fbpx

Hoe Delhaize hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon

Delhaize de Leeuw is één van de meest bekende supermarktketens in België. Het staat eerder bekend als een supermarkt die zich richt naar het hogere segment en streeft naar een zeer aangename winkelervaring voor zijn klanten. Daarnaast zet het ook sterk in op online afhaling en thuislevering.

Ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van Delhaize Belgium? Bijvoorbeeld om er een meeting bij te wonen, een brief naartoe te sturen of om er te gaan solliciteren? Dan geven wij je hieronder de gegevens mee van de Delhaize hoofdzetel:

1. Telefoonnummer hoofdkantoor

  • Telefoonnummer binnen België: 02 412 21 11
  • Telefoonnummer vanuit het buitenland: + 32 2 412 21 11
  • Openingsuren per telefoon: Maandag tot vrijdag van 6u00 tot 20u00

2. Adres Delhaize hoofdzetel

Het hoofdkantoor en tevens maatschappelijke zetel van Delhaize bevindt zich op onderstaand adres:

Delhaize
Osseghemstraat 53
1080 Brussel
België

Bron: delhaize.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

12 gedachten over “Hoe Delhaize hoofdzetel contacteren? Adres & telefoon”

  1. ,Hélène François

    HERINNERING dd8 okt 2020: kassierster weigert mondmasker juist te dragen en antwoordt mij: CA NE TE REGARDE PAS!!!!!!!!! (=misdadig!!!) u vindt dat normaal, want krijg geen reactie.
    Heb klacht tegenover kassierster AD Delhaize Vorst, tel:02/332.13.17
    Ik deed herhaalde malen teken dat ze haar masker niet goed droeg, nl onder haar neus! Ze gebaarde dat ze het niet zag. uiteindelijk riep ze: ça ne te regarde pas!!! Ik herhaalde dat ze haar masker juist moest dragen,riep ze hetzelfde nog luider en lachte mij uit. Ik kon mijn ogen niet geloven.Brussel broeihaard!!!Welke gevolgen geeft u hieraan en hou mij op de hoogte.
    De verantwoordelijke heeft zich tgo mij verontschuldigd, zij niet , zij was overtuigd van haar gelijk. ça ne te regarde pas!!!! en nog uitlachen erbij.

    Een heel ontgoochelde klant

  2. Het betreft de promotie MEITER champagne demi-sec aan 9,99€!ik woon in Westende en ben al 2 dagen op zoek om 6 flessen van deze champagne demi-sec te kunnen kopen!heb 8 winkels gebeld om informatie te krijgen,overal uitverkocht of gewoon niet te krijgen!Enkel Proxy van Middelkerke kon mij aan 3 flessen helpen en zou proberen om nog iets te krijgen en mij te helpen!Ik vind het wel spijtig dat er zo een promotie is en dan de bevoorrading niet volgt!Mvg.Guy.

  3. ann-christin vangenechten

    lego kaartjes

    beste,

    ik vind het schandalig dat we voor zoveel geld moeten kopen om een zakje met legokaartjes te krijgen en de promo’s voor extra zakjes zijn er ook bijna niet en je moet al veel kopen om er extra ‘s te krijgen
    jullie zijn echt niet het warenhuis voor de kleine man,
    een invalide met 2 kindjes moet iedere dag zeggen dat ze geen kaartjes heeft en ook het geld niet om naar de winkel te gaan en dat ze nooit hun album vol kunnen krijgen, weet jij wat het is ? WAARSCHIJNLIJK NIET , het wordt duidelijk dat delhaize een winkel is voor de rijkere mensen, de gewone mensen worden weer teleurgesteld, de kinderen worden weer achteruit gezet omdat ze geen album vol krijgen,
    je weet niet hoe de ouders zich moeten voelen, een voltijdse job gehad en nu moeten terug vallen op een invalide vergoeding?
    ik weet niet hoe ik 2 albums moet vol krijgen tegen zo een korte tijd, maar daar liggen jullie niet wakker van en ik heb ook geen familie waar ik kan aankloppen voor kaartjes, maar een goede les voor later voor de kindjes, mijd de delhaize, het is een winkel voor alleen de rijke mensen

    geachtend,

    ann-christin vangenechten

    schaam jullie

    ann-christin vangenechten

  4. ann-christin vangenechten

    ik vind het schandalig dat je zoveel moet kopen om een zakje legokaartjes te krijgen, de actie’s zijn ook niet alles en hoe leg ik het uit dat ik geen kaartjes aan mijn 2 schatten kan geven? IK ben een invalide en heb dus een beperkt budget, op school worden ze uitgelachen omdat ze bijna een lege album hebben, is delhaize dan een winkel voor de rijkere mensen? DE VRIENDELIJKHEID IS OOK VER ZOEK, MOET HET PERSONEEL EEN FLES AZIJN UITDRINKEN VOORALEER ZE BEGINNEN TE WERKEN? WANT VRIENDELIJK ZIJN ZE NIET
    ik heb nu tegen mijn schatjes gezegd dat ze hun album maar moeten wegleggen want hij zal nooit volledig zijn en dat we in de toekomst de delhaize moeten mijden want het is echt schandalig en als ik dan eens iets kan kopen waar je extra zakjes bij krijgt is het bijna niet binnen gekomen
    het is nu al de 2de keer dat ik jullie het stuur en nu hoop ik antwoord te krijgen of krijgen de rijkere mensen ook alleen maar een antwoord?
    EN WEES GERUST? IK BEN NIET DE ENIGE DIE HET ERG VIND

  5. Van Rompay Ingrid

    Van in begin problemen met Superpluskaart. Klantendienst gebeld…. na 45 minuten wachten gingen ze mij nog steeds “zodadelijk” helpen. Dan maar online formulier geprobeerd. Geraak er niet in. Telkens de site om een nieuwe kaart aan te vragen. Dan maar tel.nummer hoofdzetel in Osseghemstraat. Ook daar moest ik “even” geduld hebben. Noppes.
    Na meer dan anderhalfuur heb ik het opgegeven. Is dat klantvriendelijkheid??????

  6. Mijn ouders proberen al maanden op geregistreerd te geraken en gebruik te maken van hun opgespaarde punten. Ik de winkel kan niemand hen helpen en zij hebben geen e-mailadres en kunnen zich niet on line registreren. Telefonisch ook al meerdere malen geprobeerd maar maar is een hopeloze zaak. Graag een oplossing voor Delhaize klanten van bij het begin. Het is eigenlijk een schande dat deze mensen niet geholpen worden.

  7. EINDELIJK

    Geachte
    Eindelijk heeft men TERUG NA ZOVELE JAREN de fijnste appel ter wereld in rayon nl cox orange peppin

    Aub BLIJF die appel afleveren

    MET VEEL DANK

  8. hallo,

    Om een bestelling op mijn lijst bij te zetten kunnen ze mij op jullie 0800 lijn mij niet helpen, op jullie site nergens een hulpline te vinden .ok het telefoon nummer 02 412211 geen hulp. is dat normaal ?????

  9. Anne Pietraszko

    Koop al meer dan twee jaar de frites allumettes van het merk delhaize. Ze zijn superlekker. Was dan ook verbaast wanneer ik ze vorige had aangekocht en de smaak,helemaal anders was. Heel zoet en ze slorpen veel vet op. Ik heb ze dan ook weggegooid. Is er iets misgelopen? Ik durf ze nu natuurlijk niet meer te kopen. Spijtig.

  10. Actie GRATIS Summer Box………
    Foei, Foei foei… echt op vrijdag 24 juni was mijn kaart eindelijk vol…. yeah toch leuke gedachte zo’n box vol t.w.v. 40 euro mooi maar alle boxen waren op dus vraagje aan de kassa . Kunnen jullie een box voor me reserveren…. nee mevrouw dat kunnen wij niet maar maandag komen ze normaal terug binnen…. Maandag 27 juni telefoontje … zijn die boxen nu al binnen? sorry zal voor morgen zijn…. Dinsdag 28 juni telefoontje…. zijn die boxen nu al binnen? sorry ze zijn niet geleverd ze zullen morgen binnenkomen…. Woensdag 29 juni telefoontje…. zelfde reactie ze zullen morgen binnenkomen….. Donderdag 30 juni ‘s morgens jahoor ze zullen vandaag binnenkomen…. Ikke gans happy eindelijk…. gewacht tot in de namiddag dus om 18u toch maar even naar de winkel rijden ze zullen nu toch wel echt binnen zijn….. en yup weer hetzelfde we hebben geen niet meer….. er waren er geleverd om 16u maar blijkbaar zijn ze allemaal weg om 18u… schandalig ikzelf ben jaren zelfstandige geweest en als ik een actie deed voor mijn klanten dan vulde ik hun trouwheid wel in … dit gaat er gewoon over… nogmaals vraag ik beleefd of ze geen box voor mij aan de kant kunnen zetten want ja dat vind ik toch wel het minste… maar nope nee nada dat doen wij niet….. maar morgen komen er binnen???? om welk uur weten ze niet dus wanneer ze op zullen zijn weten ze ook niet… Als het de bedoeling is van Delhaize om met zulke acties klanten te winnen bij deze mij zijn ze kwijt…. het hoeft voor mij niet meer en ik zal ook zeker geen reclame meer maken voor hun. Ik ga echt geen tentje voor de winkel zetten om misschien een box te hebben morgen maar ze hoeven voor mij ook hun deuren niet meer open te doen dit vind ik geen klantenservice

  11. Zeer ontevreden over de klachtendienst van Delhaize die blijkbaar ge-outsourced is. Ik meld een productkwaliteitsklacht en geef alle informatie over het product en lotcode en het enigste wat men mij zegt is dat ik naar de winkel moet gaan en daar de klacht voorleggen. Ik vraag naar feedback over de reden van het kwaliteitsprobleem maar de klachtendienst valt dan uit de lucht. Onderzoek i.v.m. een klacht wordt dus niet gedaan en feedback geven aan de klant al zeker niet. Is het probleem opgelost? Kan ik het product met vertrouwen terug kopen? Op dergelijke vragen krijg ik geen antwoord en krijg ik verontwaardigde reactie van de klantendienst, die zeer onprofessioneel en onvriendelijk is. Ik laat het hierbij niet en zal de directie hierover informeren

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *