Hoe contacteer ik Ikea klantendienst via tel/mail?

Ikea is in België en ook daarbuiten de meubelzaak bij uitstek. Je richt er voor een prikje je hele huis in en kan je aankopen meteen thuis laten leveren via één van hun taxi’s. What else do you want? 😉

Maar zit je toch met vragen over je aankoop, wisselstukken of een levering van Ikea die op zich laat wachten?

Als je de klantenservice van Ikea wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 02/719.19.22 (zonaal nummer)

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 9u00-20u00 en zaterdag: 9u00-21u00.

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond het assortiment, levering, problemen in een bepaalde winkel, klantenkaarten of ontevredenheid tijdens het winkelen.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen via het online formulier: https://nl.support.ikea.be/app/webform/askoverview

U kiest dan uw type vraag en nadien kan u uw bericht invullen.

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar volgend adres:

Ikea Belgium
t.a.v. klantendienst
Weiveldlaan 19
1930 Zaventem

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: ikea.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

5 reacties

  • De Dycker Patrick schreef:

    goeiedag,ik heb een dampkap gekocht bij Ikea.het artikelnummer is 903 0460 10.
    is hiervoor een omvorming tot ombouw voor een niet afzuiging naar buiten.
    het liefst in winkel Ikea Zaventem af te halen.
    dank u.grts

  • huyck nancy schreef:

    geachte,naar aanleiding van onze aankopen laatsleden op vrijdag 12-03-2021 in de vestiging wilrijk is er voor het art. isbark taflamp 2x het bedrag aangerekend i.p.v terwijl dat het omstreden art. maar 1x aangerekend mocht worden,op welke manier kan dat recht worden gezet?

  • spranghes Viviane schreef:

    Beste
    Ik heb mijn bestelling van Ikea Wilrijk niet ontvangen en volgens de vrachtwagenlevering is het geleverd op 26-03-2021 om 9.16u
    het is ook niet bij de buren afgegeven
    het gaat over ordernummer 1180628045
    Ikea neemt geen telefoon op, je kan ze niet mailen en ook hun chat en klantendienst werkt niet
    Hoe kan ik een klacht neerleggen

    • Wendy Rosselle schreef:

      Ik probeer ze al een week te bereiken ivm een levering en ik geraakt daar maar niet binnen. Heb al uren gewacht aan die telefoon. Echt ontevreden hier.

Leave a Comment