Hoe LolaLiza klantendienst en hoofdzetel contacteren?

Lola Liza is een Belgische kledingketen die werd opgericht in 2001. Deze modeketen telt intussen reeds 96 winkelpunten in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk en blijft in volle expansie.

Wil je zelf de LolaLiza klantendienst contacteren? Bijvoorbeeld omdat je een bestelling hebt geplaatst en daar een vraag over hebt. Of ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van LolaLiza België? Bijvoorbeeld om er een brief naartoe te sturen of om er te gaan solliciteren? Dan geven wij je hieronder de gegevens mee van de Lola Liza hoofdzetel:

LolaLiza klantendienst

De Loliza klantendienst kan je contacteren van maandag tot vrijdag van 9u tot en met 18u het best bereiken op volgende manieren:

  • Email: Je kan rechtstreeks mailen naar customers@lolaliza.com
  • Online contactformulier: Maak gebruik van het online contactformulier
  • Facebook: Je kan je vraag ook sturen via Facebook Messenger naar de Facebook pagina. Zij antwoorden doorgaans binnen 1 dag.

Het bedrijf wenst geen telefoonnummer van de de klantendienst of hoofdzetel vrij te geven. Wat wel mogelijk is, is bellen naar een individuele winkel van Lola Liza als je meer informatie wenst over een bestelling bij de winkel in kwestie of de voorraad ervan.

Lola Liza hoofdzetel

Het hoofdkantoor en tevens maatschappelijke zetel van Lola Liza bevindt zich sinds 2018 op een nieuwe adres. Je kan de hoofdzetel per post of fysiek bereiken op onderstaand adres:

Lola Liza
Bisschopsstraat 26
1080 Brussel
België

Lola Liza retourneren

Opgelet: Het adres van de hoofdzetel is niet te verwarren met het adres waarnaar men moet retourneren en alle retours verwerkt worden, namelijk:

LolaLiza Retours
Boulevard de l’Europe 127
1300 Waver
België

Bron: lolaliza.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

Eén reactie

  • Martine wellecomme schreef:

    Geachte,op 13/072021 kocht ik voor mijn kleindochter een sweater en broek,en een blazer.Jammer genoeg te klein.Op 14./07 bracht ik de aangekochte kledij terug.Er werd mij gezegd,kijk eens rond om iets anders
    ….maar tot onze spijt niets gevonden.Met een tegenzin,vertelde ze ons dat zij geen cash mocht geven,wat ik begrijp…..we hebben ferm moeten aandringen om dan een aankoopbon te krijgen,en na wat opzoekwerk op uw site, staat er dat het bedrag op mijn betaalkaart kon gestort worden!!!!Nu zit ik hier met twee aankoopbonnen……Ook de klantvriendelijkheid was ver te zoeken!!!!!De aankoop gebeurde op de Torhoutse steenweg690 te Oostende door een zekere Annick.Graag een reactie van uwentwege

Leave a Comment