Hoe contacteer ik Unigro klantendienst via tel/mail?

Unigro te Sint-Niklaas is al meer dan 60 jaar specialist in verkoop op afstand en meer bepaald verkoop op krediet.

Heb je zelf iets gekocht bij Unigro en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Unigro wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon:

Bel 070/23 23 99 (0,30€/min)

Dat is het telefoonnummer van de Unigro klantendienst. Bij hen kan je terecht voor algemene vragen of je kan ook telefonisch bestellen. Opgelet want een 070 lijn is weliswaar een betalende lijn van 0,30€/min. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

  • maandag tot en met vrijdag: 8u00-20u00
  • zaterdag: 9u00 tot 18u00

Je kan ook gratis bellen naar de Unigro dienst na verkoop op het nummer 03/760.59.98. Dit departement kan je echter enkel bellen wanneer je een probleem hebt met een toestel dat stuk is of dient gerepareerd te worden in het kader van garantie.

2. Via mijn klantenprofiel

Wil je gewoon de status van je bestelling controleren? Dan kan je dat beter online doen. Dit is immers volledig gratis en 24/24 mogelijk. Je kan je status bekijken door in te loggen op mijn klantenprofiel:

OPEN HIER DE WEBSITE >

3. Via e-mail:

Je kan je vraag of opmerking ook per e-mail sturen naar

klanten@unigro.be

Met dank aan: Unigro.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

15 reacties

  • verbert jozef schreef:

    Geachte,
    ik ontving vandaag een brief waar instond dat u nog geen getekend contract heb ontvangen met verkoop op afbetaling 9959472688
    Ik heb dat vorige week op de post afgegeven en ik veronderstel dus dat het nog niet bij u is aangekomen ,dan ligt het niet aan mij maar aan de post , daarom zou ik maar eens te goed kijken of het niet is aangekomen
    en als dat niet het geval is de post daar voor verantwoordelijk en niet ik , en betaal ik gewoon die 5 euro per maand en niet die 23.97 euro,en als u daar niet mee tevreden bent dan is dit de allerlaatste keer dat ik bij u nog een bestelling doe dan bent u een klant kwijt .
    Vriendelijk groeten .

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Jozef,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen online ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst van een bepaald bedrijf te contacteren (wat niet altijd even evident blijkt te zijn). Gelieve uw opmerkingen dus rechtstreeks aan Unigro te richten. Dit kan zoals hierboven vermeld telefonisch of via mail (klant@unigro.be).

      Mvg,
      Nick

    • Martine Henckens schreef:

      Hallo
      Spijtig genoeg kan ik daar ook van meespreken !
      Unigro is gewoon niet eerlijk !!
      Ik wacht nog altijd op een bedrag van 130 euro , dat ik per. Ongeluk op hun rekening heb gestort , al enkele maanden geleden . Na verschillende pogingen en de nodige bewijzen , willen ze mij dat bedrag niet terugstorten . De enige oplossing is een advocaat op de zaak zetten ( maar heb daar het geld niet voor ) Denk nu wel 1000 keer na voor ik nog iets bestel bij Unigro !!!! Ze zijn niet eerlijk .

    • Eva schreef:

      Beste,
      Ik heb een vraag over kwaliteit van de dames fiets Prestige, die kost 198 euro.
      Hoe is kwaliteit Van?
      En welke wielenmaat is?
      Bedankt,
      Mvg

  • martens eric schreef:

    klantnr. : 00469151485 martens eric molenbergstraat47/1 ik heb over een week of 3 mijn nescafedlcepiccol antraciet op de post retour gedaan wanneer kan ik deze terug verwachten ? U weet het niet ? bel dan naar philips zij maken reclame dat ze een kapotte dole piccotl binnen de vier dagen kunnen maken ik zit hier met een hoop van die potjes

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Eric, hiermee kunnen we je niet helpen. Wij van Hoedoen.be hebben niets te maken met Unigro. We laten op deze pagina enkel zien hoe je de klantendienst van Unigro kan contacteren. Probeer hen op bovenstaande manieren te bereiken.

  • jean claude demeulenaere schreef:

    geachte mensen van Unigro.
    jullie bellen me steeds op en krijg de kans niet om op te nemen max 2sec en je stopt met beln je stuurt een smsje gelieve ons op te beln .!!!!
    maar als ik je op bel neemt er niemand op en dat kost me 30cent per min. ik heb over een week één maal iemand aan de lijn gehad en er was niets . wil je zo vriendelijk te zijn daar mee te stoppen als je beld blijf dan aan de lijn . dank u

    • Sarah schreef:

      Beste meneer Demeulenaere ,
      Onze excuses voor het laattijd antwoord.
      Wij hebben u proberen bellen ivm uw openstaande facturen.
      Laat u ons weten wanneer het voor u past om u te contacteren en dit samen te kunnen regelen?
      Met vriendelijke groeten Sarah
      Klantendienst Unigro

      • Nick Van Ranst schreef:

        Dag Sarah, wat zijn we blij dat we iemand van Unigro zelf zien reageren 🙂 Houd deze pagina in het oog voor eventuele andere reactie van jullie klanten. Groetjes, Nick

  • Eric D schreef:

    KLANTNR 004.806.927.05.
    betreft dit artiekel zou er een adapter aanwezig moeten zijn van 6v zes vold daar ik niets heb terug heb gevonden vraag ik jullie voor die prijs die ik heb betaald nog een te bekomen voor naaimachine dank bij voorbaad
    . Eric Dombrecht.

  • Van Den Bossche julien schreef:

    Voor een aanmaning te sturen zijn jullie wel snel he!! Er was iets fout gelopen op de bank met versturen en ben altijd correct geweest maar jullie daartegen over niet zo ,heb al twee mails gestuurd voor het senseo koffieset apparaat dat ik in November heb teruggestuurd voor reparatie en wat doen jullie ,in Januari stuur je het terug zonder dat er iets is gerepareerd ,voor verkoop zijn jullie allemaal goed maar voor dienst ( na verkoop ) laat het tewensen over ,zo ik bekijk om de samenwerking dan maar stop te zetten ,en stappen te ondernemen voor vergoeding ,aan jullie de keuze ,dank u, klantnummer 00423645718

  • Sinem schreef:

    Ik heb 11/06/2018 een product besteld en nog altijd niet ontvangen. Het ging 1 maand duren 😂😂😂 na meerdere keren mailen krijg ik geen antwoord. Misschien moet ik toch andere mensen geloven wat ze zeggen over unigro.🙄

  • De Graeve Marc --- Vermoesen Antoinnette schreef:

    Geachte Heer Michel Devos
    dit bericht komt via mevrauw Vermoesen Antoinnet met kantennummer00248052853 om te melden dat we niet meer tevreden zijn over Unigro omdat u financiele dienst niet goed werkt . Wij ontvingen op 9 september2019 een brief waar je in vroeg waarom wij sinds 03/05/2017 niet meer lieten horen na aankoop van een foto toestel Nikon D3300met 5 jaar garantie op. Wel de reden daar van was dat er problemen waren met jullie financiele dienst .Wij hebben 5 x de afbetalings plan moeten terug sturen omdat ze zogezegd niet in orde was
    Wij hebben steeds elke maand betaald tot ogeblik dat wij de laatste 340 Euro in eens moesten betalen wat ook gebeurd is.
    Nu hadden we terug iets besteld en hebben gebeld om inlichtingen hoe het kwam dat we geen antwoord kregen op deze bestelling. en vandaag kregen we terug een brief met afwijzing op betaling en dat na 34 jaar trouwe klant te zijn .Zelfs was deze brief niet ondertekend door persoon die het verstuurde stond juist op vriendelijke groeten dienst verkoop op afbetaling..Wij hebben terug gebeld en het gevraagde artikel afgezegd. Met deze laten we weten dat we ons verder niet meer geinteriseerd zijn in jullie produkten en wensen dan ook geen geschreven reclame te ontvangen .
    vriendelijke groeten van mevrouw Vermoesen en me zelf mr De Graeve Marc daar we samen wonend zijn

  • Isabelle Snottebelle schreef:

    Hallo? Ik probeer jullie al 25 minuten te bellen. Stopt dat muziekje een keer en pak op

  • josee naeyaert schreef:

    Zou het mogelijk zyn dat je nog die tefal bakplaten heeft van madeleintjes graag nieuws ik wil ze nog bestellen

Leave a Comment