Hoe contacteer ik Fluvius klantendienst via tel/mail?

Laatst aangepast op

Fluvius is in België één van de grootste leveranciers van elektriciteit, gas en verwarming aan Belgische gezinnen en bedrijven.

Ben je zelf klant bij Fluvius en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee, bijvoorbeeld een factuur, installatie of verhuis?

Als je de klantenservice van Fluvius wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 078 35 35 34 (zonaal tarief)

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-20u00 en zaterdag: 9u00-13u00.

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond je factuur, verhuis, contract en aansluiting.

Als het belt is het steeds aanbevolen om een factuur met uw klantennummer bij de hand te houden. Op die manier vind de klantendienst uw gegevens meteen terug.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen via het online formulier: https://www.fluvius.be/nl/neem-contact-op/andere-vragen

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar volgend adres:

Fluvius
t.a.v. klantendienst
Brusselsesteenweg 199
9090 Melle

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: fluvius.be

Nooit meer te veel betalen?

Wil je nooit meer te veel betalen voor je energie? Bekijk dan zeker de oplossingen van JUNE. Zij zorgen automatisch voor de beste energietarieven zonder dat je hier iets voor hoeft te doen. In 2019 bespaarden June klanten gemiddeld 326 Euro!

IK WIL MEER WETEN >
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

3 reacties

  • Soltys Magda schreef:

    Geachte, Heb een mail gestuurd maar ik denk dat deze niet toegekomen is. Het betreft : foutieve factuur in mijn mail gekregen van een andere persoon alsook andere elektriciteit-leverancier.
    Hoogachtend
    Soltys M.

  • maes jean-pierre schreef:

    betreft mijn groenestroomcertificaten. mijn certificaten gaf ik tot 2 maanden terug door via infrax. dit gaat niet meer .schijnbaar moet dit nu via fluvius . het probleem is echter dat mij dat niet lukt. kan u mij richtlijnen geven over de te volgen procedure en waarom wordt bij verandering van infrax naar fluvius niet al mijn gegevens automatisch verwerkt .
    mvg.
    jean pierre maes

  • Farhad Malekzai schreef:

    ik ben niet aangesloten met fluvius . mijn vraag is hoe kom dat Ik van jullie een factuur gekregen ? ik ben klant vann essent
    laat me zeker iets weten a u b
    Mvg
    Filips van cleeflaan 99 9000 gent

Leave a Comment