Hoe Lidl klantendienst contacteren?

Zit je met een vraag voor de Lidl klantendienst? Dan ben je op de juiste plaats terecht gekomen.

Het kan immers gebeuren dat je iets hebt besteld op de Lidl webshop en daarover nog vragen hebt. Of misschien had je wel een probleem in één van de winkels van de supermarktketen Lidl?

Wat het probleem ook is, als je de klantenservice van Lidl wil contacteren, zal je al snel merken dat dat kan op 3 manieren:

1. Telefoonnummer Lidl

Bel 0800/73520

is het gratis telefoonnummer van de Lidl klantendienst. De openingsuren per telefoon zijn:
– maandag tot en met vrijdag: 8u30-19u00
– zaterdag: 9u00-18u00

Lidl webshop openen >

2. E-mail Lidl

Het online formulier waarlangs je een e-mail kan versturen staat op volgende link:

– vragen ivm de winkels: https://www.lidl.be/nl/in-verband-met-de-winkels.htm
– vragen ivm de webshop: https://www.lidl-shop.be/nl-BE/contact
– vragen ivm sponsoring: https://www.lidl.be/nl/in-verband-met-sponsoring.htm

Lidl webshop openen >

3. Schriftelijk

Schriftelijk kan je Lidl bereiken op volgend adres:

Lidl Belgium GmbH & Co. KG
tav klantendienst
Guldensporenpark 90, blok J
9820 Merelbeke

Lidl webshop openen >

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

20 reacties

  • Meire V schreef:

    Geachte
    Als zeer trouwe klant van uw filiaal te 1980 Zemst,ben ik zeer ontgoocheld !
    Ik heb me vandaag 3x begeven naar de winkel in de hoop uw promotie van vandaag tot en met zaterdag te kopen
    Noch de champagne ,noch de Fazantefilet waren voorradig in uw winkel !
    Ik vind dit onaanvaardbaar !
    Men beloofde me steeds dat de voorraad vandaag zou geleverd worden
    Ik verwacht nu toch wel n comercieele daad van uwentwege
    In de hoop op n snelle positieve reactie ,bied ik u mijn beleefde groeten aan
    Een zeer ontevreden klant!

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Viviane, jammer dat te moeten lezen. Wij van Hoedoen.be kunnen je hiermee echter niet helpen omdat we niets met Lidl te maken hebben. We leggen je op deze pagina uit hoe je Lidl kan bereiken. Gebruik bovenstaande tips om de klantendienst van Lidl te contacteren en laat je ontevredenheid aan hen weten. Succes!

  • Tanghe Linda schreef:

    Waarom verkopen jullie de lekkere witte wijn Val de Salis Viognier 2015 Pays d’Oc niet meer is nochtans een zeer lekkere wijn staan in het nieuwsblad bij de beste genoteerd.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Linda, jammer genoeg hebben we niet met Lidl te maken, anders hadden we je advies zeker ter harte genomen. Op deze pagina trachten we van HOEDOEN.BE enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Lidl kan contacteren.

  • Smeets schreef:

    Komt dit jaar die onkruid bestreider niet meer in de winkel, ik koop anders ieder jaar een ganse voorraad voor het hele jaar, maar het is op en nog steeds niet in de winkel geweest

  • Titsy schreef:

    Beste
    Ik kocht een baardtrimmer in jullie winkel.
    Op de doos staat 3 jaar garantie.
    Na 3 maanden is mijn toestel stuk hij doet niets meer.
    Ik wacht al 2 maanden op een nieuw toestel!
    Ik belde ontelbare keren en mailde ook maar niemand kan mij zeggen waarom ik nog steeds geen nieuw toestel toegestuurd kreeg. Iedere week zal het de volgende week geleverd worden. Echt grappig vind ik dit Haha. Ik zal nooit meer iets onder garantie in de Lidl kopen dat staat vast.
    Mvg,

  • Muurmans harrie schreef:

    De mosselen waren erg klein eigenlijk te klein om te eten met veel slechte er tussen
    Volgende week zaterdag maak ik geen gebruik van de actie

  • Breugelmans Guy schreef:

    Tot 4 maal toe ging ik na het winkelen buiten dat het alarm enkel bij me afgaat.Ben steeds daarna door het Lidl personeel gekeurd,maar natuurlijk niets aan de hand,niets gestolen natuurlijk.Dit ergert me enorm dat ik hulp zoek.Ben het echt kotsbeu dat het alarm steeds afgaat bij me.

  • Scharmin Erik schreef:

    Dag van de klant, maalsesteenweg brugge, bedankt voor de appel, maar het is wel spijtig als je met 3 kinderen aan de kassa komt en maar 1 appel krijgt, dus voor ons was het winkelplezier er wel af, volgende keer niet meer meedoen aan de actie, bedankt voor de slechtste attentie die er maar kan zijn.

  • Peggy De Geyndt schreef:

    Geachte,
    Schandalig gewoon dat de mensen die tewerkgesteld zijn in de lidl in AFFLIGEM al een ganse week zonder verwarming moeten werken.
    Waar is jullie respect voor de mensen die dagelijks paraat staan om steeds het beste van zichzelf te geven om jullie winst nog meer op te drijven? Waar zijn nu diegene met hun dik loon die daar anders de lakens komen uitdelen en uit de hoogte doen alsof ze het licht uitgevonden hebben? Ben een hele trouwe klant reeds 3 keer langs geweest deze week. Wel jullie moesten zich schamen voor de onderbezetting en de extreme koude temperaturen waarin ze zich bevinden de god ganse dag. Ben niet alleen zikn nog mensen die hun ongenoegen aan het uiten waren. Shame on you?

  • guid de pauw schreef:

    Lidl doet mee aan de warmste week. Blijkbaar is Sint Genesius Rode geen Vlaamse winkel want geen Geubels ballen te verkrijgen. Shame on you LIdl. Mijn warmste week is al niet meer geslaagd.

  • Delforge Fr. schreef:

    Betreft romige abdij kaas ” Blokjes”
    meer en meer afval stukken tussen de blokjes ( om het gewicht te maken)
    sommige blokjes geven de indruk dat er in gebeten geweest is
    foto’s te uw beschikking

  • Bels schreef:

    Gisteren bakje 500 gr(?) aardbeien( afgedekt met cellofaanfolie) gekocht in Lidl Leopoldsburg.
    Thuis dadelijk nagewogen inclusief het bakje >>>>>450 gr!!!
    Lidl>>>> graag uw aankopers in de veiling weegsteekproeven doen
    nemen !!!

  • Magy schreef:

    Vandaag 5x naar Lidl klantendienst proberen bellen. Telkens is nummer niet bekend! Wat doe ik mis?

  • Jos schreef:

    De link naar https://ssl.lidl.be/nl/2556.htm werkt niet (meer?)
    Deze klacht kan dus niet kenbaar gemaakt worden aan de directie van lidl.
    In Houthalen, belgië, wandelde een allesverhullende boerka rond op donderdag 11 oktober 2018.
    Dit is bij wet verboden voor de veiligheid van de burgers, immers ook een terrorist kan zich verbergen door het dragen van een boerka.
    Bij een diefstal wordt in lidl en andere winkels de politie gebeld maar voor de overtreding van de wet door een boerka en voor de veiligheid van personeel en klanten dan weer niet?
    Lidl hoort haar personeel opmerkzaam te maken op het overtreden van de wet en hun burgerplicht na te komen door de politie te verwittigen als wettelijk verboden boerka’s de winkel betreden om de veiligheid van de klanten te blijven garanderen.

  • Vanheel magda schreef:

    Heb de zak aardappelen xxl gekocht in Lidl Tessenderlo
    In de zak is het merendeel van de aardappelen groen.
    Is nochtans giftig heb ik altijd gelezen
    Ik heb ze direct gebruikt. En donker gelegd
    Ik ben al 35 jaar klant bij Lidl ; heb nog nooit
    Klachten gehad

  • de beleyr luc schreef:

    op zaterdag 09-03-19 stond ik aan de Lidl om 8 uur voor een ijskastje voor mijn kleinkind voor die popjes en stonden daar voor niets is dat reklaam voor de Lidl

  • jacqueline van hummelen schreef:

    Beste hier even mijn ongenoegen over Lidl zemst. Op 2juli gingen mijn dochter boodschappen doen bij lydl ,nu mijn ene dochter moest maar enkele dingen hebben en begeeft zich naar de kassa die jonge beging te tikken en zegt het is 135 € mijn dochter verbaast en zegt dat denk ik niet ik heb hier maar enkele dingen.die jonge bekijkt haar met een heimelijke glimlach en begint opnieuw zegt dan het is 137€ dus nog meer mijn dochter zegt terug dat kan niet en hij zegt (je moet zone smoul ni trekken ,ze zei pardon wat zeg je en hij zegt het opnieuw. Mijn schoonzoon is tussen beide gekomen voor een beetje respect en dat kon allemaal niet baatte ,van dat lawaai is de verantwoordelijke erbij gekomen,,maar denk jij nu dat er een sorry werd gezegt niks mijn schoonzoon zei dan ,nu kom ik hier tot 3x per week maar denk dat het nu de laatste keer is geweest. Rekening werd opnieuw gemaakt en ze moest 27€ betalen ik denk dat dat ventje een jobstudent was maar dit kan niet.

  • Els veyt schreef:

    Beste,

    Aangezien ik geen contactformulier kon vinden, doe ik het via deze weg.
    Ik wil laten weten dat ik net 2 plastieken stukjes in mijn loempia had. Een rubberachtig en een harde plastiek. Beide 2-3cm lang.
    Blijkbaar lukt het niet om via mijn gsm foto’s op te laden hier, maar heb ze eventueel wel beschikbaar indien nodig.

    Gr Els

Laat een reactie na