Hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contacteer ik Unigro klantendienst via tel/mail?

Unigro te Sint-Niklaas is al meer dan 60 jaar specialist in verkoop op afstand en meer bepaald verkoop op krediet.

Heb je zelf iets gekocht bij Unigro en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Unigro wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

 

1. Via telefoon:

Bel 070/23 23 99

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Opgelet want het betreft weliswaar een betalende lijn aan 0,30€/min. Zij zijn telefonisch bereikbaar op:
– maandag tot en met vrijdag: 8u00-20u00
– zaterdag: 9u00 tot 18u00.

 

2. Via e-mail:

Je kan je vraag of opmerking ook per e-mail sturen naar

klanten(at)unigro.be

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

Vooraleer je de klantendienst contacteert, kan je eventueel eerst de rubriek veelgestelde vragen doornemen nemen. De kans is immers groot dat het antwoord dat je zoekt reeds te vinden is op http://www.unigro.be/nl/service/faq

 

Bron: Unigro.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

8 reacties

  • verbert jozef schreef:

    Geachte,
    ik ontving vandaag een brief waar instond dat u nog geen getekend contract heb ontvangen met verkoop op afbetaling 9959472688
    Ik heb dat vorige week op de post afgegeven en ik veronderstel dus dat het nog niet bij u is aangekomen ,dan ligt het niet aan mij maar aan de post , daarom zou ik maar eens te goed kijken of het niet is aangekomen
    en als dat niet het geval is de post daar voor verantwoordelijk en niet ik , en betaal ik gewoon die 5 euro per maand en niet die 23.97 euro,en als u daar niet mee tevreden bent dan is dit de allerlaatste keer dat ik bij u nog een bestelling doe dan bent u een klant kwijt .
    Vriendelijk groeten .

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Jozef,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen online ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst van een bepaald bedrijf te contacteren (wat niet altijd even evident blijkt te zijn). Gelieve uw opmerkingen dus rechtstreeks aan Unigro te richten. Dit kan zoals hierboven vermeld telefonisch of via mail (klant@unigro.be).

      Mvg,
      Nick

    • Martine Henckens schreef:

      Hallo
      Spijtig genoeg kan ik daar ook van meespreken !
      Unigro is gewoon niet eerlijk !!
      Ik wacht nog altijd op een bedrag van 130 euro , dat ik per. Ongeluk op hun rekening heb gestort , al enkele maanden geleden . Na verschillende pogingen en de nodige bewijzen , willen ze mij dat bedrag niet terugstorten . De enige oplossing is een advocaat op de zaak zetten ( maar heb daar het geld niet voor ) Denk nu wel 1000 keer na voor ik nog iets bestel bij Unigro !!!! Ze zijn niet eerlijk .

  • martens eric schreef:

    klantnr. : 00469151485 martens eric molenbergstraat47/1 ik heb over een week of 3 mijn nescafedlcepiccol antraciet op de post retour gedaan wanneer kan ik deze terug verwachten ? U weet het niet ? bel dan naar philips zij maken reclame dat ze een kapotte dole piccotl binnen de vier dagen kunnen maken ik zit hier met een hoop van die potjes

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Eric, hiermee kunnen we je niet helpen. Wij van Hoedoen.be hebben niets te maken met Unigro. We laten op deze pagina enkel zien hoe je de klantendienst van Unigro kan contacteren. Probeer hen op bovenstaande manieren te bereiken.

  • jean claude demeulenaere schreef:

    geachte mensen van Unigro.
    jullie bellen me steeds op en krijg de kans niet om op te nemen max 2sec en je stopt met beln je stuurt een smsje gelieve ons op te beln .!!!!
    maar als ik je op bel neemt er niemand op en dat kost me 30cent per min. ik heb over een week één maal iemand aan de lijn gehad en er was niets . wil je zo vriendelijk te zijn daar mee te stoppen als je beld blijf dan aan de lijn . dank u

    • Sarah schreef:

      Beste meneer Demeulenaere ,
      Onze excuses voor het laattijd antwoord.
      Wij hebben u proberen bellen ivm uw openstaande facturen.
      Laat u ons weten wanneer het voor u past om u te contacteren en dit samen te kunnen regelen?
      Met vriendelijke groeten Sarah
      Klantendienst Unigro

      • Nick Van Ranst schreef:

        Dag Sarah, wat zijn we blij dat we iemand van Unigro zelf zien reageren 🙂 Houd deze pagina in het oog voor eventuele andere reactie van jullie klanten. Groetjes, Nick

Laat een reactie na