Hoe Lidl klantendienst contacteren?

Zit je met een vraag voor de Lidl klantendienst? Dan ben je op de juiste plaats terecht gekomen.

Het kan immers gebeuren dat je iets hebt besteld op de Lidl webshop en daarover nog vragen hebt. Of misschien had je wel een probleem in één van de winkels van de supermarktketen Lidl?

Wat het probleem ook is, als je de klantenservice van Lidl wil contacteren, zal je al snel merken dat dat kan op 3 manieren:

1. Telefoonnummer Lidl

Bel 0800/73520

Dit is het gratis telefoonnummer van de Lidl klantendienst. De openingsuren per telefoon zijn:
– maandag tot en met vrijdag: 8u30-19u00
– zaterdag: 9u00-18u00

2. E-mail Lidl

Het online formulier waarlangs je een e-mail kan versturen staat op volgende link: https://service.lidl.be/SelfServiceBE/s/contactsupport?language=nl_BE

OPEN HIER DE WEBSITE >

3. Schriftelijk

Schriftelijk kan je Lidl bereiken op volgend adres:

Lidl Belgium GmbH & Co. KG
tav klantendienst
Guldensporenpark 90, blok J
9820 Merelbeke

Bron: lidl.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

35 reacties

  • Meire V schreef:

    Geachte
    Als zeer trouwe klant van uw filiaal te 1980 Zemst,ben ik zeer ontgoocheld !
    Ik heb me vandaag 3x begeven naar de winkel in de hoop uw promotie van vandaag tot en met zaterdag te kopen
    Noch de champagne ,noch de Fazantefilet waren voorradig in uw winkel !
    Ik vind dit onaanvaardbaar !
    Men beloofde me steeds dat de voorraad vandaag zou geleverd worden
    Ik verwacht nu toch wel n comercieele daad van uwentwege
    In de hoop op n snelle positieve reactie ,bied ik u mijn beleefde groeten aan
    Een zeer ontevreden klant!

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Viviane, jammer dat te moeten lezen. Wij van Hoedoen.be kunnen je hiermee echter niet helpen omdat we niets met Lidl te maken hebben. We leggen je op deze pagina uit hoe je Lidl kan bereiken. Gebruik bovenstaande tips om de klantendienst van Lidl te contacteren en laat je ontevredenheid aan hen weten. Succes!

  • Tanghe Linda schreef:

    Waarom verkopen jullie de lekkere witte wijn Val de Salis Viognier 2015 Pays d’Oc niet meer is nochtans een zeer lekkere wijn staan in het nieuwsblad bij de beste genoteerd.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Linda, jammer genoeg hebben we niet met Lidl te maken, anders hadden we je advies zeker ter harte genomen. Op deze pagina trachten we van HOEDOEN.BE enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Lidl kan contacteren.

  • Smeets schreef:

    Komt dit jaar die onkruid bestreider niet meer in de winkel, ik koop anders ieder jaar een ganse voorraad voor het hele jaar, maar het is op en nog steeds niet in de winkel geweest

  • Titsy schreef:

    Beste
    Ik kocht een baardtrimmer in jullie winkel.
    Op de doos staat 3 jaar garantie.
    Na 3 maanden is mijn toestel stuk hij doet niets meer.
    Ik wacht al 2 maanden op een nieuw toestel!
    Ik belde ontelbare keren en mailde ook maar niemand kan mij zeggen waarom ik nog steeds geen nieuw toestel toegestuurd kreeg. Iedere week zal het de volgende week geleverd worden. Echt grappig vind ik dit Haha. Ik zal nooit meer iets onder garantie in de Lidl kopen dat staat vast.
    Mvg,

  • Muurmans harrie schreef:

    De mosselen waren erg klein eigenlijk te klein om te eten met veel slechte er tussen
    Volgende week zaterdag maak ik geen gebruik van de actie

  • Breugelmans Guy schreef:

    Tot 4 maal toe ging ik na het winkelen buiten dat het alarm enkel bij me afgaat.Ben steeds daarna door het Lidl personeel gekeurd,maar natuurlijk niets aan de hand,niets gestolen natuurlijk.Dit ergert me enorm dat ik hulp zoek.Ben het echt kotsbeu dat het alarm steeds afgaat bij me.

  • Scharmin Erik schreef:

    Dag van de klant, maalsesteenweg brugge, bedankt voor de appel, maar het is wel spijtig als je met 3 kinderen aan de kassa komt en maar 1 appel krijgt, dus voor ons was het winkelplezier er wel af, volgende keer niet meer meedoen aan de actie, bedankt voor de slechtste attentie die er maar kan zijn.

  • Peggy De Geyndt schreef:

    Geachte,
    Schandalig gewoon dat de mensen die tewerkgesteld zijn in de lidl in AFFLIGEM al een ganse week zonder verwarming moeten werken.
    Waar is jullie respect voor de mensen die dagelijks paraat staan om steeds het beste van zichzelf te geven om jullie winst nog meer op te drijven? Waar zijn nu diegene met hun dik loon die daar anders de lakens komen uitdelen en uit de hoogte doen alsof ze het licht uitgevonden hebben? Ben een hele trouwe klant reeds 3 keer langs geweest deze week. Wel jullie moesten zich schamen voor de onderbezetting en de extreme koude temperaturen waarin ze zich bevinden de god ganse dag. Ben niet alleen zikn nog mensen die hun ongenoegen aan het uiten waren. Shame on you?

  • guid de pauw schreef:

    Lidl doet mee aan de warmste week. Blijkbaar is Sint Genesius Rode geen Vlaamse winkel want geen Geubels ballen te verkrijgen. Shame on you LIdl. Mijn warmste week is al niet meer geslaagd.

  • Delforge Fr. schreef:

    Betreft romige abdij kaas ” Blokjes”
    meer en meer afval stukken tussen de blokjes ( om het gewicht te maken)
    sommige blokjes geven de indruk dat er in gebeten geweest is
    foto’s te uw beschikking

  • Bels schreef:

    Gisteren bakje 500 gr(?) aardbeien( afgedekt met cellofaanfolie) gekocht in Lidl Leopoldsburg.
    Thuis dadelijk nagewogen inclusief het bakje >>>>>450 gr!!!
    Lidl>>>> graag uw aankopers in de veiling weegsteekproeven doen
    nemen !!!

  • Magy schreef:

    Vandaag 5x naar Lidl klantendienst proberen bellen. Telkens is nummer niet bekend! Wat doe ik mis?

  • Jos schreef:

    Mijn klacht kan niet kenbaar gemaakt worden aan de directie van lidl.
    In Houthalen, belgië, wandelde een allesverhullende boerka rond op donderdag 11 oktober 2018.
    Dit is bij wet verboden voor de veiligheid van de burgers, immers ook een terrorist kan zich verbergen door het dragen van een boerka.
    Bij een diefstal wordt in lidl en andere winkels de politie gebeld maar voor de overtreding van de wet door een boerka en voor de veiligheid van personeel en klanten dan weer niet?
    Lidl hoort haar personeel opmerkzaam te maken op het overtreden van de wet en hun burgerplicht na te komen door de politie te verwittigen als wettelijk verboden boerka’s de winkel betreden om de veiligheid van de klanten te blijven garanderen.

  • Vanheel magda schreef:

    Heb de zak aardappelen xxl gekocht in Lidl Tessenderlo
    In de zak is het merendeel van de aardappelen groen.
    Is nochtans giftig heb ik altijd gelezen
    Ik heb ze direct gebruikt. En donker gelegd
    Ik ben al 35 jaar klant bij Lidl ; heb nog nooit
    Klachten gehad

  • de beleyr luc schreef:

    op zaterdag 09-03-19 stond ik aan de Lidl om 8 uur voor een ijskastje voor mijn kleinkind voor die popjes en stonden daar voor niets is dat reklaam voor de Lidl

  • jacqueline van hummelen schreef:

    Beste hier even mijn ongenoegen over Lidl zemst. Op 2juli gingen mijn dochter boodschappen doen bij lydl ,nu mijn ene dochter moest maar enkele dingen hebben en begeeft zich naar de kassa die jonge beging te tikken en zegt het is 135 € mijn dochter verbaast en zegt dat denk ik niet ik heb hier maar enkele dingen.die jonge bekijkt haar met een heimelijke glimlach en begint opnieuw zegt dan het is 137€ dus nog meer mijn dochter zegt terug dat kan niet en hij zegt (je moet zone smoul ni trekken ,ze zei pardon wat zeg je en hij zegt het opnieuw. Mijn schoonzoon is tussen beide gekomen voor een beetje respect en dat kon allemaal niet baatte ,van dat lawaai is de verantwoordelijke erbij gekomen,,maar denk jij nu dat er een sorry werd gezegt niks mijn schoonzoon zei dan ,nu kom ik hier tot 3x per week maar denk dat het nu de laatste keer is geweest. Rekening werd opnieuw gemaakt en ze moest 27€ betalen ik denk dat dat ventje een jobstudent was maar dit kan niet.

  • Els veyt schreef:

    Beste,

    Aangezien ik geen contactformulier kon vinden, doe ik het via deze weg.
    Ik wil laten weten dat ik net 2 plastieken stukjes in mijn loempia had. Een rubberachtig en een harde plastiek. Beide 2-3cm lang.
    Blijkbaar lukt het niet om via mijn gsm foto’s op te laden hier, maar heb ze eventueel wel beschikbaar indien nodig.

    Gr Els

  • De Meyer Ethel schreef:

    Geachte,
    Ik ben een trouwe klant van jullie winkel maar wat ik gisteren in Steenbrugge bij Brugge mee maakte was ik echt niet mee gediend. De helft van mijn boodschappen waren niet voorradig in de winkel en dat voor één van de grootste Lidl’s. Dan kom ik aan de kassa en de kassierster gooit met mijn winkelwaar over de toonbank omdat het te traag gaat met terug inladen in de kar van mijn kant. Ikzelf kan zo rap niet vullen want zit met een geblesseerde schouder. Ik zei aan dat tempo van u kan ik niet mee en ze reageerde dat is ook niet de bedoeling. Dus waarom jagen ze dan de mensen zo op. We werken al een volle dag en dan is boodschappen doen voor mij geen stress meer zou ik denken. Niet dus tot je aan de kassa komt.

  • Stroobandt schreef:

    Botercroissants koop ik af en toe bij Lidl eeklo. Gisteren heb ik er gekocht en ik kan u verzekeren dat dit niet de gewone botersmaak was die ik gewoon ben… Het goede recept vergeten???

  • Demuylder schreef:

    Beste,
    In jullie winkel in Sint Pieters leeuw vertikken ze om Nederlands te praten en dat in vlaams Brabant! Dat is geen reclame tegenover andere winkelketens hoor! Ik ga nog maar minder.
    Zal eens met een politieker over spreken.
    Vriendelijke groeten.,
    Marc.

  • L Van H schreef:

    Beste,
    De laatste 2 maal bananen gekocht in jullie winkel te Elsene (Waverse steenweg). Na 3 weken zijn die nog nie rijp, heb hiervan trouwens een foto gemaakt.
    Voorheen nooit problemen.
    Verkopen jullie nu bakbananen omdat deze winkel zich in de matongewijk bevindt ?

  • marc schreef:

    beste
    ik heb via lidl webshop een keukenrobot van 249 euro besteld en 100 procent zeker dat ik het franse versie heb besteld en ze hebben mij het nederlands talig versie gestuurd ik heb drie maal gebeld naar lidl klanten dienst en daar krijg ik te horen dat er geen frans talig versie is gewoon belachelijk want in de waalse filialen verkochten ze deze roboten ook

  • Gerda schreef:

    Telkens ik in de vroege namiddag +/- 2 uur in Lidl kom om voor de nieuwe weekaanbiedingen zoals oa kiphaasjes of kipsates zijn deze telkens niet beschikbaar.Wanneer ik er naar vraag krijg ik telkens het antwoord morgenvroeg. Ze ziijn wel binnen maar worden die dag gewoonweg niet meer aangevuld. Als trouwe klant ben ik zeer ontgoocheld. Ik zie mij genoodzaakt in het vervolg naar delhaize supermarkt te gaan want daar kan ik ook alle artikelen kopen en is er juist naast en hebben altijd aanbiedingen voorradig

  • goessens schreef:

    hello ik heb via webschop besteld en wil het recht op heroepen eerst waren de artikelen aanwezig dan weer niet en herroepen dat kan staat er vergeet het zegt de meneer aan de foon je moet ze laten komen en dan tegen de koerier zeggen ik moet ze niet hebben hoe idioot klinkt dat in deze tijd en ze zijn zelfs nog niet verzonden dus nooit bestellen via webschop bij lidle

  • Beuckelaers Marie José schreef:

    Beste,Omdat ik het andere contactformulier niet verstuurd krijg gebruik ik dit.Ik was vanmorgen bij lidl Jules Moretuslei Wilrijk. Er stond een jonge man aan de ingang die zei dat ik de winkelkar zelf mocht ontsmetten met een stuk keukenrol en een spuitbus. Hij zag er helemaal niet op toe hoeveel mensen in de winkel binnen gingen. Er waren ook meerdere koppels. Volgen mij mag je nog steeds niet samen winkelen. Er werd door de rondlopende mensen ook helemaal geen afstand gehouden. Ik ben met een erg bang gevoel buiten gegaan. Ik ben 75 jaar en heb nogal wat onderliggende gezondheidsproblemen. Het zou helpen als men een beetje toezicht houdt op het respecteren van de regels. Ik zal me anders genoodzaakt voelen om mijn boodschappen elders te doen, waar het wel veilig kan.

  • Carlo schreef:

    Net weer bestolen door Lidl Hasselt en zeer onvriendelijk behandelt als ik de kassierster, zonder masker en handschoenen, daar op wees. De wet zegt dat de prijs geafficheerd in de winkel geldt. Wel, de prijs voor cheeseburger staat 0,99 geafficheerd en de kassierster rekende 1,09. Ondanks het feit dat er geen klant stond aan te schuiven, weigerde de kassierster naar mij te luisteren en op mijn aandringen kreeg ik het zeer bits antwoord dat ik moest wachten op haar collega die ze niet eens bijbelde. Dit joeg zoveel woede in mij dat ik onmiddellijk opstapte om een scène te vermijden. Deze namiddag ga ik weer een cheeseburger kopen maar ditmaal met een fototoestel en als dan de affichering niet klopt met mijn kassaticket, dien ik een klacht in. Wat die b
    Klantbitse betreft. Ze is maar de zoveelste in de rij in die Lidl. Het heldendom waar ze in geworpen werden, doet hen blijkbaar de basis van klantvriendelijkheid vergeten. Maar dat is waarschijnlijk een klacht die u al meermaals kreeg en aangezien het personeel steeds brutaler tewerk gaat, neem ik aan dat Lidl dit goedkeurt.

  • Sally Corbett schreef:

    net totaal geschokt terug van bezoek met fiets aan uw filiaal in quellinstraat antwerpen, met fiets, wou ik het binnen plaatsen, aangezien vele fietsers het voetpad blokkeerden en toegang tot gebouwen, er was PLAATS genoeg binnen aanwezig! ben grof toegesnauwd door gestreste medewerker verantwoordelijke winkelkarretjes, dat ik in de weg zou staan, dan mocht het toch nog..op zo een manier, als trouwe klant afgesnauwd worden, kan en mag niet in deze stressy tijden!

    • Johan Van Asch schreef:

      Dag Sally,
      Bedankt voor je reactie, maar wij van Hoedoen kunnen niet antwoorden in de naam van Lidl.
      Om hun klantenservice te contacteren kan je gebruik maken van de link hierboven naar het contactformulier

  • Ozturk gulcin schreef:

    Beste ,
    Van de morgen aangevallen en verweten als chichi madam in Zelzate voor ganse rijen mensen door de man Enrico die karren in Zelzate ontsmet en aangeeft . Ik vroeg gewoon om binnen te mogen bakje aardbeien was slecht die ik woensdag gekocht heb . Hij maakt de verhaal aan kom he me aardbeien van week oud terug moet beter kijken enzv bovendien mij verwijten chichi madam da vond ik laag bij de rond er over dat doe je niet tegen over klanten . Ben binnen geweest andere aardbeien gehad en verkoopster zei zelf neem maar andere . Kom buiten en ik zei mijnheer voor je mij veroordeelt let in vervolg op . Hij begon chichi madam en de volgende keer laat ik je niet meer binnen in de lidel . Zijn da bekwame mensen mogen die voor jullie werken mij belachelijk maken voor ganse rijen mensen ik heb zelf een zaak en als ik zo me klanten moest omgaan dat is niet gepast . Mijn
    Vriend kwam mij halen die was zo kwaad dat die mij beledigd heeft dat hij bij hem eerst geweest man van karren Enrico dan gevraagd achter personeel en klacht neergelegd . Dat da heel onbeleefd en vernederd was tegen over mij .
    Zo iemand die mensen omgaat is niet verantwoord . En geen beetje respect en niet klantvriendelijk .
    Sorry dat ik da hier meld k’heb wel spijt voor 3 euro aardbeien om mij zo te laten verwijten en belachelijk te maken had ik dit geweten lagen ze in de vuilbak . Hoe da zo iemand voor lidel mag werken met zo een ingesteldheid . Ik ben er niet goed van en ook aangedaan .
    Met dank vriendelijke groeten

  • ilse bouckaert schreef:

    vandaag 12 augustus deed ik boodschappen in lidl sint kruis.
    Ik heb via lidl pluskaart recht op gratis ijsjes, vandaag laatste dag geldig.
    Helaas waren die niet meer voorradig in de winkel.
    kan die bon verlengd worden? mini ijssticks double// artikelnr 136708, 136703 lidlpluskaart Ilse Bouckaert 77320001676599249

  • Vlado Cuvalo schreef:

    Heb vandaag HAM HOCK ham gekocht was nieuw maar dat is niet te eten zo slecht hoop dat ze dat verwijderen uit de winkel snij het open 10 cm vet en vieze geur gewoon slecht sorry maar ik zeg gewoon mijn mening

Leave a Comment