Hoe contacteer ik klantendienst Gazet Van Antwerpen?

Gazet Van Antwerpen is in België één van de grootste kranten.

Heb je zelf een abonnement bij Gazet Van Antwerpen en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van GVA wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

 

1. Via telefoon:

Bel 03/210.07.77

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit voor de GVA klantenservice (zonaal tarief). Je kan hen bereiken op:
– maandag tot en met vrijdag: 8u00-17u00
– zaterdag: 9u00-12u00

2. Veelgestelde vragen

Of misschien kan je reeds een vraag vinden tussen de lijst van antwoorden op:

http://www.gva.be/tot-uw-dienst/ik-wil-een-abonnement/veelgestelde-vragen

 

Bron: GVA.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

20 reacties

  • Van Ginneken Henri schreef:

    uw referte : 2015-06-03653 van 01/07/20158.
    U stuurt mij een betalingsHERINNERING , zonder voorafgaand betalingsverzoek ten bedrage van 87 euro voor een abonnement voor zes maanden vanaf 3 juni 2015. Ik heb een lopend abonnement tot 12 augustus en heb niets anders besteld. Vriendelijke groeten.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Henri,

      Jammer genoeg kunnen wij je hier niet mee helpen. Wij van hoedoen.be proberen met deze website mensen verder te helpen met hun (online) problemen. Met dit artikel leggen we uit hoe je de klantendienst van Gazet van Antwerpen kan contacteren. Wij zelf zijn echter niet van Gazet van Antwerpen. Je moet je vragen/opmerkingen dus aan hen richten. Hoe je dit doet kan je hierboven lezen.

      Groeten,
      Nick

  • alpaerts ronald schreef:

    u puliceerde een artikel over een syriestrijder die bedreigingen voor belgie uitte. Maar daarop reageren ging niet . Publiceer dan ook eens dat hij hier is voor leefloon en misdaden die in zijn land streng bestraft worden en in belgie is er altijd weer een advocaat of een rechter dat dit kan. De ministers maken dit ook wel eenvoudig omdat ze de achterpoortjes in de wet niet sluiten na dat er 1 maal gebruik is van gemaakt. Wie verdient hier veel geld mee. Rechters advocaten ministers????

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Ronald,
      bedankt voor je reactie maar wij als hoedoen.be kunnen hier niets mee doen. Wij proberen met deze website enkel mensen verder te helpen. Op deze pagina tonen we aan hoe je het beste de klantendienst van GvA kan contacteren maar we hebben zelf niets te maken met GvA. Je kan je reactie dus beter rechtstreeks aan hen richten. Hoe je hen kan contacteren lees je hierboven.

  • somers willy schreef:

    Waarom heb ik zaterdag ll. geen citta bij mijn krant gevonden?
    kan deze me nog na bezorgd worden?

    ik dank u.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Willy, gelieve hiervoor GvA zelf te contacteren. Wij hebben niets te maken met GvA en kunnen je niet helpen. Hoe je GvA moet contacteren kan je hierboven nalezen.

  • xavier schreef:

    Wij zij al jaren geaboneerd op gva nooit problemen gehad.tot over 14 dagen zijn de problemen begonnen, verschillende keren kaartje in de bus sorry we hebben geen kranten genoeg ontvangen wij brengen ze misschien nog met de gewone post of anders morgen ofwel het laatste nieuws om 9.0 u in de bus.
    Na 8 uur moet ik geen krant meer hebben en zeker niet de dag erna.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Xavier, best even je opmerking overmaken aan GvA zelf want wij hebben niets met hen te maken. Hoe je GvA kan contacteren vind je hierboven terug.

  • lebleu marianne schreef:

    Mijn nieuw adres is
    carnotstraat 142
    2060 antwerpen
    mijnklantb
    nummer 1420056/2
    2393491
    Factuur daar opsturen aub

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Marianne, gelieve je te richten tot de klantendienst van GvA want wij hebben niets met hen te maken. Lees bovenstaande na hoe je hen het beste contacteert. Succes!

  • Flameng Eduard schreef:

    GVA abonnement 808563
    Referte 2015-12-03166 – 18/01/2016

    Mijne Heren,
    Tot mijn grote verwondering ontvang ik heden morgen een “ Herinnering “ tot betaling van mijn
    abonnement niet tegenstaande ik altijd tijdig betaal.

    Door een of ander toeval is het normale bericht van vernieuwing nooit bij mij aangekomen.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Eduard, wij van Hoedoen.be kunnen je niet helpen omdat we niets met GvA te maken hebben. Best even de klantendienst contacteren (zie hierboven hoe) en dan je probleem voorleggen. Succes!

  • johan VAN GOETHEM schreef:

    Mr Tommelijn over zonnepanelen: er is het idee van digitale elctriciteis meters en zal doorgedreven worden. Iemand zal hier goed aan verdienen, dat is wel duidelijk.
    Gevolgen;
    1- zogezegd betere spreiding van betaling: er word voldoende gespreid en aangepast aan vorig gebruik. Met digitale meters kast het daarentegen
    nog maar es 30€ meer?……
    2- betere spreiding maar zonnepaneelhouders zullen er maar binnen 15 jaar last van hebben. We starten met digitale meters bij nieuwbouw en bij doorgedreven verbouwing. Dit zijn mensen die de betere spreiding niet nodig hebben. Die hebben geld genoeg.
    Mensen die het eventueel zouden kunnen gebruiken die krijgen het voordeel ook pas binnen 15 jaar zeker?.

    3- welke onozelaar zal bij nieuwbouw dan nog zonnepanelen installeren? De groene energie die Belgie van Europa moet leveren gaat dus achteruit inplaats van vooruit.
    Het is gewoon ongelofelijk. Zonnepaneelhouders worden dus gestraft. We batalen nu al voldoende vaste kosten. Er zal dus 30€ per jaar bij komen
    en verbloeming of niet we gaan minder rendement overhouden aan onze zonnepanelen.
    Bravo mr de minister. Deze mail heb ik naar Mr Tommelijn geschreven

  • De Beukelaer M-B schreef:

    Milieuvergunning helihaven Lint!
    SUPER!!! Bij een gebroken heup sneller geholpen.Langs de weg uitschreeuwen van de pijn ? iedere drempel die moet worden genomen.Bij hartstilstand dank ik mij leven aan deze mensen.

    Moesten meer heli’s worden ingezet die staan niet in de file.A’pen slipt dicht dat is de realiteit. Heren ministers laat eindelijk die oogkleppen valllen dank u…..

    Bedankt helihaven Lint!! Ik wens jullie heel veel succes

  • Reinilde lardon schreef:

    Wat een onnozele mensen die zich laten meeslepen door die zogenaamde slimme koppen van de vakbond. Zal Marc Leemans zijn dik loon ook afgeven tijdens de staking? Ze kunnen hun nog altijd niet voorstellen dat wij in een land van belofte wonen en als ze zo doorgaan jagen ze nog meer bedrijven weg. Eigen schuld dikke bult!! Ikzelf heb nooit gestaakt ik zou niet geweten hebben voor wat alhoewel ik geen hoog loon had maar wel heel goede collega’s en dat vond ik waardevoller dan dikbetaald!

  • Van Riel Michel schreef:

    Beste, Het gaat van kwaad naar erger met GVA. Een paar weken geleden kreeg ik geen krant . De belofte om de krant ‘s anderendaags alsnog te leveren werd niet nagekomen. Gisteren kreeg ik een krant Stad en Rand ipv de editie Kempen. Ik ben reeds meer 47 jaar abonnee van de GVA maar de laatste tijd erger ik mij aan de hele pagina’s in het sportgedeelte die vol geschreven worden over Antwerp – Beerschot en Mechelen.
    Voor alle andere voetbalploegen is er bijna geen of helemaal geen aandacht meer. Ook het feit dat de uitslagen en rangschikkingen van
    de provinciale ploegen met een vergrootglas moeten gezocht worden worden vind ik verschrikkelijk. Ook zijn er geen uitslagen meer te vinden van de jeugdploegen en reserven. Ik overweeg dan ook om mijn abonnement op te zeggen.

  • Arnouts Etienne schreef:

    Een abonnement is een mooi gegeven als het nageleefd wordt. Het is niet de eerste keer dat mijn krant niet geleverd is. En aan een nalevering heb ik geen boodschap. Ik moet geen nieuws meer lezen wat ik al meerdere malen langs TV e.d. heb vernomen. Een andere oplossing kan wel.
    Grtjs
    E. Arnouts

  • Myriam Lateur schreef:

    Ik bedeel als opgenomen patient de kranten op zaterdag.
    Op zaterdag 11 mei hebben we hier vijf immense pakken voor de deur van residentie Arthur gegooid gekregen.
    Maar slechts de helft van de zieke en oude bewoners kregen hun krant. Ik kan u verzekeren dat de trouwe klanten daar niet mee blij waren. Zelfs op zondag kwamen ze nog om hun geliefde krant vragen. Sommigen hebben slechts dit vertier om naar uit te kijken.
    Wat doen jullie daaraan? Ze blijven me lastigvallen en vragen me steeds naar hun geliefde krant. Help ons aub?

  • Aerts Roger schreef:

    Hallo Nick Van Ranst
    Ik heb vandaag de krant gekregen en wat stel ik vast
    de woord puzzel is al ingevuld ?
    hoe kan dat ,
    het is ingevuld op de drukkerij daar ben ik zeker van met mooie
    rechte lijntjes ik kan dat zeker niet
    laat mij eens weten hoe dat komt .
    bedankt voor de moeite

Laat een reactie na