Hoe contact met Medion klantendienst?

Medion is in België een belangrijk technologisch merk, dat destijds voornamelijk bekend is geworden in de Aldi winkels. Ben je zelf klant bij Medion en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Medion wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen met de Medion klantendienst:

1. Telefoonnummer Medion

Open Medion webshop >

Binnen garantie? Bel 02/200.61.98

Dit is het telefoonnummer als je met een vraag over een product binnen garantie (zonaal tarief).

Openingsuren van het callcenter: Maandag – vrijdag: van 09:00 uur tot 19:00 uur

Buiten garantie? Bel 0900/511.11

Dit is het telefoonnummer als je met een vraag over een product buiten garantie (0,45€/min), de zogenaamde premium hotline van Medion.

De premium hotline is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u00.


2. E-mail Medion

Open Medion webshop >

Het Contact Center heeft ook een e-mailadres waarop je je vraag kan stellen. Het online formulier kan je openen via onderstaande button:

Bron: Medion.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

16 reacties

  • Carine Mussche schreef:

    Geachte,
    Volgens de papieren bij de garantiebon, moet ik eerst contact opnemen met Medion alvorens het produkt op te sturen.
    Ik heb op 15/05/15 een tablet Lifetab P8912 gekocht.
    Ik kan de tablet, sedert gisteren, niet meer opladen!
    Dank bij voorbaat!
    Carine Mussche
    Assenede België

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Carine,

      wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen. We hebben niets te maken met Medion, we proberen op deze pagina enkel aan te tonen hoe je de klantendienst van Medion kan contacteren. Even bovenstaande doornemen en je opmerkingen aan Medion zelf doorgeven. Succes!

      Grt,
      Nick

  • De Neef Theo schreef:

    Waar kan ik een MEDION Performance PC “AKOYA P7330D MD 8852
    Kopen en aan welke prijs

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Theo, wij van hoedoen.be kunnen je hier helaas niet verder mee helpen. We hebben immers niets te maken met Medion. We leggen op deze pagina enkel uit hoe je Medion kan contacteren. Als je bovenstaand artikel doorneemt, dan weet je meteen hoe je Medion kan contacteren en dan kan je de vraag aan hen stellen. Succes!

  • belle fabry schreef:

    Ik heb een ( oude 2004) Medion laptop die ik met de bijgeoegde originele disk opnieuw wil installeren. Helaas wordt, om op C te komen, steeds het HDD userpassword gevraagd. Hoe kan ik dat vekomen?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, best is dat je Medion zelf even contacteert, wij kunnen je hier niet mee helpen. Hoe je Medion kan bereiken lees je hierboven. Succes!

  • Vandeghinste Paul schreef:

    ik heb een camcorder full met touchscreen wanneer ik opneem waar veel lawaai is gaat de klank zeer erg fibereren ik had vroeger al eenscontact genomen met MEDION waar ze aanraden voor een andere micro sdhc kaart te bebruiken dan heb ik gefilmd met normaal geluid en was goed nu vrijdag avond heb ik terug gefilmd een optreden van een drumband en weer het zelfde niet om naar te luisteren maar het probleem is dat mijn garantie ten einde loopt op 1 December ik heb al vrijdag telefonis contact genomen medion maar de kantoren zijn dicht tot maandag wat staat er mij nu in dit geval te doen? graag een mailtje terug? groetjes Paul

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Paul, wij kunnen je hier niet mee verder helpen want we hebben niets met Medion te maken. Best even bovenstaande tips lezen hoe je Medion kan contacteren. Succes!

  • Vandeghinste Paul schreef:

    Beste ik een mailtje ontvangen van jullie klantendienst voor mijn mening te uiten over het service waarvoor ik een vraag heb gesteld Het is hhetet volgende ik heb mijn camcorder medion reeds opgestuurd met een opgenomen DVD er bij waar het geluid niet is om naar te luisteren ik had vroeger al eens contact voor dat probleem u medewerker had me aangeraden om eens een andere SDHC kaart te gebruiken het lukte maar er was weinig of geen geluid Maar nu heb ik opnieuw mijn camcorder gebruikt op Donderdag 26 11 15 voor onze drumband te filmen zoals ik al zei niet te aanhoren maar mijn probleem is nu de garantie liep ten einde op 1 12 15 naar mijn mening was die nog binnen garantie waarvoor ik u begrip vraag Dank u voorbaat Groetjes Paul Vandeghinste

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Paul, best contact opnemen met Medion zelf want wij kunnen hier niets aan doen omdat we zelf niets met Medion te maken hebben. Hoe je Medion kan contacteren lees je hierboven. Succes!

  • vande perre andre leopoldstraat 87 okegem ninove schreef:

    betreffende tv AA33.14b md30787be.a 80 32 lcd geen kleurenmeer
    wel nog klank is nog onder garancie gekocht aldi derderleeuw waar moet myn toestel klantnummer 123073270 wacht beleefd af groetjes

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Andre, gelieve contact op te nemen met MEDION zelf want wij van Hoedoen.be hebben niets met MEDION te maken. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van MEDION kan contacteren. Succes!

  • Patrick schreef:

    Hebben jullie ook een adres van het Medion Servicecenter in België ?

  • Urbain Schreyen schreef:

    Beste,
    Mijn TV toestel is gevallen en de voet is gebroken – LCD-TV 101,6cm/40”
    P16038(MD30656)
    Toestel ok, kan u mij een nieuwe voet bezorgen, ronde plastiek buis van
    47 mm diameter met 4 vijzen, om vast te zetten in de onderplaat.
    Vriendelijke groeten?
    U Schreyen

  • Janssens August schreef:

    ben in bezit van een fotoscanner Medion S82005 mijn vraag is kan deze gebruikt worden op een Apple computer ????

Laat een reactie na