Orange is in België één van de 3 belangrijkste telecomspelers en voorheen bekend onder de naam Mobistar. Het onderscheidt zich door een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding binnen de telecommarkt en heeft daardoor een mooi deel van de telecommarkt in handen.
Ben je zelf op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor van Orange Belgium? Bijvoorbeeld om er een meeting bij te wonen of om er te gaan solliciteren? Daarom geven wij je hieronder de gegevens mee van de Orange hoofdzetel:
1. Telefoonnummer hoofdkantoor
- Telefoonnummer binnen België: 02/325 79 52
- Vanuit het buitenland: +32 2 325 79 52
- Openingsuren per telefoon: Maandag tot vrijdag van 10u00 tot 18u00
- Opgelet: Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Orange klantendienst?
2. Adres Orange hoofdzetel
Het hoofdkantoor en tevens maatschappelijke zetel van Orange bevindt zich op onderstaand adres:
Orange Belgium
Bourgetlaan 3
1140 Evere
België
Bron: Orange.be
The following two tabs change content below.
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
willen jullie zo vriendelijk zijn om mij e-mail adres te schrappen uit jullie bestanden van Orange.
ik ben het echt kost beu dat jullie mij blijven sturen.
ik heb niets van Orange nodig,en stop a.u.b mij facturen te sturen dat ik het moet betalen.
blijft het duren dat ik in 2022 nog facturen blijf krijgen van Orange ga ik verdere stappen ondernemen en zorg ik er voor dat Orange stopt voor altijd.
Het is schandalig dat ik steeds mails krijg om de return bon van mijn apparatuur die ik terug gestuurd heb en niet op die mail kan reageren maar ook nergens een email adres van orange te vinden is
Op 14/03/22 heb ik een ifone gekocht in de orange shop te Aalst, deze werkt niet naar behoren. Op 25/03 breng ik het toestel terug naar de winkel en deze stuurt het toestel naar de reparatiedienst met de belofte dat ik de gsm na 10 werkdagen terug heb.we zijn inmiddels 26 april en ik heb nog steeds mijn toestel niet terug. Ze hebben blijkbaar geen telefoonnummer van de reparatiedienst en op mails antwoorden ze niet. Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing bekomen anders zal ik verdere stappen ondernemen
Weet er iemand hoe en waar ik een klacht kan neerleggen bij orange
Dank bij voorbaat