Hoe Ryanair klantendienst contacteren?

Laatst aangepast op

Ryanair is in Europa dé referentie bij uitstek voor vluchten aan een lage prijs, maar hoe contacteer je de Ryanair klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Ryanair,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Ryanair wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn chat, telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via chat:

Persoonlijk zou ik altijd adviseren om Ryanair te contacteren via live chat. Zij doen altijd hun uiterste best om je te helpen en zijn quasi de hele dag bereikbaar. Je vindt de Ryanair chat hier. De chat is bereikbaar op:

  • Ma-vr 06:00 – 21:00u
  • Za 09:00 -18:00u
  • Zon 10:00 – 18:00u

2. Via telefoon voor België:

Bel 071 251 438 => als je dit nummer belt, kom je uit bij de Ryanair klantendienst in de luchthaven van Charleroi te België, wat ideaal is voor info voor deze vluchthaven of vermiste bagage (of zij kunnen je doorverwijzen voor je specifieke vraag).

3. Via e-mail:

Werk je liever per mail, dan kan je gebruiken maken van het e-mail formulier. Doorgaans heb je dan binnen de 3 werkdagen een antwoord.

TIP: klacht indienen via Test-Aankoop

Heb je een klacht waarmee je ze bij Ryanair niet verder helpen? Richt je dan tot Test-Aankoop. Je klacht heeft dan meer impact en ze hebben advocaten die eender wanneer kunnen tussenkomen. Ga snel naar www.test-aankoop.be voor meer informatie.

Bron: Ryanair.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

2 reacties

  • Stefan Glowacki schreef:

    Heb 10 augustus een vlucht van faro naar frankfurt !! Wat moet ik doen !!

  • Christel milliau schreef:

    Ryanaier jullie personeel luchthaven malaga …die moet je manieren leren …ze wilde ons nie helpen en zeiden letterlijk dat we maar in ons land moeten blijven.
    Omdat wij gewoon gevraagd hebben om ons te helpen met inchecken want lukte echt niet online…maar zei weigerde dat

Leave a Comment