Hoe contact met Fnac klantendienst?

Fnac is in België één van de multimediaketens. Ben je zelf klant bij Fnac en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Fnac wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer:

Bel 02/700.91.91

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (zonaal tarief).

De openingsuren per telefoon zijn:
– maandag tot en met vrijdag: 9u00-17u00

2. E-mail

Fnac biedt ook een online formulier, maar dat kan enkel gebruikt worden door Fnac leden en is dus niet voor iedereen een optie. Dit formulier staat op:

http://www.nl.fnac.be/ServiceClient/FnacServiceClient.aspx?ServiceClient=ADH

 

Bron: Fnac.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

11 reacties

  • Plasman schreef:

    Het afmelden voor de nieuwsbrief gaat niet via de link.
    Hierbij wil ik me afmelden voor de nieuwsbrief.
    plasmanj@home.nl
    Dankjewel.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, jammer genoeg kunnen we dit niet doen. We hebben immers niets met Fnac te maken. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je met Fnac contact kan opnemen.

  • Evi schreef:

    Maakt niet uit of je belt of mail’t
    Er reageert toch niemand!!

    • Jan Scheers schreef:

      Idd Evi , wij als leden geraken telefonisch niet binnen in Fnac Beddenstraat A’pen, ben het beu…..mijn bestelling elders geplaatst ! ! !

  • Jolien schreef:

    Wel moeilijk als ze niet antwoorden op mails en niet opnemen he…

    • Bastiaens christel schreef:

      Ik zou iets willen terugsturen dat reeds betaald is. Weet iemand hoe dat moet bij fnac want van hun krijg ik geen antwoord.

  • Vossaert schreef:

    Ik wil een boek telefonisch bestellen drie maal gebeld er word niet opgenomen slechte service

  • Dirk De Win schreef:

    Ik heb ook tevergeefs getracht om van Fnac een beetje informatie te krijgen over een bestelling. Nooit wordt er telefoon opgenomen en op mails antwoorden ze ook al niet. Ik heb dan een “ambetante” mail gestuurd naar Darty France. Het duurde niet lang of ik kreeg een telefonisch antwoord en een uur of zo later had ik een informatie op mijn account. Niet dat Fnac mij dan zou contacteren!!! Ze zetten botweg een bericht op je account en daar moet je het mee doen. Nooit koop ik nog iets bij Fnac!

  • De Laere Henk schreef:

    Na een jaar is alles blijkbaar nog hetzelfde… Vandaag verschillende pogingen ondernomen om de klantendienst te bereiken. Aan telefoon 20 minuten naar wachtmuziek geluisterd… werd daarna afgesloten. Ongelooflijk!!

    • Arne schreef:

      Inderdaad,heb juist dezelfde ervaring !
      Bestelling in de winkel(Brussel) gedaan en betaald.
      Verschillende pogingen gedaan om toch maar iets te weten te komen;bellen,(verschillende nummers)mailen allemaal nutteloos !
      Ze nemen op geen enkel nummer op;op mail ook geen antwoord.
      Niet te geloven dat zo’n bedrijf nog klanten heeft…
      Ik woon een eind van Brussel,maar zal me genoodzaakt zien naar de winkel te gaan,ik weet ook niets anders meer

Laat een reactie na