fbpx

Hoe inloggen op Mijn Telenet webmail?

Je hebt het ongetwijfeld al wel bij iemand gezien: Een e-mailadres van het type Voornaam.naam@telenet.be. Dat is wat we een Mijn Telenet webmail adres noemen en in dit artikel gaan we je tonen hoe je op je account kan inloggen om je mails te lezen en te verzenden.

Het gebruik van zo’n Telenet webmail adres is volledig gratis, de enige vereiste is natuurlijk dat je klant bent bij Telenet. Laat ons samen de stappen overlopen om je op je eigen Mijn Telenet mailbox aan te melden:

Telenet webmail: Hoe aanmelden?

Stap 1: Ga naar https://webmail.telenet.be

Stap 2: Er zijn nu 2 manieren om in te loggen:

  • Vul je Telenet e-mailadres (vb.voornaam.achternaam@telenet.be) en wachtwoord in en kies voor Aanmelden
  • Of vul je Telenet klanten login (vb. ab123456) en wachtwoord van je account in

Beide zaken vind je heel eenvoudig terug op het Telenet-paspoort dat je Telenet installateur je bij de installatie overhandigd heeft.

telenet mail inloggen

Stap 3: Je komt meteen terecht in de mailbox van je Telenet webmail adres en daaraan gekoppelde aliassen. Hierin zitten al je ontvangen, verzonden en verwijderde e-mail berichten.

telenet mail aanmelden

Terug afmelden op je Telenet mail

Terug uitloggen uit je telenet mailbox werkt eigenlijk nog makkelijker:

  • Klik helemaal rechtsboven op het pijltje naast je klantennummer
  • Kies Afmelden
  • Je bent nu uitgelogd en komt terug terecht op de login pagina
telenet webmail afmelden
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

4 gedachten over “Hoe inloggen op Mijn Telenet webmail?”

  1. Hulp die je vraagt om onjuiste rekening is moeilijk te krijgen. Telefonisch kunnen ze er niets aan doen. Inloggen blijkt nog moeilijker! Ik heb al op alle manieren geprobeerd maar het lukt niet. Zelfs niet als ik het WW. Opvraag. Wij zijn oude personen en kunnen niet zo goed overweg met internet. Maar blijkbaar gaat hen dat niet aan. Zeer ontevreden klant.

  2. José Van Tolhuysen

    Ja ze hebben mij gezegd dat jullie mij zullen bellen want ik geraak niet binnen bij jullie ik heb een probleem met mijn factuur

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *