Hoe NMBS klantendienst contacteren via tel of mail?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van de NMBS snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland. De Belgische treinen durven dan wel eens vertraging hebben, de klantendienst van de NMBS heeft die gelukkig niet šŸ™‚

Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt over een vertraging, compensatie, boete of iets verloren bent op de trein. In dat geval kan je zowel per telefoon, email alsĀ Messenger contact opnemen met de NMBS:

1. Via telefoon

Bel 02 528 28 28

of bel +32 2 528 28 28 vanuit het buitenland.

Dit is het telefoonnummer van de NMBS klantendienst. Je kan bij hen terecht met allerlei vragen over online aankopen, groepsreservaties, Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zondag: 7u00 – 21u30

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook mailen via het formulier onderaan de pagina op: https://www.belgiantrain.be/nl/support/forms

Via dat formulier kan je dan aanduiden waarover je vraag gaat (compensatie, reservatie, bewijs aanvragen, verloren voorwerp, klacht indienen, enz.) en vervolgens je bericht invullen.

3. Via Messenger

Je kan ook via Facebook Messenger een bericht sturen. Al kunnen we ons inbeelden dat de generatie die niet is opgegroeid met sociale media de voorkeur geeft aan de klassieke media als telefoon of e-mail.

Bron: nmbs.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

EĆ©n reactie

  • Grijseels Brigitte schreef:

    Beste, vanmorgen heb ik samen met een vriendin in Ninove tickets gekocht aan de automaat. Blijkbaar hebben we iets verkeerd gedaan en zitten we nu met een dubbele aankoop . We hebben in Denderleeuw de conducteur hiervan op de hoogte gebracht deze heeft ons een regularisatie kaartje afgeprint en ons aangeraden om de klantendienst te contacteren over onze dubbele aankoop

Leave a Comment