Hoe de klantendienst van Makro contacteren?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van Makro snel bereiken? Dan ben je hier op het juiste adres terecht gekomen.

Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt in verband met een bestelling die je op de webshop gedaan gedaan hebt of dat je meer informatie wilt over de garantie van een bepaalde aankoop. In dat geval kan je zowel per telefoon als per email contact opnemen met de klantenservice van Makro:

1. Via telefoon

Bel 078/150.330

of bel 0032 78 15 03 30 vanuit het buitenland

OPEN MAKRO WEBSHOP >

2. Via e-mail

Je kan je vragen per mail sturen via het Makro contactformulier

3. Adres hoofdzetel

Je kan natuurlijk ook gewoon een brief schrijven naar:

MAKRO Cash & Carry Belgium NV
t.a.v. klantendienst
Nijverheidsstraat 70
2160 Wommelgem

Wist je trouwens dat je zowat het hele tv, video, hifi en elektro aanbod van Makro online kan terugvinden en daar kan bestellen? Je kan het volledige assortiment bekijken op hun website:

OPEN MAKRO WEBSHOP >

Makro winkels in België

Makro telt in ons land 6 winkels waar je terecht kan:

Daarnaast is er natuurlijk de Makro webshop, die gewoon 24/24 en 7/7 open is en waar je alle non-food producten makkelijk kan terugvinden.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Eén reactie

  • Kekisioannis schreef:

    Ik ben vorige week bij makro nuth geweest ik had een electrische step binnengebracht omdatdie niet werkte ik zou een nieuwe krijgen maar die was niet meer in voorraadkelder zou vorige weekbinnen komen die zoudenme bellenmaar ik heb niets gehoord ik heb al vele keren gebeld telefoon is altijdbezet wilt u iets laten weten bedankt

Leave a Comment