongeveer 15 a 16 jaar oud

  • Geert Detavernier schreef:

    Beste,
    Ik heb de laatste tijd mijn bedenkingen bij de kwaliteit van jullie verse groenten. Onfrisse, niet verse champignons, schorseneren waar formaten in 1 zak tss de 1 en 3cm zitten(heel onsmakelijk dergelijke dikke stengels) bleekselder die groen is….enz. gelukkig is er een filiaal van de Lidl vlakbij hier in Blankenberge. Daar kan ik gelukkig mooie en verse groeten vinden aan identieke of zelfs soms betere prijzen. Tijd om de aankoopdienst eens onder de loep te nemen….

  • John Claesen schreef:

    Beste,
    Ik ben vandaag 29 mei 2020 omstreeks 15 uur boodschappen gaan doen bij Colruyt Veldwezelt. We zijn er al jaren klant en kunnen het personeel omschrijven als behulpzaam en vriendelijk. Groot is nu echter mijn verbazing om te vernemen dat een werknemer ( Chris) . Hij zou de 2e verantwoordelijke zijn wat we naderhand vernomen hebben, mij plotseling aanviel met de woorden: Ik ga het u nu nog ene keer zeggen, er mag maar 1 persoon per gezin binnen om te winkelen wat bij u niet het geval is. ik antwoorde hem: Ik winkel voor thuis en mijn vrouw voor haar ouders wat we trouwens al enkele weken deden we hadden ook alle bij een aparte winkelkar. Ik was nog nooit aangesproken door hem en wist zeker de gezinssituatie niet .Ik was heel verbijsterd , en wist niet wat ik verkeerd gedaan had. Blijkbaar had ik iets in de winkelkar gelegd van mijn vrouw. .Het gaat mij het meeste erover van hoe hij me aanviel. En na mijn antwoord wegliep. Dit kon echt op een heel andere manier. Het is heel spijtig na jaren klant te zijn , maar mijn zin is over om er nog naar toe te gaan.

  • libbrecht schreef:

    deze namiddag naar colruyt waregem gegaan daar om vlees gegaan omdat ik een grote hoeveelheid mee deed van promotie zei dat ik beter bestel , ik was er per toeval en wij zijn een gezin van 9 personen als ik iedere keer moet bestellen is dat niet haal baar , en met 1kg vlees kommen wij al zeker niet toe , in de beenhouwerij zijn ze echt onvriendelijk in waregem en denk toch nog altijd dat klant koning is , normaal ga ik naar deinze daar zijn ze toch 100 keer vriendelijker over gans de winkel

  • Weemaels Magda schreef:

    Hallo ik heb een klacht
    Deze week is er drie percent op de laagste producten ,wel dat was er niet af . In tegendeel het was er BIJGETELD , is dat de bedoeling om alles duurder te maken . Want de laagste tijd is alles duurder geworden.Ook het katten eten mijn katten ,rusten alleen Fëlix.ik neem altijd twee verschilden producten vis en vlees,maar dikwijls is geen vis of een product ,ik kan mijn toch altijd niet het zelfde geven.want na een tijd willen ze het niet meer. Het is nu al maanden dat er soms geen vis is.ik ga dan maar naar Aveve waar die producten veel goedkoper zijn. Ik denk er aan om niet meer naar Colruyt te gaan.

  • Catherine schreef:

    Mijn moeder (85 jaar) werd vorige week schandalig behandeld door een medewerker in de koeling in Colruyt Oud-Turnhout. Ze is in tranen en met slechts een deel van de boodschappen op haar lijstje de koeling uitgelopen. Daarna werd ze ook nog eens aangepakt door een medewerkster aan de diepvriezers omdat ze een eigen koeltas gebruikte (zoals ze al jaren doet, ze is daar klant sinds de opening van de Colruyt). Heeft het personeel nu niet eens de fijngevoeligheid dat mensen van 85 jaar misschien niet zo helemaal mee zijn met de nieuwe Corona maatregelen. Is het dan echt te veel gevraagd om oudere mensen vriendelijk te behandelen, ook als ze volgens een werknemer fouten maken tegen de Corona maatregelen. Een vriendelijke uitleg bereikt meer dan een hoogbejaarde hard aanpakken. Klanten die in tranen de winkel uitgaan door zo’n behandeling, je moet het maar kunnen … Enfin, mijn ouders hebben beslist NOOIT meer bij Colruyt te gaan winkelen en gaan nu naar de naastliggende Delhaize waar ze zeer vriendelijk werden behandeld bij vragen waar ze producten kunnen vinden. En verder Lidl en Aldi. “We zullen het daar wel mee kunnen doen voor die paar jaar dat we nog leven” zeggen ze. Triestig toch dat een winkel mensen tot zulke beslissingen drijft door enkele medewerkers die denken wat macht te hebben over de klanten.

  • Nieshjaanthi Sarma schreef:

    Ik ben neiwue professionele klant van colruyt en ik moet zeggen dat ze waardeloos te werk gaan vooral de klantendienst. Ik ben al meer dan anderhalf maand aan het bellen en mailen. Maar ik krijg gewoon geen fatsoeijk antwoord. Ten eerste het duurt erg lang om mijn colruyt profesional kaart te ontvangen. Plus ik heb veggie attesten nodig voor decolruyt producten die ik gebruik om mijn zaak te starten. Tot heden hebben ze daar geen enkele antwoord op gegeven. Waardoor ik mijn zaak niet kan starten!! Echt slordig!

  • Verhelst Marc schreef:

    Okay Passendale is een afdeling van………
    Aan de winkelwagentjes is het een echte mesthoop.
    Vroeger waren de winkelgangen altijd vrij, nu staan de gangen
    Volg met bakken je kunt bijna nergens door.
    De winkelruimte is verouderd en ziet er door het geheel slordig uit
    Sommige winkelbedienden zijn niet vriendelijk!!!!!!!!!
    Na het aanvullen moeten lege bakken onmiddellijk verwijderd
    worden enz. Enz. Enz. Enz. Enz. Enz.
    ER IS GEEN BEHEER IN DEZE WINKEL

  • Viane Cécile schreef:

    Colruyt CADI Harelbeke ,
    op 17.02.2021
    Wilden 3 verpakkingen van Friskies senior kip 2 kg ( aan 6,45 € artikel nummer 7745 ) aankopen om de korting te kunnen bekomen . Er was slechts één verpakking over . Na navraag bij een winkelbediende verklaarde hij dat er geen meer in voorraad waren . Waarom korting geven als het produkt niet te krijgen is .

  • Dierick schreef:

    Colruyt Sint Gillis Waas
    26/02/2021_ 18u00
    Bediende Christel – onvriendelijk
    Zoals elke vrijdag avond de gebruikelijke boodschappen. Stond kassierster nog lekker te showelen, ging ik alvast mijn bakken nemen om in de kar te zetten. Bij het bukken is mijn mondmasker van mijn neus gezakt. Krijg ik daar van kassierster christel een opmerking die alles behale vriendelijk en nog minder getuigde van enig tact tov een klant. Zou het dan ook fijn dat als er een dergelijk policy heerst in de Colruyt de policy overal doorgetrokken wordt,: ruimte voor klanten als ze passeren en de vulkarren de rayon versperren, concequent optreden als men met 2 binnen komt ookal heeft elk een kar, optreden als men staat te kletsen en snel reageren aan het leeggoed zodat daar geen opstropping ontstaar en vooral zelf het voorbeeld geven. Het is niet de eerste keer dat deze kassierster zich zo opsteld en frappant is wel dat de collegas die naast haar stond het wel op een ludieke en tactvolle manier kon brengen …

  • Sannen Jean schreef:

    Beste,
    Bij mijn aankoop via collect & go bestelde ik tevens paaschocolade van Libeert om zodoende geen servicekost te moeten betalen.
    Bij het afhalen van mijn bestelling blijkt er een product van Libeert niet voorradig waardoor ik niet aan het bedrag kom om de sevicekost te omzeilen waardoor ik €5.50 extra moest betalen.

  • Cools René schreef:

    Bediende – onvriendelijk
    Deze avond in Okay Passendale een boodschap gaan halen. Had enkel een wenskaart nodig en zag geen indicatie dat een winkelkar nog steeds verplicht was. Werd aan de kassa uiterst onvriendelijk toegetand door een gefrustreerde dame die duidelijk haar job compleet beu is.
    IK heb geen probleem met op een normale manier de spelregels uitgelegd te krijgen. Jammer dat dergelijk individu een heel team van behulpzame medewerkers naar beneden haalt.

Leave a Comment