Hoe contacteer ik Telenet klantendienst via tel/mail?

Hoe contacteer ik de Telenet klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Telenet dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Telenet wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

Bel 015/66.66.66 (zonaal nummer te Mechelen) 

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag (8u tot 20u) en op zaterdag (9u tot 17.30u).

Voor administratie kies je dan optie 1
Voor technische vragen kies je optie 2

2. Via e-mail:

Je kan de klantenservice ook mailen via het formulier voor administratieve vragen of technische vragen

3. Via sociale media:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Telenet Facebook pagina en zelfs via Whatsapp als je stuurt naar het nummer 0468/00.10.98. Als je daar een vraag stelt, krijg je doorgaans een zeer snel antwoord.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

6 reacties

  • De Brandt Pascal schreef:

    Beste,
    Ik kreeg vandaag een nieuwe factuur van jullie waarin blijkt dat we gekozen hebben voor een nieuw telenet-abonnement en dat ons oude abonnement werd stop gezet.
    Daar weten wij niks van wij hebben zeker niet gekozen voor een nieuw abonnement.

  • David Bracken schreef:

    omdat ik geen klant ben, moet ik deze weg nemen om Telenet via email te contacteren.
    ‘22.04.2020
    betreft kabel van buurvrouw Eveline Duimelaar meerledorp 18, 2328 Meerle
    Vorige week heeft een Telenet technieker in opdracht van Eveline een nieuw kabel op dakgroot hoogte van onze voorgevel Meerledorp 16, 2328 Meerle vastgemaakt. Die kabel heeft hij verder op haar dakgoot vastgezet om een nieuw verbinding met haar huis te maken.
    Eveline heeft geen toesteming van ons gekregen.
    Hoe en wanneer wordt een permanent verbinding met haar huis gemaakt zonder ons huis te gebruiken??’

  • cpm haring schreef:

    ik heb mijn rekening betaald dus sluit mij weer aan aub

  • JN schreef:

    Voor niet-klanten is Telenet niet bereikbaar per email (voor het contactformulier heb je een klantennummer nodig!). Dus stel ik mijn vraag hier:
    Kan Telenet zwart op wit bevestigen binnen hoeveel tijd ze vast internet kan activeren bij een nieuwe klant? Rekening houdende dat de kabel hier in Glabbeek wordt beheerd door Fluvius (die al twee maanden en half de activering voor Orange niet uitvoeren). Ik wil vooral weten of ik sneller een activering van het vast internet heb als ik klant wordt bij Telenet (en niet weer maanden moet wachten zoals bij Orange).

  • francine poncin schreef:

    daar ik mijn faktuur van telenet deze maand niet ontvangen heb ,ben ik twee dagen te laat met mijn betaling , nu krijg ik al direkt waarschuwingen en dreigementen , dat telenet mij zal afsluiten!

    ik ben meer dan dertig jaar klant ! en nooit te laat betaald ! ik vind het niet kunnen dat telenet daar van profiteerd om mij boetes aan te rekenen !

  • Maes schreef:

    Telenet Aalst : veel klanten staan aan te schuiven. Onderbemand qua personeel. Telefonisch niet bereikbaar. Als je in de winkel staat en je belt naar Telenet Aalst hoor je zelf de telefoon niet overgaan . De andere mijne van telenet ook net bereikbaar ! Dit is echt nul service !

Leave a Comment